Oostenlijke Pyreneeen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

De reis van 29-9 tot 6-10-2012 is volledig volzet, spijtig dat we twee koppels moeten teleur stellen. We hebben al eens rondgekeken naar een groter hotel en hebben dat ook gevonden. Toch blijven we waar we zijn omdat we anders te veel aan kwaliteit moeten inboeten. We denken er nu ernstig over na om van 22-9 tot 29-9 een tweede week te organiseren. Voorwaarde is wel dat we nog drie geintresseerde koppels vinden. Intresse ? neem dan kontact. arthur-ost@base.be of tel. 03 6520272.
Laatst gewijzigd door arthurost op 26 jul 2012, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door Hobgoblin »

Enkel beschikbaar voor koppels?
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Nee, maar als je een kamer alleen wil komt het in verhouding wel wat duurder. Hoeveel ? moet ik eens navragen. Een kamer met twee apparte bedden is ook mogelijk.
Groetjes.
Den Dirk
Berichten: 915
Lid geworden op: 08 aug 2007, 13:18
Locatie: brabant

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door Den Dirk »

Ik ben erg geïnteresseerd, maar weet niet over welke reis/organisatie het gaat :wink:
Graag enige info!

Danku!!
I like my bike!!
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door John »

Staat in het clubjournaal/boekje. :wink:
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Ja maar niet in de laatste uitgave. Sinds flink wat jaren verblijven wij van september tot april in het echte diepe zuiden van Frankrijk. We bengelen daar op de grens met Spanje, dus in de oostelijke Pyreneeën, tussen de zee en de hogere bergen. Na het succes van 2011, beter is misschien wel onmogelijk, wil ik voor de tweede maal, voor koppels die misschien wat meer tijd hebben en willen profiteren van de lage seizoensprijzen, een poging doen om nogmaals dat achtdaagsreisje, misschien wel reis, te organiseren eind september begin oktober (2012). Het weer is er dan meestal zeer goed en de dagen nog lang genoeg, zeker als je ’s avonds in het restaurant kunt genieten van een toch wel uitstekende spaanse keuken. Wij hebben er heel wat kilometers gefietst en gebromd, kennen er de kleinere en grotere banen en weten ook wel waar het mooi is. We bezoeken een paar pittoreske stadjes in beide landen, rijden door de prachtige natuur en gunnen ons de tijd om ervan te genieten. Opgelet dit is niet iets voor hardrijders en het is allemaal “On the road”. De ritten zijn niet overdreven lang maar bochten en hoogteverschillen zijn er zeker voldoende. De wegkwaliteit is gewoon uitstekend.We hebben op spaans grondgebied een naar ons gevoel prima verblijf gevonden. Splinternieuw en nog niet zo bekend. Jaren geleden was het enkel een piepklein restaurantje. Dank zij de kwaliteit is het een echt succesverhaal geworden.
Na de heenreis ( 1225 km.) die iedereen doet zoals hij wil, Gps-routes zijn verkrijgbaar, verzamelen we hier bij ons waar eventuele bestelwagen of trailer veilig kunnen worden achtergelaten. Kom je in de voormiddag aan dan is koffie en zelf gebakken brood voorhanden, de rest halen we in de supermarkt. Rond 14 uur rijden we dan samen naar het hotel (80 km.).
Meer info ? Zie clubjournaal.
Den Dirk
Berichten: 915
Lid geworden op: 08 aug 2007, 13:18
Locatie: brabant

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door Den Dirk »

Oeps, ik ben geen lid...
Ik :clown: ben zelfstandige en heb (te)weinig tijd omregelmatig te toeren, maar motorrijden is mijn geliefde vakantie..
Ik ben al alleen op reis geweest, maar dat geeft eenzame avonden...
Dus ben ik een beetje op zoek naar 'compagnie' ... :wink:
I like my bike!!
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door Hobgoblin »

ik ben ook geen lid... en ik veronderstel dat men enkel kan deelnemen als zijnde lid.
dus spijtig genoeg niet voor mij weggelegd.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Voor die week is het te laat om het langs de club te organiseren, of je dan lid bent is voor mij niet belangrijk. Misschien wordt je later dan toch eens lid.
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Voor deze week zijn er nu nog drie kamers vrij.
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Nu nog twee plaatsen voor de week van 22-9 tot 29-9.
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Nu nog anderhalve kamer vrij, hoe dat kan ? Er is een solorijder bijgekomen die eventueel de kamer wil delen.
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Alles vol
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door J »

Is Saurat in de buurt, anders ken ik daarwel een chambre d hotes. Twee mensen die er l 10 jaar wonen en ze zijn beide ook motorrijder. Chambre d hotes Bourgaille. Wij komen net vandaar. Vandaag pas terug. Super fijne reis en dito chambre D Hôtes.
http://bourgaille.com/index.php/home/francais/chambres" onclick="window.open(this.href);return false;

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Het is weeral voorbij. Wat ik niet had durven hopen is er toch gekomen; de weergoden waren ons twee weken supergoed gezind. Natuur hebben we zeker gezien en spijtig genoeg ook een deel van de brandschade, we konden het op sommige plaatsen zelfs nog ruiken. Wat de rest van inhoud betreft wacht ik rustig de commentaren af die, naar ik hoop, hier kortelings gaan verschijnen.
Arthur.
arthurost
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:56
Locatie: Brasschaat

Re: Oostenlijke Pyreneeen

Bericht door arthurost »

Er is reactie maar niet hier, wel in het clubjournaal.
Plaats reactie