Motorreizen met kids : Normandië

Hier worden enkel ter inzage de complete reisverslagen gepost van forumleden.
Voor eventuele vragen, contacteer via PM of e-mail de auteur

Moderator: GVN

P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door P-man »

Here we go :
de jaarlijkse vader-dochter-roadtrip staat in z'n startblokken.
Woensdag 16mei, na haar school, staan onze vizieren en zonnebrillen gericht naar de Noordzee.
Als gezelschap kunnen we elkaar best wel dulden en veel meer hebben we toch niet nodig. Vermoedelijk een beetke regen, veel wind en hopelijk, het constante gezelschap van mijn vrienden 'de wolken'. Mijn dochter heeft ondertussen eveneens ook een oog kunnen ontwikkelen voor deze weerkundige sujetten en dit jaar zijn ze van een goed jaar. Wat zeg ik ... een uitstekend jaar.
Genoeg gepalaverd, menu van dit jaar :
- woe : Herent - Nieuwpoort
- don : Nieuwpoort - Fecamp (Etretat was volledig volzet)
- vrij : Fecamp - Fecamp
- zat : Fecamp - Nieuwpoort
- zon : Nieuwpoort- Herent
Met een beetje geluk en medewerking van Dhr Wifi, staan hieronder het reisverslag en de foto's vanaf donderdag.
Groetjes en tot binnenkort.
Pieter
wfouquae
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2012, 14:27

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door wfouquae »

Aan mijn zus en pa,
Ik wens jullie een super trip toe vol avontuur en leuke plaatsjes!
Wees voorzichtig en ik kijk al uit naar de eerste verhalen.
Grtjs,
Wilfried (den broer)
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door Relax »

Wij ook. Denk met genoegen terug aan de vorige verslagen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door Lukas »

:bsstupid:
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door P-man »

Dag 1: Thuis tot Nieuwpoort (BE) – 16 mei 2012

Nog een half dagje werken en dan start editie 2012. Even naar huis, waar de dochter al zenuwachtig staat te tapdansen en tandenknarsen. Enkele croque-skes binnen gnaffelen, de koffers laden en dan met een zenuwtrekje aan de mondhoek bemerken dat het al 15u is. Snelheid en efficiëntie zijn ver te zoeken. Oh ja, geld aftroggelen bij de bank, de vrouw op’t werk bezoeken en de BMW garage in Rotselaar staan ook nog op de agenda. Geld… hebben we in overvloed, dus dat is geen probleem. Vrouwen… heb ik er maar 1 van, dus die moet ik soigneren. BMW garage… ga ik liever niet naar toe, maar nu kon ik niet anders. Vorige week heeft het kinstuk van m’n systeemhelm me daar een uppercut van jewelste gegeven. De grapjas vond het een geweldig hilarisch idee om zonder de minste aankondiging en volledig zelfstandig met een rotvaart toe te klappen (vandaar de naam klaphelm natuurlijk). Negatief gevolg: K.O. en een kaakreconstructie. Positief gevolg : ineens een facelift gekregen. Ik zie er dus weer puik uit voor mijn 62jaar. Mais bon, in de garage was het alvast een reparatie van niets, met daarna een rekening om met de glimlach naar buiten te stappen. Een spotprijsje.

Die glimlach zou niet lang standhouden. Tussen Rotselaar en de E40 zitten apeuprès 10minuten en dat zouden de enige filevrije minuten van dag 1 worden. Op zich niet erg, want files zijn zo’n beetje mijn natuurlijke habitat geworden (van wie niet in België?). De overige aanwezige autostradefielen hadden echter hoofdzakelijk hetzelfde idee als ik: op vakantie gaan. En het is ondertussen exacte wetenschap geworden, dat 4-wielige toeristen, tesamen met hun schoonmoeder, ook hun rij-kwaliteiten absoluut niet mee op vakantie nemen. Jongensjongens, wat een kluwen. Op school moet mijn dochter ook niet meer ‘netjes in rijen’ staan, maar ik dacht dat het op de autostrade nog wel van toepassing was. Vandaag niet dus… Bwa, even de zintuigen op peil houden en vooral luisteren naar mijn zingende dochter op de duo-zit. Allemaal dik in orde voor haar.

Uiteindelijk toch in Nieuwpoort gesukkeld, pizza gegeten, nog een bezoekje aan de zee gebracht en beddenbak in.

Al bij al ‘een dag zoals een ander’.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door P-man »

Dag 2: Nieuwpoort tot Fecamp (FR) – 17 mei 2012

Ik heb de gewoonte om me niets van mijn dromen te herinneren, maar als ik ze me herinner dan zijn het geweldige avonturen (ridders, avontuur, fantasie alom). Om 05.21 wordt ik midden in zo’n gevecht wakker: Op het moment dat ik mieren op mijn gezicht voelde, werd ik pardoes door een afgezant van de duivel in een wurggreep genomen. Ik kreeg ‘m niet los, laat staan dat ik iets aan de mieren kon doen. Enkele tellen later besefte ik dat mijn dochter me vast heeft gegrabbeld zoals ze meestal, al slapend, haar knuffel probeert te ‘omhelzen’. Haar lange haar in slierten over mijn gezicht. Werkt precies beter als een wekker, want het slapen is voor mij gedaan. Drie uur later (ja ik weet het) zitten we in een ontbijt-zaak gezellig te smikkelen. Niet volgens planning, beginnen we nadien aan de dikke-400-km-rit. Effe doorjakkeren tot na Calais en dan de kleine hort op. Niet mis die kust. Hier en daar wel iets te zien. Af en toe zelfs de moeite om eens te stoppen. En vooral: schiet voor geen rekker op.
’s Middags een culinair probeersel van de dochter, wat niet van haar gewoonte is. Een okerkleurige brij, luisterend naar de naam ‘Welsh’: Cheddarkaas en brood. Zeer lekker, maar na 3 happen volgt toch een schaapachtig gezicht met een al even wollen vraag om onze borden te wisselen. Weg was mijn lekker slaatje…

Om 15u30 duwen we onze murw (kan iemand me aub zeggen hoe je dat moet uitspreken) gezeten achterste, op een terrasstoel met zicht op zee. Het weer was tot dan, niet echt van die aard dat gevechten voor een vrije terrasstoel zich opdrongen. Aankleden volgens het laagjes-principe, zeggen de kenners. Awel, we hadden alle laagjes aan! De koffers van de GSA waren quasi leeg.

Tijd om te rekenen. Niet hoeveel geld we nog hadden (heb ik toch genoeg… had ik dat al gezegd?), maar om de overgebleven kilometers na te rekenen. Oesje, even miszien. Nog 165 te gaan, langs een kustlijn waar de gemiddelde snelheid een volwassene kan doen van janken. Svetlana II wordt dan geswitched naar ‘snelste traject’ en de GSA ontvangt een scheut kerosine. Niet altijd de aangenaamste manier om vakantiekilometers te doorworstelen, maar soms kan men niet anders. Om 18u15 bellen we aan bij onze Gïtes de France uitbaatster. Koffers leeg maken en slot op de GSA. De rest van de dag/avond is voor de voeten.

Strandbezoek, eten, douchen en verslag. De dag zit erop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
DD_RT
Berichten: 101
Lid geworden op: 23 dec 2011, 22:09

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door DD_RT »

'T is weer top, Pieter! Geniet ervan!!!
2009 R1200RT - Titansilber
Te koop: 11500 EUR
Ook te ruil tegen 1200 GS(A)
http://nl.kapaza.be/hainaut/bmw-r-1200- ... 271765.htm
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door Lukas »

:bounce: :bounce: :bounce:
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door Werner Von C. »

Zeer leuk !!!
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door P-man »

Dag 3: Fecamp tot Fecamp – 18 mei 2012

Wat een zalig rustige dag. De vakanties met de Meen worden alsmaar fijner. Ik herinner me nog levendig onze eerste meerdaagse roadtrip, vier jaar geleden naar Echternach. Een fijne vakantie, waarvan algauw duidelijk werd dat er een traditie zou uit gesmeed worden. Net iets moeilijker lag het toen (althans voor mij) op gebied van communicatie. Dagen aan een stuk, zo goed als geen enkel ‘volwassen gesprek’, sprak toch tot de verbeelding. Niet dat ik anders veel zinnigs uitkraam, maar toch… het is iets wat me is bijgebleven. Op dit moment is dat totaal niet meer aan de orde. Zij kan het nog uitproesten als ik een flauwe grap vertel (hoe lang gaat dat nog duren) en ik blijf me verbazen over de humor van mijn oogappel. Zij kan al een serieus onderwerp aansnijden en ik begin al vaag te begrijpen wanneer het welletjes is geweest voor haar en ik best afrond om niet naar gezaag over te gaan. Een vakantie-onderonsje met dochter (of zoon natuurlijk): laat iedereen dit maar bijschrijven op de to-do-lijst.

