De Walen sneller dan de Vlamingen

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW S1000RR, R1200S, R1100S, HP2 Sport

Moderator: GVN

Plaats reactie
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

De Walen sneller dan de Vlamingen

Bericht door J »

Volgens de verkoopcijfers in België wordt de S1000rr veel gemakkelijker verkocht in Walonië dan in Vlaanderen.

zouden ze daar miss minder flitsen, of zijn onze Zuider broeders miss iets sportiever?


Ik zie er alleszins geen rijden hier aan deze kanten. Slechts 1x heb ik er eentje gezien.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
mecapuet
Berichten: 1369
Lid geworden op: 04 mar 2007, 20:20
Woonplaats: Orp
Locatie: Waals-Brabant.

Re: De Walen sneller dan de Vlamingen

Bericht door mecapuet »

Ik heb er inderdaad al een paar gezien van deze kant... :wink:
Zal er volgende keer eens een prentje van maken.

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
bagheera
Berichten: 122
Lid geworden op: 13 jan 2013, 13:13
Locatie: Begijnendijk

Re: De Walen sneller dan de Vlamingen

Bericht door bagheera »

in Aarschot rijden er 3 verschillende rond , ik weet niet of ze van hier zijn maar ik kom ze altijd tegen op de ring rond Aarschot maar je ziet ze nooit lang :) ( niet alle drie tegelijk trouwens )
Dirk Pauwels
Berichten: 4699
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: De Walen sneller dan de Vlamingen

Bericht door Dirk Pauwels »

J schreef:Volgens de verkoopcijfers in België wordt de S1000rr veel gemakkelijker verkocht in Walonië dan in Vlaanderen.

zouden ze daar miss minder flitsen, of zijn onze Zuider broeders miss iets sportiever?


Ik zie er alleszins geen rijden hier aan deze kanten. Slechts 1x heb ik er eentje gezien.

J
Ze flitsen minder, want flitsen betekend werken...
Ze rijden idd sportiever, ze moeten ook nie ver rijden voor schoon baantjes hé. Sommigen doen 4 keer per dag een baan waar wij eerst 200km voor moeten rijden en dan nog 200 km terug.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
bagheera
Berichten: 122
Lid geworden op: 13 jan 2013, 13:13
Locatie: Begijnendijk

Re: De Walen sneller dan de Vlamingen

Bericht door bagheera »

Sommigen doen 4 keer per dag een baan waar wij eerst 200km voor moeten rijden en dan nog 200 km terug....

Het is nu toch ni eerlijk verdeeld he :-x
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: De Walen sneller dan de Vlamingen

Bericht door Relax »

Hier rijdt er ééntje rond. Het toeval wil da'k 'm ken en er ook al 'ns een toertje mee deed. Met de RR dus. Heel hoog :-P-gehalte.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie