Net een lang weekendje op stap geweest en heb 2 vraagjes over het gebruik van mijn Zumo 660. Alle routes op voorhand gemaakt met voldoende route punten (en laten herberekeken met verschillende instelling in mapsource).
1) Wanneer ik een route volg, dan wil hij mij in veel gevallen in de dorpjes toch van de hoofdbaan afsturen, om even door de kleine baantjes te gaan. Ik heb zelfs al meegemaakt dat ik op een vlotte baan rij, en dat hij mij over een soort keine parking stuurt die langs de baan ligt.
Volgens mij zijn er bijna geen instelmogelijkheden zijn (behalve dan snelste/korste/niet via de weg) om te bij te sturen, of vergis ik mij? Ik heb de indruk dat een collega zijn Garmin 60Csx (met dezelfde routes) hier veel minder of geen last van heeft.
2) Tijdens de routebegeleiding krijg ik soms ook zo tussen 2 routepunten een "lijn" in hetzelfde kleur als mijn actieve route. De begeleiding heeft hier blijkbaar geen last van, maar soms zie ik die dus verschijnen. Enig idee vanwaar dat komt?
Alvast merci !
Enkele vraagjes over de 660
Moderator: GVN
Enkele vraagjes over de 660
GS 1200
Re: Enkele vraagjes over de 660
het volgende gevondenStijnB schreef:1) Wanneer ik een route volg, dan wil hij mij in veel gevallen in de dorpjes toch van de hoofdbaan afsturen, om even door de kleine baantjes te gaan. Ik heb zelfs al meegemaakt dat ik op een vlotte baan rij, en dat hij mij over een soort keine parking stuurt die langs de baan ligt.
Volgens mij zijn er bijna geen instelmogelijkheden zijn (behalve dan snelste/korste/niet via de weg) om te bij te sturen, of vergis ik mij?
hopelijk heb je er wat aanScheurneus schreef:Je kunt scherm en route instellingen per activiteit vastleggen. je bent namelijk niet verplicht om motor profiel op de motor te gebruiken, zumo660 vraagt dat wel, maar als je nee zegt staat die gewoon in auto stand
Re: Enkele vraagjes over de 660
Aha, dat kan ik al eens proberen om te zien of dit beter is. Ik veronderstel dat bepaalde zaken dan niet zullen werken (zoals het bijhouden van mijn brandstofmeter).Erik schreef:het volgende gevondenScheurneus schreef:Je kunt scherm en route instellingen per activiteit vastleggen. je bent namelijk niet verplicht om motor profiel op de motor te gebruiken, zumo660 vraagt dat wel, maar als je nee zegt staat die gewoon in auto stand
GS 1200