Helm 6 comunicatie met samsung S3

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
TJAKAMOTO
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2013, 21:09
Woonplaats: HERZELE

Helm 6 comunicatie met samsung S3

Bericht door TJAKAMOTO »

Beste ,sinds korte tijd ben ik in bezit van een samsung S 3 ,maar deze kan mijn bmw comunicatiesysteem niet vinden !! Vroeger was hij verbonden met nokia express music en had ik daar nooit problemen mee ,zowel comunicatie als muziek .De bedoeling nu is van mijn gps systeem op mijn smartphone tezamen te gebruiken met mijn helm 6 .
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft of moet ik terug met mijn helm voor opgrade naar dealer ?!.
Ook mensen die ervaring hebben met behuizing van interphone voor samsung S3 ,en die daar info over hebben mogen steeds hun ervaring delen ; Bedankt alvast
IB1
Berichten: 178
Lid geworden op: 25 jan 2013, 21:15
Locatie: De Westhoek - Brussel

Re: Helm 6 comunicatie met samsung S3

Bericht door IB1 »

Mijn S3 had nooit problemen om te koppelen met mijn Schuberth SRC systeem.
Met het BMW systeem heb ik geen ervaring.

De interphone houder voor de S3 is als volgend bevestigd op mijn stuur. (ik gebruik het als back-up GPS op vakantie). Het scherm is voldoende afleesbaar. Tegenwoordig is het toestel wel niet meer verbonden met de GPS of helm daar de opvolger nu als telefoon dient en de S3 een back-up toestel is.

Montage ziet er zo uit (op de linker stuurhelft). Sorrie, foto's posten gaat hier niet dus alleen de link.
http://i703.photobucket.com/albums/ww31 ... d93e6f.jpg
Eentje met 2 wielen en een stuur.
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Helm 6 comunicatie met samsung S3

Bericht door p@rick »

Al eens alle pairings van je helm verwijderd ?
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie