5 Okt - Freebemerrit 2012

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Skin
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 mei 2012, 17:48
Woonplaats: Mechelen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

5 Okt - Freebemerrit 2012

Bericht door Skin »

Eindelijk nog eens een ritje in't binnenland.

De vrouw s'morgens om 9u gaan afzetten in Aalst , want zij ging vandaag haar verjaardagskado uitproberen.
Had haar een initiatiecursus kadoo gedaan bij Clubmot.
Na een koffietje in Ibis Aalst samen met de rustige instructeur ( Eric ) , ging ik op mijn stalen ros richting Heusden.
Free time van 9u tot 16u , wohoo, daar gaan we van genieten.
Had de Freebemerrit van 2012 ingeladen , zag er mij de perfecte rit uit vertrekkende vanuit Aalst.

Ondertussen ook afgesproken met Philippe dat ik de BMW-lader ging ophalen bij hem thuis , alvorens ik op men eentje de freebemerrit van 2012 ging afmalen .

Het weer was schitterend, niet te warm, niet te koud , perfect tour weer.
Vlug van Aalst tot Heusden via de snelweg, aangezien ik op tijd bij Philippe moest zijn ( hij moest nog gaan werken )
Na leuke babbel met dit forumlid en afhandelen van de koop, vertrokken voor leuke rit .

Van Heusden binnendoor tot startpunt , en daarna genieten .
Lekkere binnenwegen , leuke baantjes , mooie uitzichten.
Hier en daar wat aangepast ( 5 tal km ) om 2 snel even binnen te springen bij 2 oud - collega's ( en gratis drank ) .

En aan't einde nog een stop bij Schaekels ingelast, zodoende ik toch de clublokalen eens kon bezoeken ;-)

Met de instructeur afgesproken dat ze de rit gingen afsluiten in't Oud Bierhuis in Zonnegem, dus binnendoor van bij Schaekels tot Zonnegem.

De vrouw kwam binnen met een brede smile op't gezicht en nog leuk gesprek gehad met Eric.
Ze was blijkbaar beste deelnemer van 2013 en 2e beste dame in zijn 10 jaar dat hij die cursussen geeft.
Blijkbaar is hij instructeur bij de zwaantjes , dus hij krijgt wel veel volk onder zijn vleugels.

Dus voor haar ook een geslaagde dag, weer iemand bij met de microbe.
Ze heeft haar ondertussen ook ingeschreven voor exaam af te leggen , bij rijschool Dirk .

Als aperitiefje nog langs t' Oud Brughuys , maar dit was gesloten wegens jaarlijkse vakantie .
Dan maar richting Hamme , lekker paling gaan eten als afsluiter van de zalige moto dag

Zal volgende keer v3.0 eens uittesten ;-)
Bedankt voor deze rit heren !


Enkele foto's
Ergens in't begin ten velde :
Afbeelding

De Uitkijktoren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kasteel van Beloeil

Afbeelding

Afbeelding

Bij Schaekels

Afbeelding

Afbeelding
Suzuki Gs450 '83 <> VFR 750 94' <> VFR 800 V-TeC '04 <> Bmw K1300S '12
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: 5 Okt - Freebemerrit 2012

Bericht door GSrijder »

Mijn vrouw heeft paar jaar geleden ook initiatie gehad van Eric ( Aalsterse motoragent, of ben ik mis ) en was er zeer tevreden over.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Skin
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 mei 2012, 17:48
Woonplaats: Mechelen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 5 Okt - Freebemerrit 2012

Bericht door Skin »

GSrijder schreef:Mijn vrouw heeft paar jaar geleden ook initiatie gehad van Eric ( Aalsterse motoragent, of ben ik mis ) en was er zeer tevreden over.
Dat is em ;-)

Nog vergeten .
Bij het buitenkomen van uit het leuk cafeetje in Zonnegem , lag Eric zijn moto ( Triumph Tiger ) op zijn zij tegen de vlakte :shock:

Blijkbaar die persoon dat er voor stond geparkeerd ( achter mijne moto ) achteruit gereden en Tiger van zijn pikkel geduwd.
En gewoon weg gereden natuurlijk .

Valbaren hadden wat schade, handguards wat geschaard , koppelingshendel klein stuk afgebroken ( kon nog rijden )

Maar wel lef om gewoon weg te rijden ...
Suzuki Gs450 '83 <> VFR 750 94' <> VFR 800 V-TeC '04 <> Bmw K1300S '12
Den Woesten
Berichten: 787
Lid geworden op: 01 jan 2008, 22:31
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Nazareth (België)

Re: 5 Okt - Freebemerrit 2012

Bericht door Den Woesten »

Skin, ik rij ook steeds langs kasteel als we in die richting gaan, hebben daar reeds verschillende keren een man ontmoet die daar jachthoorn komt spelen ,fantastische klank daar.
Afbeelding
GS 850 in 99
Afbeelding
GS 1200 in 2010
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
UpJohn
Berichten: 966
Lid geworden op: 30 jun 2007, 23:43
Locatie: Ninove

Re: 5 Okt - Freebemerrit 2012

Bericht door UpJohn »

Man met jachthoorn, mij niet onbekend.

Afbeelding
Afbeelding
Skin
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 mei 2012, 17:48
Woonplaats: Mechelen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 5 Okt - Freebemerrit 2012

Bericht door Skin »

Den Woesten schreef:hebben daar reeds verschillende keren een man ontmoet die daar jachthoorn komt spelen ,fantastische klank daar.
UpJohn schreef:Man met jachthoorn, mij niet onbekend.
Afbeelding
Ha cool , merci voor de tips en pics .
Zal er nog wel is passeren , de vrouw heeft dit ritje al op haar to-do list gezet . :grin:

De kaarsrechte bosweg waar het kasteel op uitkijkt hoort dat er ook nog bij ?
Afbeelding
Suzuki Gs450 '83 <> VFR 750 94' <> VFR 800 V-TeC '04 <> Bmw K1300S '12
Plaats reactie