Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

janl
Berichten: 376
Lid geworden op: 26 apr 2013, 14:15
Woonplaats: Dilsen-Stokkem
Contacteer:

Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door janl »

In april of mei heb ik een Rev'it Sand 2 broek gekocht. Da's zo'n drielagenbroek: buitenlaag, regenlaag en isolerende laag. Op de website wordt de regenlaag omschreven als "uitneembaar, duurzaam en waterdicht membraan" en "waterproof".

Tot nu gedragen in een paar buien zonder problemen, maar vandaag een tochtje van een uur gemaakt in de gietende regen met als resultaat: een nat kruis.

Nu vraag ik mij af: kan ik hierover gaan klagen? Ik weet dat het kruis altijd het zwakke punt is bij zo'n regenlaag, maar na een half jaar al met een nat kruis rondtoeren ... Ik vind dat precies nogal snel.

Ermee teruggaan naar de winkel of moet ik het hiermee doen?
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door Jo De Paepe »

als die broek nog maar enkele maanden oud is en als waterdicht verkocht werd , zou ik er toch eens mee naar de winkel teruggaan
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door Relax »

Teruggaan en proberen om bij die verkoper een GoreTex broek te krijgen ipv zo'n afgeleide.
I respect your opinion. But I don't give shit.
JGA
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 mei 2009, 22:32
Locatie: Sint-Amands

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door JGA »

Beste,

12 jaar heb ik met een Richa motorpak gereden meer dan 170.000km ermee gedaan en nooit een probleem ondervonden.
In Mei 2013 kocht ik mij een ReVit Sand 2, blijkbaar was dit volgens de verkoper een zeer goede pak.
Na een week de ritsluiting die niet werkt, na een maand de velcro die niet goed meer plakt, stiksel die los komt, water aan mijn kruis tijdens hevig regen, en volgens de verkoper was dit de ideale motorpak voor al de seizoenen, ik kan U garanderen dat dit pak niet genoeg isoleert om in de winter mee te rijden.


Het pak is nu 4 maand oud en klaar voor de vuilbak, dit kan ik onmogelijk dragen tijdens de winter.
Ik had beter een paar honderd euros meer gegeven en een deftige BMW pak gekocht.
Dit is mijn mening over Rev’it Sand 2

Mvg
JKGA
Flat Twin Power

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door Flat Twin Power »

JGA schreef: Ik had beter een paar honderd euros meer gegeven en een deftige BMW pak gekocht.
Dit is mijn mening over Rev’it Sand 2

Mvg
JKGA
Ik heb een deftig BMW pak (Ralley II) maar ben er toch ook niet super tevreden van. Mijn volgende pak wordt sowieso een Rukka.
JGA
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 mei 2009, 22:32
Locatie: Sint-Amands

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door JGA »

Flat Twin Power schreef:
JGA schreef: Ik had beter een paar honderd euros meer gegeven en een deftige BMW pak gekocht.
Dit is mijn mening over Rev’it Sand 2

Mvg
JKGA
Ik heb een deftig BMW pak (Ralley II) maar ben er toch ook niet super tevreden van. Mijn volgende pak wordt sowieso een Rukka.
Probleem was dat met ik met mijn 1.69cm niet de juiste maat vond voor een GS pak.
Nu is de vraag wat voor iets ik moet kopen, Dane, Rukka, Bering, BMW StreerGaurd.
Ik weet het echt niet.
Heb jij ervaring met Rukka kledij?
Mvg
JGA
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door pvde »

Yep,
Ik zou ook eens gaan kijken voor een pak van Klim :wink:
Voor net geen € 1200,00 Klim Latitude Misano broek € 559,95 vest € 634,95
AfbeeldingAfbeelding
Te verkrijgen bij motoadventurestore
http://www.motoadventurestore.be/produc ... ding-gear/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Houdoe
Laatst gewijzigd door pvde op 23 okt 2013, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door st1100 »

Ik ben ook niet tevreden van mijn Sand (1). Idd na luttele weken losse stiksels enz enz . Het ergste bij mij was dat ik een vest nodig had om van 10°C tot 40°C mee te overbruggen. Over de Oostenrijkse bergen naar Kroatie.... Ik had het perfecte voorbeeld mee , een versleten Hein-gericke vest met verluchtingsritsen (op (boven)arm en hele rug en borst) en uitneembare waterdicht membraam en thermo voering. Alles dicht met evt windstopper eronder ....klaar om naar de Noordkaap te gaan en alles eruit en open , klaar om 40°C te trotseren in Dubrovnik. En die Sand vest leek in theorie met die uitneembare zijkanten enz in de buurt te komen.... alleen genereren die open zijkanten bijna geen tocht wegens te 'dicht gaas' en op de verkeerde plaats , de onderarm zit ook uit de wind wegens ruit en de opening op de borst was veel kleiner dan m'n oude vest enz enz.

Ik was daar totaal niet tevreden van. Toen ik een paar weken later mijn beklag ging doen bij de verkoper/verkoopster (verwijfde vent of manwijf daar ben ik nog niet uit) lachte die me gewoon uit los in m'n gezicht. Nochtans de aangeprezen vest presteerde niet zoals verhoopt en sindsdien hangt ze hier in de kast , 10 keer gedragen. Heb na wat oplapwerk nog een paar jaar met oude verder gedaan. Nu heb ik een Macna , qua afwerking wereld van verschil. :idea:
JGA
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 mei 2009, 22:32
Locatie: Sint-Amands

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door JGA »

st1100 schreef:Ik ben ook niet tevreden van mijn Sand (1). Idd na luttele weken losse stiksels enz enz . Het ergste bij mij was dat ik een vest nodig had om van 10°C tot 40°C mee te overbruggen. Over de Oostenrijkse bergen naar Kroatie.... Ik had het perfecte voorbeeld mee , een versleten Hein-gericke vest met verluchtingsritsen (op (boven)arm en hele rug en borst) en uitneembare waterdicht membraam en thermo voering. Alles dicht met evt windstopper eronder ....klaar om naar de Noordkaap te gaan en alles eruit en open , klaar om 40°C te trotseren in Dubrovnik. En die Sand vest leek in theorie met die uitneembare zijkanten enz in de buurt te komen.... alleen genereren die open zijkanten bijna geen tocht wegens te 'dicht gaas' en op de verkeerde plaats , de onderarm zit ook uit de wind wegens ruit en de opening op de borst was veel kleiner dan m'n oude vest enz enz.

Ik was daar totaal niet tevreden van. Toen ik een paar weken later mijn beklag ging doen bij de verkoper/verkoopster (verwijfde vent of manwijf daar ben ik nog niet uit) lachte die me gewoon uit los in m'n gezicht. Nochtans de aangeprezen vest presteerde niet zoals verhoopt en sindsdien hangt ze hier in de kast , 10 keer gedragen. Heb na wat oplapwerk nog een paar jaar met oude verder gedaan. Nu heb ik een Macna , qua afwerking wereld van verschil. :idea:

Verkoper/verkoopster (verwijfde vent of manwijf daar ben ik nog niet uit) lachte die me gewoon uit los in m'n gezicht
Ik denk dat ik door de zelfde gast ben beetgenomen.

JGA
K1200GT
Berichten: 994
Lid geworden op: 19 mar 2007, 17:36
Woonplaats: Heverlee

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door K1200GT »

Een pak om 10 tot 40 graden te overbruggen :shock: science fiction?
Geen enkel pak met membraan kan dit ( = 40 graden) aan ...
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door Dirk Pauwels »

st1100 schreef:...
Ik was daar totaal niet tevreden van. Toen ik een paar weken later mijn beklag ging doen bij de verkoper/verkoopster (verwijfde vent of manwijf daar ben ik nog niet uit) lachte die me gewoon uit los in m'n gezicht.
En jij laat het daar dan bij? Kan niet missen dat dat twijfelgeval je uitlacht....
Mss winkel efkes vermelden anders gaan andere winkels met jeannekes achter den toog niets meer verkopen hé :grin:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
wooter
Berichten: 420
Lid geworden op: 28 jan 2010, 16:51
Woonplaats: 3730
Contacteer:

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door wooter »

De Street Guard 3 van BMW kan -12 tot +25 aan. Warmer gaat ook, maar dan ben je toch aan het zweten. Heb dat al eens aangehad bij +32 graden, dat was wat minder... Maar de zomerpakjes zijn heel wat dunner dus passen perfect in de baggage.

