GSA
Moderator: GVN
GSA
Hallo, ik heb mijn oog laten vallen op een r1200gs adv.
Kan iemand mij uitleggen wat de voor en of nadelen zijn van een gs tov een gs adv.
Ik ben iemand die dag in dag uit met de motor rijdt en er jaarlijks toch een keer of 4 op
verlof mee gaat, al dan niet met passagier.
Ben nu een tevreden r1200rt-rijder.
Peter
Kan iemand mij uitleggen wat de voor en of nadelen zijn van een gs tov een gs adv.
Ik ben iemand die dag in dag uit met de motor rijdt en er jaarlijks toch een keer of 4 op
verlof mee gaat, al dan niet met passagier.
Ben nu een tevreden r1200rt-rijder.
Peter
motorgroeten
Re: GSA
Grofweg is een GS wat ranker, lichter, gietwielen en bied een veel mindere windbescherming...
De GSA wat groter, breder, grotere actieradius, spaakwielen,de ruit en deflectoren zijn een heel verschil al kan je al deze zaken ook op een GS plaatsen...
gewoon eens bekijken en zien waar je je lekker op voelt..
wie vult aan??
De GSA wat groter, breder, grotere actieradius, spaakwielen,de ruit en deflectoren zijn een heel verschil al kan je al deze zaken ook op een GS plaatsen...
gewoon eens bekijken en zien waar je je lekker op voelt..
wie vult aan??
-
- Berichten: 5687
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
- Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
- Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.
Re: GSA
't Meest essentiële zei jij al. Een GS stuurt flink scherper dan een GSA. En het zadel suckt van allebei way out.
Maar voor wat jij ermee gaat doen (dagelijks rijden én zoveel motorverlof) en je twijfelt tussen GS en (A): een (A).
Maar eerst: testrijden. Uitgebreid.
Maar voor wat jij ermee gaat doen (dagelijks rijden én zoveel motorverlof) en je twijfelt tussen GS en (A): een (A).
Maar eerst: testrijden. Uitgebreid.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 23 sep 2008, 10:07
- Woonplaats: Aalst
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Re: GSA
technisch gezien, GSA tegenover GS:
snavelverbreder
hoger windscherm met extra beugel
winddeflectors
kruisspaakvelgen (standaard)
andere vering (iets hoger)
grotere benzinetank (33 L ipv 20 L)
ander zadel (two-tone en andere vorm)
bredere voetsteunen zonder rubber
valbaren
Alu cilinderbeschermers
inox bagagerek (standaard)
zwarte kader
snavelverbreder
hoger windscherm met extra beugel
winddeflectors
kruisspaakvelgen (standaard)
andere vering (iets hoger)
grotere benzinetank (33 L ipv 20 L)
ander zadel (two-tone en andere vorm)
bredere voetsteunen zonder rubber
valbaren
Alu cilinderbeschermers
inox bagagerek (standaard)
zwarte kader
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
-
- Berichten: 537
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 10:50
- Woonplaats: Antwerpen
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Re: GSA
Heb 4 jaar met een GS 1200 gereden, rij nu sedert 2 jaar met een GSA 1200.
Voor die 4 jaar GS 1200 reed ik met GS 1100. Persoonlijk reed ik daar eigenlijk liever mee dan met de GS 1200.
Ik vond de GS 1200 iets te 'lichtsturig' naar mijn goesting. Té windgevoelig en daardoor soms een heel onveilig gevoel, mede door het (naar mijn gevoel) té ranke design. Maar wel leuke moto hé.
Toen ik op de GSA 1200 stapte kwam ik precies terug thuis. Is naar mijn gevoel veel baanvaster, stuurt even direct, veel meer bescherming van de wind.
Ik denk dat het ook veel van je gestalte afhangt. Ik zelf ben 1m87 en weeg een stuk in de 90 kilo. Ook de grote tankinhoud vind ik zeer aangenaam.
En de koffers 100 keer beter dan de plastieken koffers 'waar-alles-uittuimelt-als-je-ze-open-doet' op de GS.
