Vraagje aan diegenen die al vaker dan ik daar in de buurt zijn geweest...
Het is geen probleem om langs westelijke weg (blauwe lijn) rond het stuwmeer te rijden, maar ik vraag me af of het ook mogelijk en toegelaten is vanaf het punt "Llyn Brianne stuwdam) langs de oostelijke zijde (groene lijn) rond het meer te rijden. Volgens Basecamp geraak ik immers niet verder dan het punt "Llyn Brianne oost" :
terwijl in Google Earth wel duidelijk te zien is dat de weg blijkbaar gewoon verder loopt en dat een aansluiting op de blauwe lijn t.h.v. het punt "Voorbij Llyn Brianne" mogelijk zou zijn...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@rick, zoals reeds geantwoord via mail, heb ik ook geen antwoord.
Ik heb de vraag gesteld op het Britse FJ-FJR forum.
Eens kijken of er daar een antwoord komt.
Ik hou je op de hoogte.
lucsa schreef:P@rick, zoals reeds geantwoord via mail, heb ik ook geen antwoord.
Ik heb de vraag gesteld op het Britse FJ-FJR forum.
Eens kijken of er daar een antwoord komt.
Ik hou je op de hoogte.
Dank je Luc, ik heb vanmiddag ook nog een mailtje gestuurd naar ginderachter. Ik laat het jou ook weten als ik antwoord krijg.
Greetz,
P@trick
GSrijder schreef:Het lijkt me berijdbaar via Google Earth. Wat verder aan de kapel staat er zelfs een auto. Waag de gok en vertel het ons
Of we dat ter plekke proberen zal afhangen van hoe laat we daar aankomen, en of we dan uberhaupt over die dam mogen rijden, anders is't al noppes op voorhand En dan moeten mijn reisgenoten ook nog akkoord zijn om het risico te lopen na een tiental km te moeten terugkeren want vanaf dat punt moeten we nog een heel eind verder die dag...
Tegen dat 't nog eens Witte Molen is hoop ik een definitief antwoord te hebben van de locals ginder.
Greetz,
P@trick
Tot op heden 2 reacties gekregen:
"I was there a few years ago and if I remember rightly you can't do a complete circuit of the Resevoir , it is a private road !"
" I've done a route around there on a mountain bike and Todd is correct, you wouldn't be able (or want) to do it on a road bike due to gateways and rough tracks."
Ziehier het antwoord dat ik net kreeg op mijn mailtje van gisteren :
Dear Patrick,
Thanks for the e-mail. The route you are proposing is on forest tracks. There are cycle and horse riding routes that take you right around the reservoir, but I am not certain whether these are open to motorcycles. The same is true of the bridge and dam. The green route you have outline does extend to the road to Tregaron.
Regards
Geoff Davies
Best langs oostelijke kant (blauwe lijn) blijven rijden dus
Greetz,
P@trick