Garmin Montana

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
LucVB
Berichten: 338
Lid geworden op: 01 feb 2005, 13:42
Woonplaats: Borgerhout
Locatie: Antwerpen

Garmin Montana

Bericht door LucVB »

Zijn er al leden die met een Garmin Montana rondrijden?? Hoe zijn de bevindingen? Gaat de GPS de nieuw ingevoerde routes nog altijd herberekenen? Of kan die functie ondertussen al uitgeschakeld worden.
Hoe zit het met de bediening van het touchsreen? Gemakkelijk in en uitzoomen van de kaart en plaatsen van de cursor voor het maken van waypoints .
Eigenlijk ben ik nog altijd aan het zoeken voor een waardige opvolger voor de 276/278 serie.
Groetjes
LucVB
wilsoneke
Berichten: 120
Lid geworden op: 16 jan 2010, 11:02
Woonplaats: kampenhout
Locatie: vl Brabant

Re: Garmin Montana

Bericht door wilsoneke »

dag lucvb,

ik rij er nu bijna een jaar mee rond, herberekenen uitschakelen is al een dik half jaar aanwezig ,na een aantal zumo's en tomtom's me
verleden jaar toch laten verleiden door de montana bij waypoint paal. verder ben ikzelf heel tevreden ervan,pluspunten zijn:
zeer helder scherm,afleesbaar in de zon ,zowel houder als gps zijn robust en degelijk uitgevoerd.groot geheugen.
heel veel opties maar een benzinemeter als op de zumo moet je missen,als ook de rijstrookassistentie .
in en uit zoemen gaat prima.
altijd welkom hier,kan je desnoods een ritje mee doen.
saluut hugo
LucVB
Berichten: 338
Lid geworden op: 01 feb 2005, 13:42
Woonplaats: Borgerhout
Locatie: Antwerpen

Re: Garmin Montana

Bericht door LucVB »

Blijkbaar zijn er niet veel montana gebruikers.
Wilsoneke alvast bedankt voor de reaktie.Ik ga me eens verder informeren.

LucVB
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Re: Garmin Montana

Bericht door MOTOBLOG »

Zelf een montana naast een 660. Vergelijking vind je op http://www.motoblog.be" onclick="window.open(this.href);return false; naast zoveel meer over gps in het algemeen.
Persoonlijk is de montana voor puur navigatie een prachtig apparaat. Alleen spijtig dat berekeningen net iets anders gebeuren dan bij een 660.
Detail is veel rijker en scherm is superieur aan de 660.
Erik
Berichten: 686
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:51
Woonplaats: mol

Re: Garmin Montana

Bericht door Erik »

MOTOBLOG schreef:Vergelijking vind je op http://www.motoblog.be" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Philippe:
bedankt daarvoor :thumright:
groeten
Erik op K75RT met Garmin StreetPilot 2820 en CNEur NT LifeTime.
Afbeelding
FlyingBrick K-Technik
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Garmin Montana

Bericht door GSMax »

MOTOBLOG schreef:Zelf een montana naast een 660. Vergelijking vind je op http://www.motoblog.be" onclick="window.open(this.href);return false; naast zoveel meer over gps in het algemeen.
Persoonlijk is de montana voor puur navigatie een prachtig apparaat. Alleen spijtig dat berekeningen net iets anders gebeuren dan bij een 660.
Detail is veel rijker en scherm is superieur aan de 660.
Als we nu nog eens op uw site moesten kunnen hé Philippe :-( Ik geraak daar sinds een paar maand ni meer op, thuis ni en op t werk ook ni....
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Garmin Montana

Bericht door GSMax »

Melding:

Internet Explorer cannot display the webpage....
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Plaats reactie