Bon, de dag start zoals gewoonlijk met een ontbijt en in onze gîtes de France is het niveau bovengemiddeld. Om te muggenziften protesteer ik maar even dat de koffie veels te straf is. Goed voor de transit, minder goed voor het luchtig-ontbijt-gevoel. Een jonge travel-alone deerne vervoegt ons en de rest van de gasten zien 08u30 totaal niet zitten om al afscheid te nemen van hun bed. 30 minuten later is de breakfast-dress omgeruild voor de battle-dress en ontdoen we de GSA van zijn handboeien. Eén blik naar boven volstaat om te weten dat mijn vrienden een portie neerslag met zich meedragen. We doen toch nog lekker niet onze regenoverals bovenaan. Apropos, ik heb net een week een nieuwe regenoveral, maar op doctorsvoorschrift mag ik ‘m al niet meer aandoen. De brave man legt een link tussen het verblindende fluogele pak en hoofdpijn. Totaal niet bij stil gestaan, toen ik het ging aankopen…

Doel n°1 is de Pont de Normandie, daarna Honfleur met een hapje & tapje en daarna legt mijn dochter de zweep erop : genoeg gelanterfant, we zijn gekomen om te rijden. En ik maar moeite doen om een rit uit te stippelen met voldoende bezienswaardigheden en stopplaatsen. Allemaal precies niet nodig. Misschien volgend jaar met haar eens op circuitstage?

Terug on topic, Pieter. Normandië, daar bevinden we ons dus nog steeds. De meeste zullen me gek verklaren, maar Normandië doet me eigenlijk niet veel. Ik ben er nu al enkele keren geweest en steeds was het een betrekkelijk ontnuchterende ervaring. Vandaar dat ik weinig kilometers op het dagmenu had gezet, om zo van een langer terraske te kunnen genieten. Zit ik natuurlijk met een dochter opgescheept die wil rijden - ook plezant gezelschap! De Michelinkaarten worden uitgepuurd en wonder boven wonder, duikt daar een streek op die me toch wel verbaasd. Zoals vorig jaar in Schwarzwald, moet je ook hier de voorgekauwde trajecten durven laten links liggen. Voila si, na de middag hebben we onze roadtrip enkele niveaus hoger kunnen tillen op gebied van wegen, vergezichten met/zonder zee, rust, flaneer-bochten en superkliffen. Enne, nog altijd geen regen.

Af en toe dalen we naar de kustlijn om één van de typische drukke haventjes te bezoeken, de waterlijn op te zoeken en daar de nodige keien te verzamelen. De jacht is immers geopend op keien met een gat erin. Gisteren hebben we beslist dat deze objecten onze souvenirs zullen worden. Overal een terraske meepikken. Niet echt goedkoop, die Franse terras-drankskes. Gelukkig is geld geen probleem (… had ik dat al gezegd?).

Tegen een kleine 5u zijn we terug in Fecamp. Ruim voldoende om te douchen, te gaan aperitieven en een restaurantje te gaan opzoeken. Vandaag eindelijk eens op tijd in bed en ogen toe. Althans voor haar, want ik begeef me nog eerst achter de PC voor verslag en foto’s. Kussens achter mijn rug gestoken en nachtlampje aan. Het duurt geen 5seconden of haar warme rode kaken nestelen zich tegen mijn linkerarm. Gezellig einde van een fijne dag.

Slaap ze…

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door V »

Mooi verslag P-man, zie al uit naar de rest. :grin:
Grtz V
Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door P-man »

Dag 4: Fecamp tot Nieuwpoort –19 mei 2012

Veel te laat in bed, veel te veel gegeten, veel te goei vakantie. Pfieuw, dit mocht gerust nog enkele dagen langer duren. Alhoewel, bij reizen hoort natuurlijk zowel het zenuwachtige startmoment als de geruststellende thuiskomst. Geen begin zonder einde, hé.

En vandaag was een grote dag om te reizen!