De binnenvoering van de SG3 is goed voor -12 tot pakweg 15 graden. Ik zeg -12 want dat is het koudste waar mee ik met mijn SG3 heb gereden.
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door st1100 »

K1200GT schreef:Een pak om 10 tot 40 graden te overbruggen :shock: science fiction?
Geen enkel pak met membraan kan dit ( = 40 graden) aan ...
40 - 10 = 30 graden , :shock: membraam en voering tegen de koude zijn uitneembaar. Geen science fiction komt ze eens halen he :wink: Al is het zeker niet perfect bij 10 en 40 graden maar een mens moet compromissen sluiten qua bagage op de motor he , tenzij je een goldwing met aanhangwagen hebt natuurlijk
JGA
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 mei 2009, 22:32
Locatie: Sint-Amands

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door JGA »

Dirk Pauwels schreef:
st1100 schreef:...
Ik was daar totaal niet tevreden van. Toen ik een paar weken later mijn beklag ging doen bij de verkoper/verkoopster (verwijfde vent of manwijf daar ben ik nog niet uit) lachte die me gewoon uit los in m'n gezicht.
En jij laat het daar dan bij? Kan niet missen dat dat twijfelgeval je uitlacht....
Mss winkel efkes vermelden anders gaan andere winkels met jeannekes achter den toog niets meer verkopen hé :grin:

Hint = okE
JGA
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door Relax »

:grin:

Geweldig. Allez, woordspelletje, niet de kwaliteit en de service.
I respect your opinion. But I don't give shit.
janl
Berichten: 376
Lid geworden op: 26 apr 2013, 14:15
Woonplaats: Dilsen-Stokkem
Contacteer:

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door janl »

Ik heb 'm daar ook gekocht, en ik ben toch van plan om er eens mee langs te gaan.

Ik heb ook de Sand 2 jas trouwens, en die heeft nog geen druppel doorgelaten.

Verder geen klachten van die Sand 2, geen losse stiksels of kapotte ritsen of wat dan ook.
Waterprobleem in het kruis is het eerste wat ik tegenkom.

En dat ik er niet de winter mee doorkom, verwacht ik ook niet. Toen ik 'm kocht, zeiden ze in de winkel dat het een drieseizoenenpak is: lente-zomer-herfst. Maar toch proberen hoe ver ik kom met een (of meer) extra isolatielaagje(s) eronder :)
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
Geert_GS
Berichten: 407
Lid geworden op: 07 apr 2009, 20:40
Locatie: tegen het Mechelse stadje

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door Geert_GS »

Hangt af van wat je wilt en hoe intensief je het pak gebruikt.

Na +/- 1,5 jaar lekte Mijn Revit Sand 2 pak als een zeef maar werd dan ook wel intensief gebruikt.
Daarna Revit Defender GTX pak gekocht.
Al veel beter van kwaliteit doch na +/- 840 km konstant in de regen te rijden was ik drijfnat tot op mijn ondergoed.

Ik overweeg om een Stadler pak aan te schaffen.
Het is zeer duur in aankoop maar als m'n 10 jaar garantie krijgt en heb dan in één van vorige "Motoplus" magazines
gelezen dat dit toch van superkwaliteit is.
Niet alleen degelijk tegen alle weersomstandigheden maar de protectie is ook heel goed en op een degelijke manier aangebracht.

Grtz,Geert
janl
Berichten: 376
Lid geworden op: 26 apr 2013, 14:15
Woonplaats: Dilsen-Stokkem
Contacteer:

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door janl »