Ik doe toch een dikke 15000km per jaar, en geloof mij, op de autostrade hebben ze je zien naderen met een GSA en gaan ze spontaner aan de kant dan met de GS. De dag van vandaag vind ik dat spijtig genoeg eerder een luxe met al die hardnekkige, vervloekte middenbaanvakrijders.
Ik hou ook meer van het robuustere/mastodontere (als die woorden al zouden bestaan) uiterlijk van de GSA
Voor die 4 jaar GS 1200 reed ik met GS 1100. Persoonlijk reed ik daar eigenlijk liever mee dan met de GS 1200.
Ik vond de GS 1200 iets te 'lichtsturig' naar mijn goesting. Té windgevoelig en daardoor soms een heel onveilig gevoel, mede door het (naar mijn gevoel) té ranke design. Maar wel leuke moto hé.
Toen ik op de GSA 1200 stapte kwam ik precies terug thuis. Is naar mijn gevoel veel baanvaster, stuurt even direct, veel meer bescherming van de wind.
Ik denk dat het ook veel van je gestalte afhangt. Ik zelf ben 1m87 en weeg een stuk in de 90 kilo. Ook de grote tankinhoud vind ik zeer aangenaam.
En de koffers 100 keer beter dan de plastieken koffers 'waar-alles-uittuimelt-als-je-ze-open-doet' op de GS.
Ik doe toch een dikke 15000km per jaar, en geloof mij, op de autostrade hebben ze je zien naderen met een GSA en gaan ze spontaner aan de kant dan met de GS. De dag van vandaag vind ik dat spijtig genoeg eerder een luxe met al die hardnekkige, vervloekte middenbaanvakrijders.
Ik hou ook meer van het robuustere/mastodontere (als die woorden al zouden bestaan) uiterlijk van de GSA
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Re: GSA
De grote volle tank geeft voor mij een betere feedback van 't voorwiel dan dat van de gewone GS wat met duo erop en bagage heel licht aanvoelt. Datzelfde had ik ook al met mijn 1150 en 41lilter tank erop.
Dat het geen fireblade is neem ik er wel bij... 't is gewoon beter
Dat het geen fireblade is neem ik er wel bij... 't is gewoon beter
-
- Berichten: 4700
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: GSA
Voor jezelf afwegen of je een GSA wel nodig hebt, afgezien vh uiterlijk dan.
Heb je die grotere tank nodig? Op mijn vroegere GS1200 (2005) nooit zonder benzine gevallen, haalde verschillende keren 380km in de bergen, de nieuwe zijn iets minder zuinig.
Ga je ooit 500km doen zonder een benzinepomp tegen te komen? kans is klein, bovendien kun je maar 200km in het zadel blijven zitten zonder een houten kont te krijgen....Ken er trouwens verschillende die hun tank nooit voldoen, aangezien de reisgenoten toch om de 200km gaan tanken en om minder gewicht mee te sleuren...
Heb je die langere vering nodig? De moto stuurt minder scherp, gewicht/zwaartepunt ligt hoger, iets meer neiging tot zweverig gevoel - deinen. Langere veerweg is wel comfortabeler
Kun je met een GSA beter off road dan met een gewone GS? Eigenlijk niet, je hebt er zelfs meer werk mee.
Zijn spaakvelgen beter dan gietwielen? Jazeker, off road, maar ga je nooit off road dan is het enkel voor de looks, veel plezier met het kuis werk dan....
Zijn de koffers beter? Mss wel, maar ook breder dan bij de gewone GS en vermoedelijk kun je de kofferset (net als de meeste GSA parts) ook op een gewone GS monteren.
Ben je 1.60m en 60kg zou ik de GSA afraden......
Heb hier ook al talrijke posts gezien van GSA eigenaars die verlaagd zadel en zelfs verlaagde vering hebben, dus nog meer geld uitgeven om dan de voordelen van een GSA teniet te doen...Kun je beter een snavel en grote tank op een gewone GS zetten.....
