Sena SMH10-R + BMW Navigator V

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Sena SMH10-R + BMW Navigator V

Bericht door p@rick »

Behalve ikzelf nog iemand ervaring met de combinatie BMW Navigator V - Sena SMH10-R ?
Heb al vanalles geprobeerd, maar het wil me maar niet lukken om de mediaplayer van de Navigator te bedienen met de + en - toetsen van de Sena. Nochtans, met diezelfde SMH10-R lukte dat wel met de Navigator IV.
En met mijn andere Sena headset SMH10 lukt het bij zowel de Navigator IV als de Navigator V...
Al geprobeerd : firmware-update van de SMH10-R, software-update van de Navigator V, alle pairings gewist en opnieuw gelegd, middels de Sena bluetoothmanager de device settings aangepast, een factory reset gevolgd door nieuwe configuratie van de SMH10-R...
Voornaamste is dat ik de navigatie-instructies hoor in de helm, dat ik tussendoor een streepje muziek kan horen en dat ik indien gewenst kan telefoneren onderweg, maar het zou handiger én veiliger zijn als ik tijdens het rijden gewoon door een tikje tegen de headset kan skippen naar een volgend of vorig nummer in plaats van via het touchscreen van de Navigator te moeten doen.
Heb - behalve het wachten op de volgende firmware-update voor de SMH10-R - voorlopig geen verdere fantasie om het probleem op te lossen, maar misschien zitten er hier wel een paar knappe koppen die wél een oplossing weten ?
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie