Noorwegen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Wiedewa
Berichten: 1167
Lid geworden op: 20 apr 2008, 21:14
Locatie: Budel-Dorplein

Re: Noorwegen

Bericht door Wiedewa »

Okay, ik volg, als er mensen te weinig zijn, laat maar weten.
MG Breva 850
Gilbo
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jul 2014, 19:13
Contacteer:

Re: Noorwegen

Bericht door Gilbo »

GSAlken schreef:Hoi,
We gaan met twee gs'en de eerste twee weken van juni. Onze trip bevat 2700 km, laat maar weten als je de details wenst ...
Groetjes ...

Ik ben altijd geïnteresseerd :grin:
hvanbree
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2015, 22:11
Woonplaats: Wetteren

Re: Noorwegen

Bericht door hvanbree »

David.V schreef:Dit is het filmpje dat we hebben gemaakt van de reis in 2012. Als je wilt stuur ik je de GPS routes door.
http://youtu.be/L2DAU-yV4po" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon doen
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum en zou met een R850R naar Noorwegen willen gaan. Zou je mij die GPS routes kunnen doorsturen, zou fantastisch zijn!
Mvg en al hartelijk bedankt!

Piet
JOHANSMEETS
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 sep 2014, 21:33
Woonplaats: Peer

Re: Noorwegen

Bericht door JOHANSMEETS »

Hallo

Mijn verlof zit er ondertussen al enkele weken,zeer mooi land zeker aan te raden,wegen van zeer goede asfalt prachtige natuur.
Maar zoals bij alles ook één andere kant duur land zeker de alkool maar dat was bekend,had mijn slaapplaatsen niet op voorhand geboekt,vanaf de tweede dag omdat ik niet goed kon in schatten hoe ver ik kon rijden de veerboten in de Fjorden naar dat is best meegevallen geen lange wachttijden,dus s'avonds zoeken voor slaapplaats wat welke mooie plaatsje op leverde naar soms prijzig;
Aan te raden de jeugdherberg aan de Priekstolen, de wandeling maar de Preikstolen is één aanrader,P-hotels in Bergen is ook zo één plaats.
Het weer is wat wisselvallige,naar was best goed, enkele regen buien welk nog fris met enkele bergpassen die nog maar enkele weken open waren wat wel mooi landschappen voor in de plaats krijgt.
Was er laatste 12dagen van juni geen nachten het bleef steeds licht.
Auto houden zich ongelofelijke goed aan de snelheid.
Voor de genen die Noorwegen in hun verlanglijst hebben staan niet uitstellen,verleden jaar Schotland gedaan zeker zo mooi.

Groetjes Johan
Plaats reactie