caberg tourmax

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Knarf
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 jul 2011, 18:23
Woonplaats: Bertem
Locatie: Vlaams-brabant

caberg tourmax

Bericht door Knarf »

Is er hier iemand in het bezit van de caberg tourmax helm?
Graag had ik geweten hoe die bevalt(comfort, geluid, - en + punten....), en waar die te koop is in vlaams-brabant.
Alvast bedankt.

Knarf. Afbeelding
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: caberg tourmax

Bericht door Man in Black »

Caberg heeft in het algemeen goede prijs/kwaliteit verhouding.
Zelf hebben wij de Caberg Konda, zeer tevreden van, misschien iets meer geluid, maar met een intercom aan de zijkant zou het ook daar aan kunnen liggen.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: caberg tourmax

Bericht door Koppel!! »

Heb 'm getest tijdens m'n tripke naar Wales, eindconclusie vond ik dat je veel helm krijgt voor een beperkt budget. Eigenlijk ronduit positief, met als enige minpuntjes de beperkte topventilatie, het toch wel stevige windvangen bij rijden met kinstuk omhoog (wat eigenlijk normaal is aangezien je met twee luchthappers zit, kinstuk én zonneklep) en het open design thv. de nek. Anders niks dan positief, niet meer lawaai dan m'n HJC R-Pha-Max, standaard (zelf te monteren) Pin-Lock, handig zonneviziertje, aangename pasvorm...

't Is dat ik vrijdag op verlof ga of ik zou zeggen kom is langs, ik heb een matt zwarte in medium op stock staan, dan kunt ge al is passen :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Plaats reactie