Heeft er iemand ervaring met de GSP van Becker Traffic Assist Z100 Crocodile?
http://www.mybecker.com/nlNL/MOBILE+NAV ... zicht.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt erg betaalbaar (140 €) en met kaarten van Europa.
Ik ben een weekendrijder en vind de zumo's en aanverwante te duur voor die paar ritjes per maand.
De Becker kost zoveel als een 2dehandse 2610 en aanverwante maar heeft nieuwe kaarten en kan trips uit google maps importeren, vandaar mijn interesse.
groetjes
Paul
Becker crocodile
Moderator: GVN
Becker crocodile
BMW K75 '93,BMW R1100RT' 99
BMW 318DT 2010
BMW 318DT 2010
-
John
- Contacteer:
Re: Becker crocodile
Doen zou ik zeggen!
En dan achteraf wel graag respons over het wel en wee van dit ding
En dan achteraf wel graag respons over het wel en wee van dit ding
Over enige ervaring, van of met deze GPS, is op de fora weinig te vinden!
Alvorens over te gaan tot een eventuele aankoop, voor gebruik op de motor, zou ik mij toch goed informeren!
Volgens mij is het ook een gps om enkel van A naar B te rijden. Dus geen routes maken en rijden zoals bij Garmin of
Tom-Tom. Mischien een overbodige luxe, maar eens van geproefd, is een uitgestippelde en ingeladen route zijn geld wel waard. Dat is echter een persoonlijke keuze hé.
Het is maar wat je verkiest hé! Alvast suc6 met je keuze.
Alvorens over te gaan tot een eventuele aankoop, voor gebruik op de motor, zou ik mij toch goed informeren!
Volgens mij is het ook een gps om enkel van A naar B te rijden. Dus geen routes maken en rijden zoals bij Garmin of
Tom-Tom. Mischien een overbodige luxe, maar eens van geproefd, is een uitgestippelde en ingeladen route zijn geld wel waard. Dat is echter een persoonlijke keuze hé.
Het is maar wat je verkiest hé! Alvast suc6 met je keuze.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

BRON:Technische informatie van de GPS Z100 Crocodile Europa + PowerStar sigarettenaansteker oplader voor GPS en MotorolaDeze GPS is ideaal voor de outdoor-liefhebbers. De spatwaterbestendige Z100 Crocodile GPS van Becker kan zowel in de auto als op de motor gebruikt worden.
De Z100 Crocodile wordt met een zeer complete Europese cartografie geleverd en biedt de mogelijkheid uw route op verschillende manieren te berekenen. Met zijn 4 route alternatieven, selecteert de Crocodile voor u de eenvoudigste en goedkoopste route. Daarbij kunt u dankzij de 3D modus perfect de route-instructies visualiseren en beter in het verkeer anticiperen.
De Z100 is zowel een bijrijder als een entertainment unit; hij beschikt namelijk over een MP3 en video speler. U heeft een lange reis voor de boeg? Met de Z100 kunt u tijdens de pauze dankzij het 4,3 ? brede scherm en een hoofdtelefoonaansluiting van een film genieten!
Dus plan uw volgende reis met de Z100 Crocodile GPS van Becker.
Algemene informatie Type Autonome GPS
GPS eigenschappen Aantal kanalen Informatie niet bekend
Precisie 400 MHz processor
Update ratio Informatie niet bekend
Route berekening De kortste, de snelste, optimaal en eenvoudig
Stemgestuurd Nederlands, Duits, Engels, Deens, Spaans, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Italiaans, Noors, Pools, Portugees, Zweeds, Tsjechisch, Turks
Bluetooth transfer Nee
Andere functies Spatwaterbestendig
3D stadsgezicht/ 3D terrein-gezicht
Games, universele klok
Content Manager
Text-to-Speech
Weergave van verkeersborden
Snelheidsbeperking
Points Of Interest: vliegveld, ziekenhuis, tankstation, station, hotel, restaurant, stadion...
MP3/Video speler
Externe GPS antenne connectie
Hoofdtelefoonaansluiting
Dockingstation aansluiting
Mini USB poort
Kaarten Type ondersteuning Sleuf voor SD kaart
Meegeleverde kaarten Navteq cartografie: Nederland, Albanië, Duitsland, Andorra, Oostenrijk, Belarus, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Vaticaanstad, Kroatië, Denemarken, Spanje, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Groot-Brittannië, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Luxemburg, Litouwen, Macedonië, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Polen, Portugal, Tsjechische Republiek, Roemenië, Rusland, San-Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Zwitserland en Turkije
MapSource (mogelijkheid uploaden) Informatie niet bekend
Uiterlijke eigenschappen Weergave 4,3" (10,9 cm) touchscreen
16,7 miljoen kleuren
24 bits diepte
Antenne SIRF III GPS ontvanger
TMC antenne voor verkeersinformatie (alleen beschikbaar in Nederland, Duitsland, België, Spanje, Italië, Oostenrijk, Zweden, Zwitserland en Denemarken)
Voeding Lithium batterij
Autonomie Informatie niet bekend
Intern geheugen Flash geheugen van 2GB
Meegeleverde accessoires Universeel bevestigingssysteem, TMC antenne, USB kabel voor verbinding met PC, oplaadkabel voor sigarettenaansteker, DVD
Afmetingen 137 x 90 x 20 mm
Gewicht 241 g
PIXMANIA.BE
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Motorista7
Bij de buren is er een topic over Becker Crocodile:
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=28225
[Disclaimer modus on]
Heb me er wel niet in verdiept, dus niet zeker of het helemaal hetzelfde toestel is. Even nakijken dus.
[Disclaimer modus off]
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=28225
[Disclaimer modus on]
Heb me er wel niet in verdiept, dus niet zeker of het helemaal hetzelfde toestel is. Even nakijken dus.
[Disclaimer modus off]
R1200R
Even gaan lezen, wat een gedoe zeg om daar een route in te krijgen ... 
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Hartelijk dank voor jullie (snelle) reacties.
En voor het linkje naar de buren, daar staat echt heel wat te lezen, en een beetje software prutsen is me niet vreemd.
Daarom schrikt het mij niet af om google routes in te laden.
Ik laat weten als ik er eentje heb en deel jullie mijn ervaringen
Paul
En voor het linkje naar de buren, daar staat echt heel wat te lezen, en een beetje software prutsen is me niet vreemd.
Daarom schrikt het mij niet af om google routes in te laden.
Ik laat weten als ik er eentje heb en deel jullie mijn ervaringen
Paul
BMW K75 '93,BMW R1100RT' 99
BMW 318DT 2010
BMW 318DT 2010