Gisteren hadden we eenzelfde vertrek- als aankomstplaats, hetgeen praktisch gezien toch wel de nodige luxe geeft. Er mag van alles mislopen qua tijdsbesef, kilometerinschatting of locatieonzekerheid. Vandaag verloopt het dus anders. De wetenschap dat de dag ergens anders zal eindigen dan dat ie begon, geeft net dat beetje ‘meer’: Reizen dus. De rest valt onder de noemer ‘op vakantie gaan’. Voeg daar nog een portie 100km/u-baantjes aan toe en het kan niet meer stuk. Het moeten niet altijd bochtige trajecten zijn om te kunnen genieten en het moeten zeker niet altijd autostrades zijn om te kunnen opschieten. Alleen weet ik niet zeker of 100km/u een officiële snelheidslimiet is in Frankrijk. Een andere officiële kwestie omvat mijn mening over Normandië. Hierbij dus: ik herzie mijn mening. Dat een mens nooit te oud (62) is om te leren is dus nogmaals bewezen. Het is louter een zaak om de juiste wegen & locaties te vinden. In mijn geval valt dat eerder te omschrijven als ‘wreed veel chance hebben, om per toeval de juiste wegen te markeren op de kaart’. Vandaag is de opzet geslaagd. Alhoewel ik eveneens moet toegeven dat a. mijn vrienden boven ons aanwezig waren, b. de temperatuur niet te warm of te koud was en c. er geen druppel uit deze lucht is gevallen. Toch wel een belangrijk gegeven op de reis, want geen regen wil zoveel zeggen als geen fluo regenpak. Wat op zich dan garant staat voor geen hoofdpijn.

We nemen nog steeds de moeite om onze ogen alert te houden en uit te kijken naar bordjes allerhande, die verwijzen naar speciale plaatskes: monumenten, oude vuurtorens, uitzichtpunten of andere interessante plaatsen. En die zijn er hier in overvloed. Enigszins spijtig dat het reisthema niet luistert naar de naam ‘urbex’ (andere hobby van mij), want tss Treport en St Omer is het een aaneenschakeling van vervallen glories. Toch wel net iets te ver om in functie hiervan eens terug te komen.
Na St Omer gaan de voelsprieten zicht richten naar ons volgende stekkie, Nieuwpoort. Dit laatste stukje traject wordt dan ook maar afgehaspeld op automatische piloot. De GSA mag dus even zelfstandig zijn ding doen. Mijn dochter en ik eten ondertussen iets, drinken een slokje , keuvel een beetje en kijken wat rond. De GSA snort vrolijk verder door berg en dal, met een kordate Svetlana aan het stuur, die voor niets of niemand opzij gaat. Wij vinden het alvast OK. Ze heeft onze zegen. Die moeten we ook wel geven, want met een Russische ex-tankcommandante valt niet te sollen.

Nieuwpoort? Niet veel over te zeggen. Motor parkeren en uitladen. Andere kleding aantrekken en eten, strandwandelingetje en kou hebben. Volledig volgens Belgisch protocol.

Morgen voorspellen ze regen. We zien wel… Ze hebben al alle dagen regen voorspeld, maar mijn vrienden hebben er ons nog geen druppel van gegeven. Voila se, hiermee hebben we ze uitgedaagd en ik hou geen hout vast.

Cheerio. Tot morgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door P-man »

Dag 5: Nieuwpoort tot Thuis –20 mei 2012

Goed uitgeslapen vandaag, want we hebben niet veel kilometers af te leggen. Vannacht was het echter kabaal van hier tot ginder - het regende effectief dat het kletterde. En als ik de gordijnen opzij duw dan ziet het ernaar uit dat ik gisteren met mijn ‘uitdaging’ het lot teveel heb getart. Even geen regen meer, maar de wolken spreken voor zich. Wat nu gedaan? Nieuwpoort-Herent via binnenbaantjes of alsnog afsluiten via de autostrade. Stof om over na te denken tijdens het ontbijt. Eerst nog inpakken en wegwezen van onze slaapplaats. Als de motor weer is geladen en we naar het centrum van Nieuwpoort trekken, dan krijgen we enkele venijnige windstoten tegen onze flank en worden we ei zo na eerst nog weggeblazen van de baan. Puike start…

Tijdens het ontbijt beslissen we dan maar om het zekere voor het onzekere te nemen en voor de snelle rit te gaan. In deze weersomstandigheden heb ik weinig zin om de kleine hort op te gaan. Tegen de middag zijn we dan terug in ons eigen stekkie. Steeds weer fijn om terug thuis te komen en bij de dame te zijn.
Enne de wind verdween in het binnenland, de zon kwam erdoor en er is geen druppel regen gevallen. En ik had zo graag dat fluo ding eens aangedaan. Thuis hebben we toch voldoende dafalgannekes.

Case closed. ’t Was weer een geweldige roadtrip met de dochter. Zijzelf vindt na iedere trip dat degene die net voorbij is, de beste was. Dus het wichtje zal ook wel genoten hebben. Waaraan twijfel ik? Het was me heel duidelijk dat ze ervan genoten heeft.

Saluutjes en tot …
… volgende week, want dan is de Haut-Savoie het doel.

