camera in Aldi

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
poestexas
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 sep 2006, 08:41
Locatie: Geraardsbergen

camera in Aldi

Bericht door poestexas »

Nu woensdag komt er zo'n camera voor op je motor of helm te plaatsen. Bedoeling zou zijn om eens te gebruiken op verlof; sporadisch gebruik dus.
Graag de mening van kenners wat betreft prijs>kwaliteit.
Laatst gewijzigd door poestexas op 13 mei 2014, 07:02, 1 keer totaal gewijzigd.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: camera in Aldi

Bericht door Koppel!! »

Woensdag, of is 't eerder zaterdag? :wink:

Kijk, eerlijk gezegd, en ik ben hier serieus tegen mijne winkel aan 't klappen, ik denk dat die toestelletjes gewoon krek dezelfde zijn als Go Pro, ACE etc. en uit dezelfde fabriek in Chian oid. komen gerold.
Ik ga er mij twee kopen (als ik vroeg genoeg ben tenminste, ik verwacht ne kleine stormloop) en ga die komende zomer testen.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
tony
Berichten: 113
Lid geworden op: 23 nov 2005, 19:18
Woonplaats: Peer
Locatie: Limburg

Re: camera in Aldi

Bericht door tony »

ik moet eens leren om eerst te kijken voor ik een nieuw onderwerp plaats :grin:
ik heb dus ook een toppic geopend, sorry daar voor
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: camera in Aldi

Bericht door Mil »

Ik weet het nog zo niet, een 5 megapixel cmos, tegen een 12 megapixel ccd..... :roll:
Aan de f2.8 lens zal de medion ook wel niet kunnen ruiken.
Het hangt er vanaf wat je wilt hé. :grin:
Leven is het meervoud van lef...
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: camera in Aldi

Bericht door Harald »

Ik denk ook dat ge wat verschil gaat zien in beeldkwaliteit tussen de Go-pro en de Medion.
Maar als dat niet stoort....
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
tony
Berichten: 113
Lid geworden op: 23 nov 2005, 19:18
Woonplaats: Peer
Locatie: Limburg

Re: camera in Aldi

Bericht door tony »

omdat mijn topic gesloten wil ik hier nog even mijn vragen herhalen

k heb er geen verstand van maar ie dit een leuk alternatief tegenover de duurdere modellen?
En is een uitbreiding tot 32 Gb genoeg?
ik vraag me altijd af hoeveel je nodig hebt om toch een tijdje te kunnen opnemen.

Tony
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: camera in Aldi

Bericht door p@rick »

Grootste voordeel van die Aldi-aanbiedingen is dat je ze binnen een periode van x aantal dagen kan terugbrengen, en zonder opgave van reden je geld terugkrijgt. Heb dat al gedaan met een flatscreen tv, een dvd-speler, een laptop... Gaan halen, uitproberen, niet aanstaan -> retour naar Aldi -> centjes terug (allé, in briefjes hé :wink: ).

Dan nog ietske over GoPro en AEE... Toen ik vorig jaar aan't uitkijken was naar een camera heb ik op verschillende plaatsen demostandjes gezien van deze twee merken. Je zou dan toch mogen verwachten dat op zo'n infostand de hoogste kwaliteit wordt getoond, teneinde de potentiele klant zo goed mogelijk te overtuigen. Niettegenstaande almost vergelijkbare specs gaf de GoPro toch een veel aangenamer en mooier beeld om naar te kijken, kleuren waren ook veel levensechter, waardoor ik toch eerder geneigd was om voor de 100 euro duurdere GoPro Hero 3 te kiezen. Toen op dat moment de GoPro Hero 3 Black in dagaanbieding stond bij 1dayfly.com voor 359 euro terwijl de AEE op dat moment 349 euro kostte, heb ik geen seconde getwijfeld. En nog geen seconde spijt van gehad....
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
JOANNES
Berichten: 92
Lid geworden op: 10 okt 2006, 09:02
Woonplaats: REET (Rumst)
Locatie: REET

Re: camera in Aldi

Bericht door JOANNES »

Zie hier de aanbieding van "GROUPON" , nog slechts 1 dag ! ! !

http://www.groupon.be/deals/nationale-d ... 1-38857306" onclick="window.open(this.href);return false;
Door een vriend met BMW,uit interesse ingelogd .
Plaats reactie