Discovery day werkt niet !!!!

Hier vind je alle persberichten terug. Deze handelen over BMW algemeen of BMW Motorrad

Moderator: GVN

Plaats reactie
bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Discovery day werkt niet !!!!

Bericht door bougimain »

ik weet niet hoe het komt maar heb mij nu al 2X geregistreerd en ik krijg niks terug (mail) qua uitleg om te betalen en als je een mail wilt sturen naar organisatie@discoveryday.be dan krijg je direct u mail terug met de melding (Delivery to the following recipient failed permanently:)
Hoe kan men nu uiteindelijk betalen ???

http://www.eventdrive.be/websitesklante ... ryday2011/" onclick="window.open(this.href);return false;

Bougimain :-|
Afbeelding
Geert_GS
Berichten: 407
Lid geworden op: 07 apr 2009, 20:40
Locatie: tegen het Mechelse stadje

Re: Discovery day werkt niet !!!!

Bericht door Geert_GS »

Mail naar dit adres : vragen@discoveryday.be

Bij mij is het registreren wel gelukt en via VISA betaald en twee testritten aangevraagd.
Heb zonet nog een mail gestuurd met de vraag of ik de andere gezinsleden moet registreren en of er een mogelijkheid is om alle drie tegelijk te registreren.
Alsook gevraagd of het tarief van 8 Euro per persoon ook geldt voor kinderen.

Daaromtrent is er op hun website wat minder duidelijkheid.

Grtz

Geert
bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Re: Discovery day werkt niet !!!!

Bericht door bougimain »

Thanks Geert, maar als jij u hebt geregistreerd heb jij daarna een mail ontvangen met instruktie's hoe je moest betalen of wat ??

bougimain :-(
Geert KR schreef:Mail naar dit adres : vragen@discoveryday.be

Bij mij is het registreren wel gelukt en via VISA betaald en twee testritten aangevraagd.
Heb zonet nog een mail gestuurd met de vraag of ik de andere gezinsleden moet registreren en of er een mogelijkheid is om alle drie tegelijk te registreren.
Alsook gevraagd of het tarief van 8 Euro per persoon ook geldt voor kinderen.

Daaromtrent is er op hun website wat minder duidelijkheid.

Grtz

Geert
Afbeelding
bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Re: Discovery day werkt niet !!!!

Bericht door bougimain »

Ti's in orde ik heb mij nu toch kunnen registreren en heb net betaald.

Nogmaals dank

bougimain :-)
Afbeelding
Geert_GS
Berichten: 407
Lid geworden op: 07 apr 2009, 20:40
Locatie: tegen het Mechelse stadje

Re: Discovery day werkt niet !!!!

Bericht door Geert_GS »

Okay Bougimain,

Je hebt het dus gevonden voor de betaling,ik geloof dat dit de zesde stap is in de registratie.
Vandaag nog net antwoord gekregen van Peter Bosmans( den Bosse) op al mijn vragen,waarvoor dank voor het snelle en duidelijke antwoord.

Ziehier het antwoord van mijn vragen :
Beste Geert,

Voor elke persoon die op het terrein komt wordt de ingang van €8 of €10 ter plaatse gevraagd.
Het is ten slotte een evenement waar we geld inzamelen voor het goede doel
Daar de inschrijving op naam staat, moet er voor ieder afzonderlijk ingeschreven worden.
Best is dan op de persoon die het voertuig bestuurt, de registratie te boeken voor de X3.
Zo kan U iedereen mee nemen in de wagen. DE reservatie is per voertuig en niet per persoon.


Greetings,

Bosmans Peter
Toerisme Coördinator
BMW Motor Club Vlaanderen


Dus nu weten we weer wat doen en zullen we elk gezinslid afzonderlijk registreren. :thumright:
Het enige vervelende is dus telkens het adres invullen maar dat zullen we er bij pakken zekers.... 8-)

Ik hoop alleen maar dat Peter mijn vraag niet verkeerd heeft begrepen omtrent de toegangsprijs.
Geen problemen mee omdat dit voor een goed doel is maar bij sommige evenementen liggen de prijzen nu eenmaal anders voor volwassenen en kinderen.
Dat wou ik zelf eventjes voor de duidelijkheid weten.

Misschien treffen we elkaar wel op "Discovery Day" :wink:

Grtz

Geert
albatros
Berichten: 252
Lid geworden op: 20 jan 2009, 00:04
Locatie: Herent

Re: Discovery day werkt niet !!!!

Bericht door albatros »

Ook geprobeerd een testrit te boeken, laatste stap een foutmelding :cry: Ik veronderstel dat ik dus niet ingeschreven ben?
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Plaats reactie