Nogal een verzameling!

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
jo
Berichten: 138
Lid geworden op: 29 sep 2004, 11:45
Locatie: leuven

Nogal een verzameling!

Bericht door jo »

Een oudijzerhandelaar in de VS spaarde dit allemaal bij elkaar :shock:
De motoren, sommigen 100j oud en al tientallen jaren gestald, starten vaak nog makkelijk.
Voor de liefhebbers van Amerikaanse oldtimerbikes
http://www.wheelsthroughtime.com/index. ... iew&id=417" onclick="window.open(this.href);return false;
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: Nogal een verzameling!

Bericht door Harald »

Heel mooi, om van te kwijlen hé.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: Nogal een verzameling!

Bericht door patrick k100 »

ik wil ook zo'n hangaarke :-?
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
vacaro
Berichten: 274
Lid geworden op: 03 okt 2007, 11:52
Woonplaats: Berendrecht
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Nogal een verzameling!

Bericht door vacaro »

Amai, geweldig, en na zoveel jaren ineens starten na een paar klein ingreepjes, zelfs voor ne Harley :-) :-)
Om van te watertanden.........kwijl kwijl
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
animal
Berichten: 449
Lid geworden op: 14 okt 2004, 12:54
Locatie: 2 km van de Dender en de Schelde

Re: Nogal een verzameling!

Bericht door animal »

Amai, geweldig, en na zoveel jaren ineens starten na een paar klein ingreepjes, zelfs voor ne Harley
Om van te watertanden.........kwijl kwijl
Niet alles geloven wat je te zien krijgt op youtube hee.....hou er rekening mee dat die mannen dat allemaal willen verkopen....en liefst tegen zoveel mogelijk geld...en dan kan een schoon filmpken soms in het voordeel spelen.

Trouwens ook in Belgie zijn er van die hele mooie verzamelingen ....die pas het licht zien wanneer de eigenaar komt te overlijden......hou de berichten op het net maar in de gaten....ik verwacht binnen een paar weken tot maanden zoiets ook in Belgie. Een paar maand geleden overleed iemand in het Luikse waarvan heel wat mensen wisten dat hij een enorme collectie had...en .....wanneer je bij hem binnen geraakte en je vroeg om iets te kopen zat je binnen de minuut op straat.....dus wees er maar zeker van dat daar ook schatten tussen zitten.........en een paar handelaars zijn ondertussen al goed bezig om de erfgenamen te overhalen.........dus vergeet maar dat er koopjes zullen te doen zijn.......
Plaats reactie