Hotelreservatie september Corsica

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Geerty

Hotelreservatie september Corsica

Bericht door Geerty »

Hallo,

Graag had ik van de ervaringsdeskundigen vernomen of het nodig is om in de maand september hotels "Vooraf" te boeken voor een rondreis in Corsica.

Beter wel reserveren of is er keuze genoeg ter plaatse. Madam wil vooral logeren langs de kust en dus de populaire badplaatsen en steden !

Bedankt alvast voor de hulp :-)
Supermario

Re: Hotelreservatie september Corsica

Bericht door Supermario »

Heb enkele jaren terug ook in september naar Corsica geweest met mijn madam, die wou ook logeren aan de kust en dan zou ik toch maar op voorhand reserveren, september is nl toch ook nog een beetje een vakantiemaand.
Is te zien wat jullie voorkeur is want de beste plekjes zitten sneller volzet... binnenland is geen probleem.

Grtn, Mario
K1600GTL 2011 + R1200GSA 2016 LC
petervh

Bericht door petervh »

Het is niet nodig om een hotel te boeken in september, integendeel ze gaan u graag zien komen.
Dat maakt het ook gemakkelijker voor je.
Je weet in Corsica wel wanneer je vertrekt, maar niet wanneer je aankomt.
Je gemiddelde snelheid zal laag zijn, soms zie je 2 dorpen verder iets mooi en wil je blijven , enz...
Ik reserveer nooit(1motor,2personen), zelf niet in het hoofdseizoen en ben nog nooit van een kale reis thuisgekomen.
Soms moet je tevreden zijn met wat er voorradig is, maar een bed en een douche vind je wel.
Dat is mijn visie, en die is voor mij uitstekend maar ik kan begrijpen dat niet iedereen zo op vakantie wil.
Groeten, Peter
b@RT
Contacteer:

Bericht door b@RT »

i agree met Petervh. Vooral in Corsica weet je niet waar je uitkomt. Niet reserveren. Op tijd in de namiddag stoppen en keuze zat in september. Op die manier heb je geen stress "om er nog te geraken". En mooi is het overal als je niet te lang aan de oostkust blijft hangen.
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
Plaats reactie