Schubert J1 met serieuze korting !

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door WimLT »

Ik wil hier zeker geen reklame maken voor een bepaalde firma, maar gewoon effe wijzen op een serieuze opportuniteit voor mensen die eraan denken om een J1 te kopen.

Van 449 € naar 299 € (-150 € ! ! !) HIER te kopen :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door luc gs »

Heerlijke helm !!!
Ben juist aan vervanging toe,spijtig dat hij aan zulke prijs enkel in het zwart te verkrijgen is.Dat is nogal een korting.
nonkel moto
Berichten: 208
Lid geworden op: 08 jan 2009, 15:02
Woonplaats: gent
Locatie: oostvlaanderen

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door nonkel moto »

jep ook kontent van, heb wel 2x scherm moeten vervangen omdat het afpelde(door slecht bad) maar iedere keer vervangen in garantie
nu na 2jaar nog altijd ok
joehoe
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door WimLT »

Yep ! Ik ben er ook wreed content van. Wij hebben er trouwens alle twee ene.

Wel die met den speciale decor, maar die zijn al lang niet meer verkrijgbaar. Zwart is dan voor mij het beste alternatief :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Toko
Berichten: 100
Lid geworden op: 29 jun 2008, 09:57
Locatie: Lokeren(Daknam)

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door Toko »

nonkel moto schreef:jep ook kontent van, heb wel 2x scherm moeten vervangen omdat het afpelde(door slecht bad) maar iedere keer vervangen in garantie
nu na 2jaar nog altijd ok
Super toffe helm ja maar ik heb ook het probleem van afpellen binnenkant visier!! Al 3 maand aan het wachten op visier in Garantie! Ze staan naar het schijnt in backorder bij Schubert!!
BMW R1200 GS Lc Adventure
jupke
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 mei 2007, 22:57
Locatie: schuin achter den dool en't jupke

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door jupke »

Toko schreef:
nonkel moto schreef:jep ook kontent van, heb wel 2x scherm moeten vervangen omdat het afpelde(door slecht bad) maar iedere keer vervangen in garantie
nu na 2jaar nog altijd ok
Super toffe helm ja maar ik heb ook het probleem van afpellen binnenkant visier!! Al 3 maand aan het wachten op visier in Garantie! Ze staan naar het schijnt in backorder bij Schubert!!
niet alleen bij schubert schilferen de schermen.
ik heb een bmw sportintegraal.
ik koop een getint scherm (dacht rond de 75€)en vertrek enkele dagen later naar de franse alpen.
tijdens deze vacantie begint het scherm te schilferen.
de rest v/d vakantie maar doorgesparteld en bij thuiskomst er niet meer aan gedacht.
een maandje (of misschien meer) later bij de dealer binnengesprongen om mijn probleem aan te kaarten.
resultaat.... NOPPES!!!!
bijtend product gebruikt( :roll:) zeggen ze daar en vegen alle commentaar van tafel.
ik heb het gelaten voor wat het was, doch als je weet vanwaar ik ben moet je niet ver raden naar de dealer :twisted:
broem..broem..GAAAAZ
nonkel moto
Berichten: 208
Lid geworden op: 08 jan 2009, 15:02
Woonplaats: gent
Locatie: oostvlaanderen

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door nonkel moto »

let wel op, de helm heeft 2jaar maar het scherm heeft maar 1jaar garantie en ook je kastiket bij houden anders lukt het niet
ik heb die van mij gekocht en geruild bij geriche in ST Denijs-Westrem toen Sven de winkel nog had. twas een gekke kerel maar altijd correct
joehoe
Toko
Berichten: 100
Lid geworden op: 29 jun 2008, 09:57
Locatie: Lokeren(Daknam)

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door Toko »

luc gs schreef:Heerlijke helm !!!
Ben juist aan vervanging toe,spijtig dat hij aan zulke prijs enkel in het zwart te verkrijgen is.Dat is nogal een korting.
Bij RAD staan de grijze ook met serieuze korting! 319 eurokes!
T is verniet :razz:
BMW R1200 GS Lc Adventure
Gaby
Berichten: 1179
Lid geworden op: 14 aug 2008, 15:16

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door Gaby »

Ik heb hetzelfde voorgehad met een sportintegraal. Het absurde is dat die anti-damp laag niet tegen vocht kan :cry:
Ik heb het scherm dan maar 24h in een emmer met water gelegd, de coating was toen deels opgelost en de rest
kwam er vanzelf af. Dan een Pinlock er op. Werkt goed, maar het blijft een droevig verhaal. Omdat het om een
helm voor de warmere seizoenen gaat heb ik voor een lichtere kleur gekozen. Aan de andere kant moet ik
toegeven dat de zwarte die ik eens heb mogen gebruiken, nu ook weer geen saunagevoel gaf als de zon scheen.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
stropke
Berichten: 520
Lid geworden op: 09 mei 2007, 09:18
Woonplaats: Sint-Amandsberg
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door stropke »

Heeft iemand deze helm in combinatie met een GS ?
Niet te veel last van turbulentie , lawaai en regen ?
Denk er aan om Zaterdag naar Louis te rijden en er twee te kopen , als ze de maat nog hebben

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
Fun....is not a straight line
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door luc gs »

Heb vandaag mijn nieuwe zwartmatte helm ontvangen.Gekocht bij Louis (307.90 EUR incl. verzending).
Mijn vorige J1 is een beetje te ruim geworden na vele jaren dagelijks gebruik.Persoonlijk super super tevreden over,wellicht minder veilig dan een integraalhelm en iets minder dan een systeemhelm,maar des te comfortabeler.
erictdm
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 jun 2006, 13:34
Locatie: prov antwerpen

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door erictdm »

stropke schreef:Heeft iemand deze helm in combinatie met een GS ?
Niet te veel last van turbulentie , lawaai en regen ?
Denk er aan om Zaterdag naar Louis te rijden en er twee te kopen , als ze de maat nog hebben

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
Ik rij nu al een jaar of 3 met de J1 op de GS, ook in de winter. Vindt het een héél aangename helm om te dragen met een fantastisch zicht. Wel een beetje koud aan je kin, maar een buff doet wonderen.
Heb er mee in Noorwegen en Schotland gereden, bij erg lage temperaturen, of hier in de winter , onder het vriespunt.
Ik rij wel altijd met een bril met fotochrome glazen, want meestal staat mijn scherm open, ook bij hoge snelheden. 184cm, GS met zadel in de hoogste stand en origineel scherm met hamsterspoiler...

Beste helm tot hiertoe, geeft me een gevoel van ruimte en het vrije zicht beschouw ik als een verhoging van je passieve veiligheid. :-)
if cycling was easy, they would call it f**tb*ll.

http://www.basfmotorvrienden.be
moh_fan
Berichten: 1488
Lid geworden op: 27 jul 2006, 20:36
Woonplaats: Nederland
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door moh_fan »

Wellicht is dit een goede oplossing tegen de kou op de kin...
Afbeelding
... ook bij Louis; Windshield Schuberth J1 voor €29,95
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
erictdm
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 jun 2006, 13:34
Locatie: prov antwerpen

Re: Schubert J1 met serieuze korting !

Bericht door erictdm »

moh_fan schreef:Wellicht is dit een goede oplossing tegen de kou op de kin...
Afbeelding
... ook bij Louis; Windshield Schuberth J1 voor €29,95

hey, dat lijkt me een interessant accesoire, ga ik aanschaffen. Bedankt!
if cycling was easy, they would call it f**tb*ll.

http://www.basfmotorvrienden.be
Plaats reactie