Tja, wat is intensief?
Ik draag het pak nu tijdens woon-werkverkeer. 5 dagen per week Antwerpen-Brussel op en af. 45 km enkel ongeveer.
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door GSMax »

st1100 schreef: Ik was daar totaal niet tevreden van. Toen ik een paar weken later mijn beklag ging doen bij de verkoper/verkoopster (verwijfde vent of manwijf daar ben ik nog niet uit) lachte die me gewoon uit los in m'n gezicht. Nochtans de aangeprezen vest presteerde niet zoals verhoopt en sindsdien hangt ze hier in de kast , 10 keer gedragen. Heb na wat oplapwerk nog een paar jaar met oude verder gedaan. Nu heb ik een Macna , qua afwerking wereld van verschil. :idea:
Ik heb geen klagen van Fabrice van EKO (ik zal dan maar paard en kar noemen zeker, want de meeste hier schijten in hun broek om dat te doen), en de problemen die ik heb gehad met Rev'It kledij, altijd properkes opgelost door Fabrice. Lijkt me in uw geval eerder een geval van foute aankoop, zeker als ge uw oude vest ter vergelijking bij had. Had ge dat dan niet zelf geconstateerd dat die verluchtingsopeningen van die Rev'It niet goed genoeg waren, of verkeerd gepositioneerd :?:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door st1100 »

Ik schijt helemaal niet in mijn broek , ik wou nog discreet blijven , maar als je wil kan ik ook de dingen bij naam noemen. Ik ben totaal ontevreden over EKO en mij zien ze daar nooit niet meer , jamais! waarom : Ja , het is wat ik zeg , ik heb volledig fout aankoopadvies gekregen. En omdat ikzelf er alles aan gedaan heb om duidelijk te maken wat de bedoeling was , is dit volgens mij wel degelijk een fout van verkoper/ster ( nu weet ik nog niet of het een man of vrouw is , maar is niet ter zake). In de winkel kan je onmogelijk uitmaken of er wel of geen wind door verluchtingsgaten gaat komen , daar moet je op de productkennis van de verkoper/ster kunnen rekenen. En toen ik niet tevreden was over het verschil tussen beloofde prestaties en werkelijkheid , bleek het aankoopadvies/service slechts tot aan de deur te reiken , vandaar.

Ik heb met die vest boven op de hoghalpstrasse gestaan , aan de tolhuisjes werd gewaarschuwd voor gevaarlijk rijden wegens sterke wind boven , het was zo koud/winderig dat we onze helm opgehouden hebben om een paar foto's te nemen. Achteraf heb ik gezien dat de zijkanten nog uit mijn vest waren , en niet gemerkt , volledige zomertrim , yeah right! Daar is over nagedacht door revitt , alleen slecht...

Ik doe de revitt vest enkel in deze periode aan , iets te koud voor lederen vest , 's middags redelijk mooi maar 's avonds toch al te koud voor zomervest. Dus elk jaar april en oktober komt die uit de kast. En je mag altijd eens komen kijken naar de gebruikssporen van de revitt sand die een paar weken per jaar uit de kast komt en de MACNA die de rest van het seizoen gebruikt wordt , dan hoef je geen verdere uitleg... Ik weet ondertussen dat revitt niet het duurste merk is maar zeker ook niet het beste ;-)
Laatst gewijzigd door st1100 op 21 okt 2013, 12:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door Relax »

GSMax schreef:Ik heb geen klagen van Fabrice van EKO (ik zal dan maar paard en kar noemen zeker, want de meeste hier schijten in hun broek om dat te doen), en de problemen die ik heb gehad met Rev'It kledij, altijd properkes opgelost door Fabrice. Lijkt me in uw geval eerder een geval van foute aankoop, zeker als ge uw oude vest ter vergelijking bij had. Had ge dat dan niet zelf geconstateerd dat die verluchtingsopeningen van die Rev'It niet goed genoeg waren, of verkeerd gepositioneerd :?:
Als je niks slechts te melden hebt, is het ook niet zo'n prestatie om paard en kar te noemen hé. Dan moet je van niemand schrik hebben.
I respect your opinion. But I don't give shit.
JGA
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 mei 2009, 22:32
Locatie: Sint-Amands

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door JGA »

st1100 schreef:Ik schijt helemaal niet in mijn broek , ik wou nog discreet blijven , maar als je wil kan ik ook de dingen bij naam noemen. Ik ben totaal ontevreden over EKO en mij zien ze daar nooit niet meer , jamais! waarom : Ja , het is wat ik zeg , ik heb volledig fout aankoopadvies gekregen. En omdat ikzelf er alles aan gedaan heb om duidelijk te maken wat de bedoeling was , is dit volgens mij wel degelijk een fout van verkoper/ster ( nu weet ik nog niet of het een man of vrouw is , maar is niet ter zake). In de winkel kan je onmogelijk uitmaken of er wel of geen wind door verluchtingsgaten gaat komen , daar moet je op de productkennis van de verkoper/ster kunnen rekenen. En toen ik niet tevreden was over het verschil tussen beloofde prestaties en werkelijkheid , bleek het aankoopadvies/service slechts tot aan de deur te reiken , vandaar.

Ik heb met die vest boven op de hoghalpstrasse gestaan , aan de tolhuisjes werd gewaarschuwd voor gevaarlijk rijden wegens sterke wind boven , het was zo koud/winderig dat we onze helm opgehouden hebben om een paar foto's te nemen. Achteraf heb ik gezien dat de zijkanten nog uit mijn vest waren , en niet gemerkt , volledige zomertrim , yeah right! Daar is over nagedacht door revitt , alleen slecht...

Ik doe de revitt vest enkel in deze periode aan , iets te koud voor lederen vest , 's middags redelijk mooi maar 's avonds toch al te koud voor zomervest. Dus elk jaar april en oktober komt die uit de kast. En je mag altijd eens komen kijken naar de gebruikssporen van de revitt sand die een paar weken per jaar uit de kast komt en de MACNA die de rest van het seizoen gebruikt wordt , dan hoef je geen verdere uitleg... Ik weet ondertussen dat revitt niet het duurste merk is maar zeker ook niet het beste ;-)
Volledig mee eens.
JGA
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door Bob »

st1100 schreef: Dus elk jaar april en oktober komt die uit de kast.
'k Heb geen enkele nuttige bijdrage te leveren aan de discussie, maar gegeven de context vond ik dit een leuke quote :wink:
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door GSMax »

Relax schreef:
GSMax schreef:Ik heb geen klagen van Fabrice van EKO (ik zal dan maar paard en kar noemen zeker, want de meeste hier schijten in hun broek om dat te doen), en de problemen die ik heb gehad met Rev'It kledij, altijd properkes opgelost door Fabrice. Lijkt me in uw geval eerder een geval van foute aankoop, zeker als ge uw oude vest ter vergelijking bij had. Had ge dat dan niet zelf geconstateerd dat die verluchtingsopeningen van die Rev'It niet goed genoeg waren, of verkeerd gepositioneerd :?:
Als je niks slechts te melden hebt, is het ook niet zo'n prestatie om paard en kar te noemen hé. Dan moet je van niemand schrik hebben.
Oh maar dat probleem heb ik ook niet zelle als ik iets slecht te melden heb. Waarom zou ik ook?
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Waterdichtheid Rev'it Sand 2

Bericht door GSMax »

st1100 schreef: In de winkel kan je onmogelijk uitmaken of er wel of geen wind door verluchtingsgaten gaat komen , daar moet je op de productkennis van de verkoper/ster kunnen rekenen. En toen ik niet tevreden was over het verschil tussen beloofde prestaties en werkelijkheid , bleek het aankoopadvies/service slechts tot aan de deur te reiken , vandaar.
Allez, met alle respect, laat ons nu eerlijk zijn, als ge verkoper Fabrice ziet en mee spreekt, dat weet ge toch dat die nog nooit op ne moto gezeten heeft laat staan die vesten en/of broeken uitgeprobeerd. Dat is gewoon ne verkoper die waarschijnlijk een product opleiding heeft genoten bij Rev'It Nederland en daar gebrainwashed is geworden wat hun producten betreft :mrgreen: :wink: Ik heb al veel gekocht bij EKO, héél veel, en eigenlijk weinig problemen gekend, buiten mijn huidige Rev'It broek die nat werd aan het kruis doordat de naden daar niet goed gelast waren. Binnen de week opgelost. Maar als ge ergens een motorpak koopt en het voldoet niet aan de verwachtingen, tja... Als ge een Nissan Micro koopt met de verwachting een Audi gevoel te krijgen..... Misschien een beetje extreem gesteld maar toch :-|
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Plaats reactie