iemand idee hoe de vario zij koffers opnieuw goed doen in en uit schuiven
grt Patrick
vario koffers
Moderator: GVN
Re: vario koffers
Ik heb indertijd bij mijn GS hetzelfde probleem gehad. De koffers volledig uit elkaar gehaald om naar de oorzaak op zoek te gaan, doch niets gevonden. Het was wel maar bij één van de koffers, met name deze aan de uitlaatzijde. Misschien heeft dat er iets mee te maken?
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
Zit inderdaad met het zelfde probleem,ben benieuwd naar een oplossing.silenro schreef:iemand idee hoe de vario zij koffers opnieuw goed doen in en uit schuiven
grt Patrick
R1200GS.
er moet toch ergens wrijving ontstaan of vervorming zijn, als je ze uiteen haalt of gewoon al eens goed kijkt moet er vast ergens een punt van sleet?/frictie te vinden zijn.
-
props-n-blades
Ik heb ooit een defecte variokoffer gedemonteerd en aan alle (over elkaar) schuivende delen (waar ik sporen van wrijving zag) wat vaseline gewreven en op de tandwielen wat siliconen spray gespoten.
Die koffer schoof nadien wel goed in en uit elkaar.
Die koffer schoof nadien wel goed in en uit elkaar.
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
zal ze eens volledig demonteren en smerenspoorman schreef:Zit inderdaad met het zelfde probleem,ben benieuwd naar een oplossing.silenro schreef:iemand idee hoe de vario zij koffers opnieuw goed doen in en uit schuiven
grt Patrick
geef je wel een bericht als het me lukt
grt patrick