ervaring GS dry en rallye 3

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Silverfox
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 nov 2012, 18:13
Woonplaats: Loppem
Locatie: W-Vlaanderen

ervaring GS dry en rallye 3

Bericht door Silverfox »

Ik rij met een gs en zou een nieuw pak willen kopen maar ik twijfel tussen de GS dry, of Rallye pak
Wat zijn de ervaringen van wie zo een pak bezit ?
Zijn ze ook te gebruiken bij 25 graden en meer ?

dank bij voorbaat
GS 1200 Lc
IB1
Berichten: 178
Lid geworden op: 25 jan 2013, 21:15
Locatie: De Westhoek - Brussel

Re: ervaring GS dry en rallye 3

Bericht door IB1 »

Alles is te gebruiken bij 25°C + Of het comfortabel is iets anders. De Rallye is zeker goed voor hoge temp. Maar de dealer raadde mij toch de airflow aan voor de zomer (daar ik reeds een waterdicht pak heb voor tussenseizoen en de winter.
Eentje met 2 wielen en een stuur.
Natasha
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2011, 12:51

Re: ervaring GS dry en rallye 3

Bericht door Natasha »

Ik heb allebei: Air Flow en de laatste model Rally-pak. De eerste is uitstekend bij de droge weer boven 23 gr. Rally is meer universeel voor de langere reizen, wanneer je niet weet welk weer kom je tegen. In elk geval is Rally perfekt droog bij regen maar iets te warm en plakkerig boven 25 gr. Anders gezegd, in Rally-pak heb je heb je geen regen-pak nodig.
V
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 feb 2010, 13:09
Woonplaats: Landen
Locatie: Vlaams Brabant, Landen

Re: ervaring GS dry en rallye 3

Bericht door V »

Natasha schreef: Anders gezegd, in Rally-pak heb je heb je geen regen-pak nodig.
Heb ook dit pak maar vind dat je toch best een regenpak gebruikt. De inserts houden je wel droog maar de rest van het pak is doorweekt. Bij koudere temperaturen voelt dit niet aangenaam aan.
Grtz V
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 67#p369967" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Plaats reactie