Denk eerlijk gezegd dat de meesten hun GSA kochten voor het uiterlijk, daar is niets mis mee, als je het er voor over hebt. De meeste moto's worden trouwens met het hart gekocht en niet met het verstand, dus no matter wat hier allemaal gezegd wordt, als je een GSA prachtig vindt koop je die toch!
Heb je die grotere tank nodig? Op mijn vroegere GS1200 (2005) nooit zonder benzine gevallen, haalde verschillende keren 380km in de bergen, de nieuwe zijn iets minder zuinig.
Ga je ooit 500km doen zonder een benzinepomp tegen te komen? kans is klein, bovendien kun je maar 200km in het zadel blijven zitten zonder een houten kont te krijgen....Ken er trouwens verschillende die hun tank nooit voldoen, aangezien de reisgenoten toch om de 200km gaan tanken en om minder gewicht mee te sleuren...
Heb je die langere vering nodig? De moto stuurt minder scherp, gewicht/zwaartepunt ligt hoger, iets meer neiging tot zweverig gevoel - deinen. Langere veerweg is wel comfortabeler
Kun je met een GSA beter off road dan met een gewone GS? Eigenlijk niet, je hebt er zelfs meer werk mee.
Zijn spaakvelgen beter dan gietwielen? Jazeker, off road, maar ga je nooit off road dan is het enkel voor de looks, veel plezier met het kuis werk dan....
Zijn de koffers beter? Mss wel, maar ook breder dan bij de gewone GS en vermoedelijk kun je de kofferset (net als de meeste GSA parts) ook op een gewone GS monteren.
Ben je 1.60m en 60kg zou ik de GSA afraden......
Heb hier ook al talrijke posts gezien van GSA eigenaars die verlaagd zadel en zelfs verlaagde vering hebben, dus nog meer geld uitgeven om dan de voordelen van een GSA teniet te doen...Kun je beter een snavel en grote tank op een gewone GS zetten.....
Denk eerlijk gezegd dat de meesten hun GSA kochten voor het uiterlijk, daar is niets mis mee, als je het er voor over hebt. De meeste moto's worden trouwens met het hart gekocht en niet met het verstand, dus no matter wat hier allemaal gezegd wordt, als je een GSA prachtig vindt koop je die toch!
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Re: GSA
met het origineel zadel is dat inderdaad een probleemDirk Pauwels schreef:Voor jezelf afwegen of je een GSA wel nodig hebt, afgezien vh uiterlijk dan.
Heb je die grotere tank nodig? Op mijn vroegere GS1200 (2005) nooit zonder benzine gevallen, haalde verschillende keren 380km in de bergen, de nieuwe zijn iets minder zuinig.
Ga je ooit 500km doen zonder een benzinepomp tegen te komen? kans is klein, bovendien kun je maar 200km in het zadel blijven zitten zonder een houten kont te krijgen....Ken er trouwens verschillende die hun tank nooit voldoen, aangezien de reisgenoten toch om de 200km gaan tanken en om minder gewicht mee te sleuren...
Heb je die langere vering nodig? De moto stuurt minder scherp, gewicht/zwaartepunt ligt hoger, iets meer neiging tot zweverig gevoel - deinen. Langere veerweg is wel comfortabeler
Kun je met een GSA beter off road dan met een gewone GS? Eigenlijk niet, je hebt er zelfs meer werk mee.
Zijn spaakvelgen beter dan gietwielen? Jazeker, off road, maar ga je nooit off road dan is het enkel voor de looks, veel plezier met het kuis werk dan....
Zijn de koffers beter? Mss wel, maar ook breder dan bij de gewone GS en vermoedelijk kun je de kofferset (net als de meeste GSA parts) ook op een gewone GS monteren.
Ben je 1.60m en 60kg zou ik de GSA afraden......
Heb hier ook al talrijke posts gezien van GSA eigenaars die verlaagd zadel en zelfs verlaagde vering hebben, dus nog meer geld uitgeven om dan de voordelen van een GSA teniet te doen...Kun je beter een snavel en grote tank op een gewone GS zetten.....
Denk eerlijk gezegd dat de meesten hun GSA kochten voor het uiterlijk, daar is niets mis mee, als je het er voor over hebt. De meeste moto's worden trouwens met het hart gekocht en niet met het verstand, dus no matter wat hier allemaal gezegd wordt, als je een GSA prachtig vindt koop je die toch!
met een corbin blijf je rijden
persoonlijk altijd de beste investering gevonden na de aankoop van mijn R1200GS
grt
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
- Berichten: 161
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:15
- Woonplaats: Wijgmaal
- Locatie: 'T Leuvense
Re: GSA
Hangt ook een beetje van het gebruik af ... als je doorrijdt tijdens de winter biedt de GSA een betere bescherming tegen de elementen & is in mijn ervaring ook wind/baanvaster wat tot een iets hoger vertrouwen kan leiden. Anderzijds, je moet effectief groot zijn om voldoende snel aan de grond te kunnen of weten dat je het kan om vlot te kunnen 'surplacen'. Een grote tank is ook handig, moet je minder vaak gaan tanken.
Om oa die redenen geniet de GSA mijn voorkeur
Maar een GSA is natuurlijk iets minder handelbaar als je al eens off-road gaat in de 'zwaardere stukken'.
Smaak en goesting & ook wat verstand....
Om oa die redenen geniet de GSA mijn voorkeur
Maar een GSA is natuurlijk iets minder handelbaar als je al eens off-road gaat in de 'zwaardere stukken'.
Smaak en goesting & ook wat verstand....
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 07 aug 2009, 13:26
Re: GSA
Ik zou zeggen: als het over nieuwkoop gaat, koop een GS en kies in optie wat spullen van de GSA die je écht wil en wellicht is de totaalprijs lager.
Gezien je de vraag stelt, is het jou wellicht niet om de looks te doen.
Fout kan je in elk geval niet kiezen!
Veel fun
Gezien je de vraag stelt, is het jou wellicht niet om de looks te doen.
Fout kan je in elk geval niet kiezen!
Veel fun
Re: GSA
Waarom ga je niet zelf proefrijden in Bornem,met beide motoren na elkaar, dan kan je vergelijken op basis van wat JIJ belangrijk vindt (ipv afgaan op de indrukken van anderen). Het moeilijkste wordt misschien de keuze: met welke eerst
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Re: GSA
Ik heb de GSA na proefrit vrijwel onmiddellijk besteld omdat ik met mijn 1.93m nu écht goed zit (geen krampen meer).
De andere voordelen hierboven aangehaald heb ik pas nadien ontdekt
Ik las ergens dat die grote tank een hoog zwaartepunt vormt, dat valt goed mee (en anders gooi je er maar 15 ipv 33 liter in he).
Ondertussen staat er ook een GPS op en het viel me op dat bij de GSA daar precies al rekening mee gehouden was.
De andere voordelen hierboven aangehaald heb ik pas nadien ontdekt
Ik las ergens dat die grote tank een hoog zwaartepunt vormt, dat valt goed mee (en anders gooi je er maar 15 ipv 33 liter in he).
Ondertussen staat er ook een GPS op en het viel me op dat bij de GSA daar precies al rekening mee gehouden was.
* R1200 GSA * BMW Motorclub Vlaanderen lid *
Re: GSA
Ik heb een halve dag met een GSA kunnen rondbollen.
Man,man, man wat een motor. Rijdt als een fiets, ongelooflijk vlot sturend.
Prachtig hernemend in de lagere toeren.
Maar voor mij (1m75) te groot, te zwaar. Met het zadel in de laagste stand kan ik amper
met de tippen aan de grond, en dan voel je het gewicht pas echt goed.
Ik kan me goed voorstellen dat het met duo en bagage voor mij echt werken wordt bij maneuvreren.
Dit neemt niet weg dat dit een van de fijnste motors is waar ik tot nu toe mee gereden heb.
Ik zal binnenkort eens een testrit moeten doen met de GS.
Iedereen bedankt voor de informatie en voorlopig doe ik het verder met mijn RT.
Peter
Man,man, man wat een motor. Rijdt als een fiets, ongelooflijk vlot sturend.
Prachtig hernemend in de lagere toeren.
Maar voor mij (1m75) te groot, te zwaar. Met het zadel in de laagste stand kan ik amper
met de tippen aan de grond, en dan voel je het gewicht pas echt goed.
Ik kan me goed voorstellen dat het met duo en bagage voor mij echt werken wordt bij maneuvreren.
Dit neemt niet weg dat dit een van de fijnste motors is waar ik tot nu toe mee gereden heb.
Ik zal binnenkort eens een testrit moeten doen met de GS.
Iedereen bedankt voor de informatie en voorlopig doe ik het verder met mijn RT.
Peter
motorgroeten
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 07 aug 2009, 13:26
Re: GSA
Wilbers heeft recent een oplossing uit de hoed getoverd voor de iets minder lange medemens die van een GSA en van het ESA willen genieten: ze bieden WESA aan, een door hen aangepaste vering, eventueel verlaagd, die blijft gebruik maken van het ESA van de originele motor. Maar je moet natuurlijk rekening houden met de kostprijs, zo'n 1000 eurokes heb ik me laten vertellen. Misschien het overwegen waard, volgens de eerste testverslagen werkt het systeem prima en kunnen voortaan ook iets minder lange motorrijders genieten van de hoge GS(A). En bijkomend voordeel voor de GSA: het zwaartepunt zakt natuurlijk...
Re: GSA
Ik rij zelf met een GS Adv. Persoonlijk vond ik de motor ook te hoog en kocht een ietsie verlaagd zadel. Maar dat bleek niet de oplossing!
Ik ben 1,76m en dat is eigenlijk te klein om u op zo'n GS Adv. echt op uw gemak te voelen!
Toen ik hoorde vertellen over Wilbers en WESA ging ik eens een kijkje nemen bij TRP-Racing in St. Truiden, en liet me overtuigen!
Ik ben gisteren (25/01/2011) mijn GS Adv. gaan terughalen met de Wilbers WESA (= 10cm lager voor een GS Adv.!) gemonteerd!
Aangezien het gisteren heel hard regende toen ik naar huis kwam, weet ik eigenlijk nog niets. Het eerste verschil dat ik merkte: De grond kwam terug net tot onder mijn voeten! Tof! Geeft een veel veiliger gevoel als je stilstaat! En naar ik kon voelen stuurt de moto strakker...
Ik hou jullie op de hoogte!
Ik ben 1,76m en dat is eigenlijk te klein om u op zo'n GS Adv. echt op uw gemak te voelen!
Toen ik hoorde vertellen over Wilbers en WESA ging ik eens een kijkje nemen bij TRP-Racing in St. Truiden, en liet me overtuigen!
Ik ben gisteren (25/01/2011) mijn GS Adv. gaan terughalen met de Wilbers WESA (= 10cm lager voor een GS Adv.!) gemonteerd!
Aangezien het gisteren heel hard regende toen ik naar huis kwam, weet ik eigenlijk nog niets. Het eerste verschil dat ik merkte: De grond kwam terug net tot onder mijn voeten! Tof! Geeft een veel veiliger gevoel als je stilstaat! En naar ik kon voelen stuurt de moto strakker...
Ik hou jullie op de hoogte!
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
Re: GSA
dedjutoch schreef:...............Ik ben gisteren (25/01/2011) mijn GS Adv. gaan terughalen met de Wilbers WESA (= 10cm lager voor een GS Adv.!) gemonteerd!
Buiten de rijervaringen had ik ook graag iets over het kostenplaatje vernomen.
