probleem uitgaand telefoongesprek zumo 550 + starcom digital

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
frank oostmalle

probleem uitgaand telefoongesprek zumo 550 + starcom digital

Bericht door frank oostmalle »

starcom1 digital is aangesloten aan zumo 550 met CAB-66. diegene die belt is perfect verstaanbaar, doch men kan mij niet verstaan. enig idee ??
dzjoons

Re: probleem uitgaand telefoongesprek zumo 550 + starcom digital

Bericht door dzjoons »

Ben je zeker dat je een dubbele kabel aangesloten hebt, ik heb hetzelfde probleem gehad en bleek dat de dealer slechts een enkele kabel had aangesloten. Dus ik kon ook iedereen horen maar zelf niet spreken, na de montage van de dubbele kabel werkt alles perfect. Bel eens naar Alex van Starcom die weet er alles van. info te bekomen op http://www.starcom1.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen kommer op mijnen brommer
groetjes Dzjoons

en ja ik ben lid
p@rick

Bericht door p@rick »

Met de CAB-55 was je al heel wat beter gesteld. Je hebt dan wel maar mono geluid maar voor truus (van de gps) of trees (van het thuisfront) is dat meer dan voldoende.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
jakke

Bericht door jakke »

Re: Telefoneren met gps zumo 550
door jakke » 18/05/10 21:54

Telefoneren probeerde ik door een enkele kabel aan te sluiten van de GPS uitgang op de intercom( wel een Starcom Digital), naar de houder van de Zumo 550.
Omdat ik echter de beller kon horen, maar hij of zij, mij niet, moest ik kiezen voor een andere aansluiting.
Ofwel 1 enkele kabel met één vertrek vanuit de intercom en twee uitgangen voor in de Zumo-houder, resultaat -- bellen en antwoorden en MP3 geluid in mono.
Ofwel twee verschillende kabeltjes, de MUS-04 om stereogeluid van de MP3 te hebben en de MIC-01 die aansluit op de Phone-uitgang om perfect te kunnen bellen. Een investering van 79 neuri. Ik moet zeggen dat bellen, en gebeld worden, nadien geen enkel probleem meer is! En van perfecte kwaliteit!
neem eens contact op met Lex, van op het forum hier!!
Hij is verdeler van Starcom en weet U perfect te zeggen wat je nodig hebt!!
:wink: Lex is idd DE man waar je bij terecht kan!! 8-)
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Plaats reactie