Probleempje met Scala Q3 multiset

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Julle
Berichten: 118
Lid geworden op: 31 jul 2009, 22:10
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

Probleempje met Scala Q3 multiset

Bericht door Julle »

Hallo allen,
Ik ben net overgeschakeld van een Autocom Pro7 naar een Scala Rider Q3 multiset. Bovenop de algemene mogelijkheden kan je met dit systeem Music Sharen. Mijn vrouw hoort dus dezelfde muziek als ik die komt van de Zumo 660. Wanneer er echter een instructie komt van madame GPS of wanneer wij zelf iets zeggen valt de muziek weg en komt na een tijdje alleen bij mij terug en niet bij haar terwijl dit volgens de handleiding wel zou moeten kunnen. Heeft hier iemand een uitleg of oplossing voor aub.
Alvast bij voorbaat bedankt
Julle
Wiedewa
Berichten: 1167
Lid geworden op: 20 apr 2008, 21:14
Locatie: Budel-Dorplein

Re: Probleempje met Scala Q3 multiset

Bericht door Wiedewa »

Tja ?
gps.nl voorleggen

Heb de 660 nu al 3jaar en ben steeds blij als ik de BT aan de praat krijg met een helm :shock:
Meestal houdt die er na 'n half uur al mee op, reset en kan weer 2uur door rijden.

Zodra ik geen route in geef geen problemen met muziek.
Maar van A naar B met muziek heb ik geen oplossing kunnen vinden, als de rit langer is dan 2uur.
Scherm loopt vast, geen aanwijzingen en natuurlijk geen muziek, stop dan meestal om wat te drinken.

mvg Nico
MG Breva 850
Julle
Berichten: 118
Lid geworden op: 31 jul 2009, 22:10
Locatie: Kapelle-op-den-Bos

Re: Probleempje met Scala Q3 multiset

Bericht door Julle »

Niet echt hoopgevend he Nico maar toch bedankt. Bij mij alleen werkt het perfect (ik heb wel nog geen 2 uur gereden sinds de installatie)

Julle
Plaats reactie