-
- Berichten: 1134
- Lid geworden op: 05 apr 2009, 20:43
- Woonplaats: Dendermonde
- Locatie: Gijzegem (bij Dendermonde)
Re: GSA
een kleine 500€ heb ik vernomenHarald schreef:dedjutoch schreef:...............Ik ben gisteren (25/01/2011) mijn GS Adv. gaan terughalen met de Wilbers WESA (= 10cm lager voor een GS Adv.!) gemonteerd!
Buiten de rijervaringen had ik ook graag iets over het kostenplaatje vernomen.
plaatsing was 160€
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA R80Gs
GSA R80Gs
Re: GSA
500€ als je enkel de voor of de achterkant doet -en dat is geen zicht - anders is het het dubbele... zie link
http://www.wilbers.de/en/wesa/wesa.php
en 8 cm zakken dat is wel heel veel of te wel is dat ding nu keihard of je hebt geen veerweg meer...
Ben eens benieuwd...
http://www.wilbers.de/en/wesa/wesa.php
en 8 cm zakken dat is wel heel veel of te wel is dat ding nu keihard of je hebt geen veerweg meer...
Ben eens benieuwd...
-
- Berichten: 4700
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: GSA
10 cm lager! da's ne low rider geworden....ze hebben U nen Harley meegegeven.....dedjutoch schreef:...............Ik ben gisteren (25/01/2011) mijn GS Adv. gaan terughalen met de Wilbers WESA (= 10cm lager voor een GS Adv.!) gemonteerd!
Dat kan bijna niet, da's nog lager dan een gewone GS? Verschil GS - GSA in zadelhoogte is 5.5cm......
Volgens mij gaat da niet lekker sturen......
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
- Woonplaats: Gent
- Locatie: Gent, België
Re: GSA
Ik vraag me nog altijd af waarom iemand een Adventure koopt om hem daarna 10cm te verlagen??????
Koop dan een gewone GS of een Roadster.
Ik koop mijn Jeans toch ook geen 2maten te groot om hem daarna te doen versmallen
Persoonlijk heb ik met mijn 169cm geen last met mijn adventure met standaard BMW verlaagd zadel
gewoon opletten waar je uw voet neerzet en voor de rest motorbeheersing (trial)
Koop dan een gewone GS of een Roadster.
Ik koop mijn Jeans toch ook geen 2maten te groot om hem daarna te doen versmallen
Persoonlijk heb ik met mijn 169cm geen last met mijn adventure met standaard BMW verlaagd zadel
gewoon opletten waar je uw voet neerzet en voor de rest motorbeheersing (trial)
Re: GSA
Kost € 998. Normaal kost het ongev. € 100 meer, maar met de actie van de oktoberfesten, was er een promo. En ik bestelde toen!
Dit is uiteraard voor en achter, en geplaatst!
En... het is bij mij 8 cm geen 10 Ziet er uit als op de website van Wilbers op de aangegeven link hierboven.
P.S. Ik koop mijn jeans ook geen 2 maten te groot zunne.
Maar ik vraag jullie toch ook niet waarom jullie rijden met hetgeen jullie nu rijden? En ik geef er geen commentaar op! Aangezien ik de reden niet ken waarom jullie doen wat jullie doen
En ik let op waar ik mijn voet zet, maar het ging al eens fout! Soms heb je niet de tijd om een plaats te zoeken om je voet neer te zetten.... tja, niet iedereen is immers perfect!
Dit is uiteraard voor en achter, en geplaatst!
En... het is bij mij 8 cm geen 10 Ziet er uit als op de website van Wilbers op de aangegeven link hierboven.
P.S. Ik koop mijn jeans ook geen 2 maten te groot zunne.
Maar ik vraag jullie toch ook niet waarom jullie rijden met hetgeen jullie nu rijden? En ik geef er geen commentaar op! Aangezien ik de reden niet ken waarom jullie doen wat jullie doen
En ik let op waar ik mijn voet zet, maar het ging al eens fout! Soms heb je niet de tijd om een plaats te zoeken om je voet neer te zetten.... tja, niet iedereen is immers perfect!
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!