draadloos
Moderator: GVN
draadloos
Vandaag was ik bij de dealer met vraagjes over een nieuwe gps,wilde ineens draadloos gaan ,scala ofzo.Maar de dealer zij dat het niet op de BMW helmen kon bevestigd worden.Heb onlangs nieuwe helm gekocht en ben niet zinnes een nieuwe te kopen hoor.Wat zijn de mogelijkheden dan?
Re: draadloos
Pffff ... stommen dealerpeeke71 schreef:de dealer zij dat het niet op de BMW helmen kon bevestigd worden

Wil je hem op meerdere helmen gebruiken, koop je gewoon zo'n basis met patch bij
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Die microfoon is al evenveel kabel als een dat er in een draadje zit om in te pluggen...
't is inderdaad "draadloos" want dat lijkt wel ne kabel
't is inderdaad "draadloos" want dat lijkt wel ne kabel

Hi Peeke 77,
Gisteren mijn nieuwe BMW helm 6 met scala gaan ophalen bij dealer., dus deze is zeker op de BMW helm te bevestigen
Gisteren mijn nieuwe BMW helm 6 met scala gaan ophalen bij dealer., dus deze is zeker op de BMW helm te bevestigen
merciekes aan alle voor de info
he jakke
plaats eens wat foto's zou da wel eens willen zien hoe dat zit
plaats eens wat foto's zou da wel eens willen zien hoe dat zit
-
GSrijder
- Contacteer:
Ik heb eveneens een Scala op mijn system 6 helm. Zelfs makkelijker in te bouwen dan in de vorige Shuberth C2.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Hi Vasco 77,
Hierbij enkele foto's

Hierbij enkele foto's