Furygan lederen vest

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Polopol
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2010, 19:47
Woonplaats: Antwerpen

Furygan lederen vest

Bericht door Polopol »

Ik zoek een winkel waar ze Furygan lederen vesten verkopen en meerbepaald het model 'Grip'. Ik heb al gezocht via de distributielijst op hun website maar de telefoonnummers en namen die er vermeld staan kloppen in meer als de helft van de gevallen niet.

Moest iemand weten waar ik dit vest in België (of tegen de grens) kan vinden hoor ik het graag!
BMW R 1100 GS '97
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Furygan lederen vest

Bericht door GSMax »

Furygan is idd hopeloos wat hun dealer info betreft :-? :-( Was ook geinteresseerd in hun "blade evo" en "bud evo", maar heb het opgegeven na een tijd :shock:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Chris Wils
Berichten: 524
Lid geworden op: 29 jul 2005, 21:21
Woonplaats: Gierle
Locatie: Antwerpen,Gierle

Re: Furygan lederen vest

Bericht door Chris Wils »

Ik heb eens rondgezocht op het internet;Furygan is Frans,dus eens gekeken bij http://www.dafy-moto.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Als ge op hun site komt,ga naar: acces direct par marque,daar klik je furygan aan en op pagina 5,op de 5de rij naar onder staat de grip jas in bruin(419€).Ga daarna naar;trouver un mgasin,en klik de departementen aan dichtbij de Belgische grens ,bel hen eens op en maak er een uitstapje van voor een dagje Frankrijk. Hopelijk heb je hier wat aan.
Salu.
Chris.
Chris Wils
Berichten: 524
Lid geworden op: 29 jul 2005, 21:21
Woonplaats: Gierle
Locatie: Antwerpen,Gierle

Re: Furygan lederen vest

Bericht door Chris Wils »

Eerst le reseau dafy moto aanklikken,en dan kunde daar net onder ¨trouver un magasin¨vinden.
Salu.
Chris.
Polopol
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2010, 19:47
Woonplaats: Antwerpen

Re: Furygan lederen vest

Bericht door Polopol »

Bedankt voor de tip! Ik kende de keten niet maar ik ga er eens naartoe rijden.
BMW R 1100 GS '97
Polopol
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2010, 19:47
Woonplaats: Antwerpen

Re: Furygan lederen vest

Bericht door Polopol »

Na nogwat rondbellen blijkt dat de winkels van Dafy Moto een veel beperkter assortiment hebben als de site. Het gezochte vest was dus ook daar nergens te krijgen. Na België en N-Frankrijk heb ik mijn zoektocht dan maar verdergezet in Nederland en zowaar! Bij http://www.koemanmotoren.com" onclick="window.open(this.href);return false; hadden ze het vest op voorraad. Na het vertellen van de geschiedenis van mijn zoektocht hebben ze zelfs een mooie korting gegeven. Ik kan deze winkel dus enkel maar aanraden!
BMW R 1100 GS '97
Plaats reactie