BMW ON ROAD BEAUJOLAIS RAID

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
johanDR
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 mar 2012, 17:39

BMW ON ROAD BEAUJOLAIS RAID

Bericht door johanDR »

Interesse voor een 4 daagse GS Beaujolais ON-ROAD uitstap?
optie is genomen op de gite op datum van 18,19,20 en 21 juni.
Iedere morgen krijg je de kans om een route in je GPS te laden om zo de mooie streek te leren kennen.
De gite kan in principe aan 14 mensen slapen en eten bieden, maar er zijn 4 tweepersoonskamers waar eventueel koppels kunnen liggen. (voor wie zijn/een vrouwtje wil meenemen) ,s avonds rond 20 uur kunnen we met zen allen aan tafel voor een 4 gangenmenu met wijn inbegrepen. Daarna kan je nog lekker napraten of wat verder potten drinken in een afgehuurd zaaltje ;-)
Alleezz ... als er wat intresse is... gaan we er werk van maken!
Eerst es zien of er interesse is!


je kan al eens een kijkje nemen op site gite ;-)
http://www.ledomainedesmollieres.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
LucVB
Berichten: 338
Lid geworden op: 01 feb 2005, 13:42
Woonplaats: Borgerhout
Locatie: Antwerpen

Re: BMW ON ROAD BEAUJOLAIS RAID

Bericht door LucVB »

Ik ken mijn verlof regeling nog niet, maar als de datum uitkomt , heb ik wel interresse.
Is dat dan op 17/6 s'avonds aankomen, of op de 18 de; En wanneer juist naar huis 21 of 22/6 ?

Groetjes

Luc VB
johanDR
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 mar 2012, 17:39

Re: BMW ON ROAD BEAUJOLAIS RAID

Bericht door johanDR »

aankomen is voorzien vanaf de middag van 18/06 en terug naar huis is voorzien vanaf middag 21/06... maar dat kan wel aangepast volgens je wensen ;-)
klapzoen
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 jan 2015, 00:19
Woonplaats: Roeselare

Re: BMW ON ROAD BEAUJOLAIS RAID

Bericht door klapzoen »

..

Hallo,

Wij (vrouw en mezelf) hebben wel interesse.
On-road is momenteel aan de orde, een aardeweg kan er wel bij maar momenteel nog niks off-road, (motor nog te nieuw).
Worden de boekingen centraal gedaan of moet ieder voor zich boeken en is het de prijs van de kamers zoals op de site?

Een kennismaking vooraf lijkt ons geen slecht idee....

Mvg,
Christ
Plaats reactie