Toen ik 's morgens thuis vertrok, was de garage vloer nog proper, daar heeft ze dus niet gelekt.
Ik heb nu juist de carterplaat er eens af gehaald en het lijkt er op dat de olie van achter dat plaatje komt waar de zijsteun aan vast hangt.
Om daar achter te kijken, moet de middenbok en die zijsteun eraf. Vermit ik geen brug of iets dergelijks heb, kan ik die hier thuis niet demonteren om er eens achter te kijken. Voor zover ik op realoem kan zien zitten daar geen dichtingen achter die kunnen lekken, behalve misschien die as van de middenbok die door het blok loop.
Even snel op google kijken heeft mij niet echt vrolijk gemaakt; http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=260350" onclick="window.open(this.href);return false;
Die kerel had een lek in dezelfde regio en daar bleek er een barst in het carter te zitten door een zijsteun die los stond.
Ik vind dat mijn zijsteun ook redelijk los staat, maar die lijkt vooral rond die vijs/as waarmee die vast zit te bewegen. Terwijl ik daar naar die zijsteun aan het kijken was, zag ik ook dat die plaat van de middenbok, waar de zijsteun aanhangt, aan het scheuren is. Daar zit een barst van een aantal centimeter in rond het punt waar de bevestiging van de zijsteun staat.
(afbeelding staat ondersteboven, geen idee waarom ...)

Ik vind precies dat dit allemaal niet zo goed klinkt ...
Heeft er al iemand iets gelijkaardig meegemaakt?