Achterwiel verbreed van 5x17" naar 10x18".
Metzeler achterband 300/35/18
Voorband 120/90/17 vervangen door 120/80/17 en spatbord verlaagd met spacer.
Cardanhuis vervangen door "verlegd/verbreed exemplaar.
Uitlaten verkort en omwikkeld.

Moderator: GVN
Daar gaan we weerBob schreef:Groovy![]()
Nummerplaat hangt wettelijk gezien wel aan de verkeerde kant.
TÜV is Duits, dus laat die gerust goedkeuren wat ze willen, ik heb het over België. Maar laat het niet aan je hart komen, die "Daar gaan we weer" wou ik niet uitlokken.El Barto schreef: .../... een Tuv gekeurde nummerplaathouder voor aan de rechterkant .../...
Tis nix zulle, maar in mijn vorige voorstelling was daar ook een discussie over, met wetteksten en al. Veeg mijn gat daar mee afBob schreef:TÜV is Duits, dus laat die gerust goedkeuren wat ze willen, ik heb het over België. Maar laat het niet aan je hart komen, die "Daar gaan we weer" wou ik niet uitlokken.El Barto schreef: .../... een Tuv gekeurde nummerplaathouder voor aan de rechterkant .../...
Toch niet. Er zitten db Killers in van een Hawk uitlaat en eigenlijk is hij nu te stil. Zal er nog een gat of 2 bij boren...wolfrider schreef:Mooi!
Je gaat wel snel de aandacht trekken van onze wetsdienaars met zo'n uitlaat .....
Neefke El Barto: als gij nog veel met de flikken lacht, zal ik uw wagen- en motorpark 'ns kritisch komen bekijken.El Barto schreef: (Nonkel Relax: stop hier met lezen...)Tot zolang we geen keuring hebben en de flikken geen diplom (en ze me dus gerust laten) gaat het design voor op de wet
Ik ben één van de weinigen met wel een diplom. Anders wil ik wel eens gaan kijken.Relax schreef:Neefke El Barto: als gij nog veel met de flikken lacht, zal ik uw wagen- en motorpark 'ns kritisch komen bekijken.El Barto schreef: (Nonkel Relax: stop hier met lezen...)Tot zolang we geen keuring hebben en de flikken geen diplom (en ze me dus gerust laten) gaat het design voor op de wet
Allé, laten doen, want ik heb genen diplom.
Aan, nu begrijp waarom die altijd met 2 in ne combi zittenFlat Twin Power schreef:Ik ben één van de weinigen met wel een diplom. Anders wil ik wel eens gaan kijken.Relax schreef:Neefke El Barto: als gij nog veel met de flikken lacht, zal ik uw wagen- en motorpark 'ns kritisch komen bekijken.El Barto schreef: (Nonkel Relax: stop hier met lezen...)Tot zolang we geen keuring hebben en de flikken geen diplom (en ze me dus gerust laten) gaat het design voor op de wet
Allé, laten doen, want ik heb genen diplom.
Er is zelfs al een 400 op de markt.Synchro Bob schreef:En zeggen dat er nog breder bestaat... 360 mm !
Misschien moeilijk met een cardanoverbrenging