Pieter

Afbeelding
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door Koppel!! »

:thumright: :thumright: :thumright:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door John »

Prachtig weergegeven Pieter! Maar wat zit je toch steeds weer te lullen over die 62???
Ge hebt een smoelwerk dat niet ouder geeft dan een "jonge veertigger" dus waar haal je het vandaan?
En voor al die sarcasters die weer recht springen....IK ben er nog steeds 29 :clown:
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door P-man »

Hey John,
Deze verwijzing is ooit tot stand gekomen als reactie op een uitspraak van een man 'op leeftijd'. En mijn tegen-reactie laat ik sindsdien geregeld los op de wereld. Er is altijd wel iemand te vinden, die er dan op zijn beurt iets op wil zeggen/commentaar geven...
Uitspraak : Ik ben al boven de zestig, maar voel me nog steeds een dertiger.
Reactie : Knap zo, mijn kathedraal is nog die van een twintiger of dertiger, maar ik voel me mentaal al volledig klaar voor het pensioen.
Dus, bedankt voor je spontaniteit.
Sluutjes
P.
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door John »

P-man schreef:Hey John,
Deze verwijzing is ooit tot stand gekomen als reactie op een uitspraak van een man 'op leeftijd'. En mijn tegen-reactie laat ik sindsdien geregeld los op de wereld. Er is altijd wel iemand te vinden, die er dan op zijn beurt iets op wil zeggen/commentaar geven...
Uitspraak : Ik ben al boven de zestig, maar voel me nog steeds een dertiger.
Reactie : Knap zo, mijn kathedraal is nog die van een twintiger of dertiger, maar ik voel me mentaal al volledig klaar voor het pensioen.
Dus, bedankt voor je spontaniteit.
Sluutjes
P.
Zot manneke! :lol: :lol:
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door Lukas »

2 Vrolijke gezichten op een moto. Mooi!

Jammer dat het al gedaan is. Ik lees je verslagjes graag. Plan eens een wereldreis, wil je. :-P
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door Relax »

Je kan je trips ook gewoon wat langer maken.
I respect your opinion. But I don't give shit.
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door P-man »

Merciekes voor reacties mannen.
De volgende reis staat al te trappelen... De aanzet is binnen enkele minuten.

Langere reis (wereldreis) maken : graaaaaag, maar ik beperk me met meerdere kleintjes.
Zoals met veel is het ook op dit gebied een keus maken. Het idee van een lange reis blijft me evenwel achtervolgen hoor.

Ciaokes , tot op de baan of tot in de Haut-Savoie...

Peiter
lucsa
Berichten: 569
Lid geworden op: 29 mar 2005, 18:48
Woonplaats: Tielt
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door lucsa »

Dank om ons terug te leten meegenieten van uw belevenissen samen met de dochter.
Dit bewijst dat het niet altijd ver en voor lange tijd moet zijn.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
DD_RT
Berichten: 101
Lid geworden op: 23 dec 2011, 22:09

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door DD_RT »

Jouw schrijfstijl leest heel prettig!
2009 R1200RT - Titansilber
Te koop: 11500 EUR
Ook te ruil tegen 1200 GS(A)
http://nl.kapaza.be/hainaut/bmw-r-1200- ... 271765.htm
ftalboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2012, 14:16

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door ftalboom »

Puik verslag Pieter, op reis met de dochter, aan de foto's te zien was het een geslaagde trip !
Echt tof om te lezen !

grts
Chris Wils
Berichten: 524
Lid geworden op: 29 jul 2005, 21:21
Woonplaats: Gierle
Locatie: Antwerpen,Gierle

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door Chris Wils »

Hallo.
Ik was twee jaar terug op een wereldreizigerstreffen, in Duitsland,en daar liet men een DVD zien van een 10 jarige jongen die met z,n vader,en een paar vrienden,voor 6 maanden door Afrika gereisd heeft,met een XT600,als passagier.
Men liet het reizen zien door de ogen van de jongen,hoe hij de reis beleefde.
Op het laatst zei de jongen:Allez,ik heb toch weer wat te vertellen,als ik terug op school kom,en ik ben er zeker van,ik ben de enige op school die dat gedaan heeft. En gelijk heeft,m.
Hoeveel zouden er in de klas van uw dochter zijn die kunnen zeggen dat ze met hun vader,met de motor, op verlof zijn geweest?
Waarschijnlijk ook geen 10 he?
En dat ze er van geniet,dat is zeker,en daar doe je het toch voor he?
Salu.
Chris.
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Motorreizen met kids : Normandië

Bericht door RBee »

P-man schreef:Merciekes voor reacties mannen.
Het idee van een lange reis blijft me evenwel achtervolgen hoor.
Peiter
Dan mag geld wel geen probleem zijn hé. :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten