Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
TomVT
Berichten: 131
Lid geworden op: 26 dec 2010, 16:33
Woonplaats: Hoevenen
Locatie: Brasschaat

Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Bericht door TomVT »

Aangezien ik zowel een leder als textiel pak heb, en nu ook nog een zomerbroek erbij heb begin ik een redelijke verzameling motokledij bij elkaar te krijgen.
Deze zijn echter allemaal van een verschillend merk en hebben dus ook een verschillende verbindingsrits, of helemaal geen.
Ik voel me een stuk veiliger als alles aan elkaar geritst is, dus nu ben ik op zoek naar een winkel of kleermaker die op alle kledij hetzelfde type ritsen kan zetten zodat ik ook onderling eens kan wisselen.
Weet er iemand een winkel/kleermaker die dit kan doen, liefst in de omgeving van Antwerpen?

Alvast bedankt!
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Bericht door Jo De Paepe »

in Antwerpen niet onmiddelijk.

In St amandsberg bij Gent, Waterstraat , zit Knip en Knap die kunnen dat . leveren verzorgd werk voor een eerlijke prijs
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
dbr
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 okt 2004, 17:41
Locatie: Voorkempen

Re: Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Bericht door dbr »

deze zaak misschien in Emblem bij Ranst : http://www.mjkleathers.be" onclick="window.open(this.href);return false; ???
Ik weet alleen niet of ze ook werken met textiel. Qua leder vind ik het in ieder geval een aanrader !

Groeten,
Danny
R1200RT (2007) / Zumo 350
GSA1200 DRIVER
Berichten: 259
Lid geworden op: 12 okt 2012, 23:24
Woonplaats: Bilzen
Locatie: Limburg

Re: Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Bericht door GSA1200 DRIVER »

TomVT schreef:Aangezien ik zowel een leder als textiel pak heb, en nu ook nog een zomerbroek erbij heb begin ik een redelijke verzameling motokledij bij elkaar te krijgen.
Deze zijn echter allemaal van een verschillend merk en hebben dus ook een verschillende verbindingsrits, of helemaal geen.
Ik voel me een stuk veiliger als alles aan elkaar geritst is, dus nu ben ik op zoek naar een winkel of kleermaker die op alle kledij hetzelfde type ritsen kan zetten zodat ik ook onderling eens kan wisselen.
Weet er iemand een winkel/kleermaker die dit kan doen, liefst in de omgeving van Antwerpen?

Alvast bedankt!
Hallo Tom,

Ga ik zaterdag m'n pak binnen brengen, is natuurlijk niet in de omgeving van Antwerpen.
http://www.2dehands.be/motoren/accessoi ... 12614.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes
Marc
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
Chris Wils
Berichten: 524
Lid geworden op: 29 jul 2005, 21:21
Woonplaats: Gierle
Locatie: Antwerpen,Gierle

Re: Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Bericht door Chris Wils »

Marc.
Laat eens iets weten ,hier op het forum,hoe de service was,als ge uw pak terug hebt.
Salu.
Chris.
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Bericht door Danny »

Chris doen ze niks meer bij Ubben in Retie??
TomVT
Berichten: 131
Lid geworden op: 26 dec 2010, 16:33
Woonplaats: Hoevenen
Locatie: Brasschaat

Re: Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Bericht door TomVT »

Ik ben uiteindelijk bij MJK Leathers geweest in Emblem.
Al m'n kledij op de toonbank gelegd en probleem uitgelegd.
2 weken nadien (vorige week) alles terug gaan halen met overal dezelfde ritsen in.
De originele ritsen die ik niet gebruikte zijn verwijderd en overal staat nu dezelfde in.
Zelfs in de BMW summer pants is een rits verwerkt zodat ik dit ook met alle jassen kan combineren.

Mijn probleem is dus opgelost :grin:
GSA1200 DRIVER
Berichten: 259
Lid geworden op: 12 okt 2012, 23:24
Woonplaats: Bilzen
Locatie: Limburg

Re: Kleermaker/winkel voor verbindingsrits broek/jas

Bericht door GSA1200 DRIVER »

Chris Wils schreef:Marc.
Laat eens iets weten ,hier op het forum,hoe de service was,als ge uw pak terug hebt.
Salu.
Chris.
Hallo Chris,

Ik heb juist m'n pak terug gehaald (shelltex Hein Gericke) broekzak was er voledig afgescheurd en staat er nu terug op, niets van te merken voledig voering los gedaan en waterdicht membraam los gedaan en dan zak er terug opgezet om het membraam niet te beschadigen.
Naaister heeft mij wel gezegd dat ze geen materiaal heeft of shelltex of gore-tex te herstellen.
Alles wat leer betreft kan wel hersteld worden.
Monica Bolinius
Kattedansstraat 79
3500 Hasselt
+32 475 55 89 07

Groetjes
Marc
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
Plaats reactie