Route Kemmelberg en omgeving
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Route Kemmelberg en omgeving
Bij gebrek aan tijd om nog iets in elkaar te boksen voor zondag 29 september zoek ik een route in de omgeving van de Kemmelberg - Menen - over de grens en omgeving Westhoek - Heuvelland. Dank bij voorbaat. Bruno
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Re: Route Kemmelberg en omgeving
Bruno,
Op de leden zone staat de vroege vogelrit van juni ll, kemmelberg, zwarte berg enz
Op de leden zone staat de vroege vogelrit van juni ll, kemmelberg, zwarte berg enz
K1600 GT
De facebook-groep 'GS club Vlaanderen' heeft volgende weekend een rit van goed 300 km vanuit Ieper tot aand de baai van de Somme en terug.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
GSrijder
- Contacteer:
Ik heb een route die de Kemmelberg aandoet, ook carrefour de l'Arbre ( kasseikes ), in Cassel passeert, langsheen de abdij van Westvleteren ook nog het huis van Willem Vermandere. Ze staat rijklaar vanuit Dendermonde maar heb ze zelf nog niet kunnen rijden. Als je een emailadres hebt wil ik ze wel ff mailen.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS