Heb enkele jaren terug ook in september naar Corsica geweest met mijn madam, die wou ook logeren aan de kust en dan zou ik toch maar op voorhand reserveren, september is nl toch ook nog een beetje een vakantiemaand.
Is te zien wat jullie voorkeur is want de beste plekjes zitten sneller volzet... binnenland is geen probleem.
Het is niet nodig om een hotel te boeken in september, integendeel ze gaan u graag zien komen.
Dat maakt het ook gemakkelijker voor je.
Je weet in Corsica wel wanneer je vertrekt, maar niet wanneer je aankomt.
Je gemiddelde snelheid zal laag zijn, soms zie je 2 dorpen verder iets mooi en wil je blijven , enz...
Ik reserveer nooit(1motor,2personen), zelf niet in het hoofdseizoen en ben nog nooit van een kale reis thuisgekomen.
Soms moet je tevreden zijn met wat er voorradig is, maar een bed en een douche vind je wel.
Dat is mijn visie, en die is voor mij uitstekend maar ik kan begrijpen dat niet iedereen zo op vakantie wil.
Groeten, Peter
i agree met Petervh. Vooral in Corsica weet je niet waar je uitkomt. Niet reserveren. Op tijd in de namiddag stoppen en keuze zat in september. Op die manier heb je geen stress "om er nog te geraken". En mooi is het overal als je niet te lang aan de oostkust blijft hangen.