Belgie-Nepal juli augustus

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
red
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2008, 15:15

Belgie-Nepal juli augustus

Bericht door red »

Ben van plan om deze zomer naar Nepal te rijden.Is er misschien iemand geintereseerd om mee te rijden of een deel ervan.Ik wou de route via Turkije-Iran-Pakistan-India rijden.
Groetjes
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Re: Belgie-Nepal juli augustus

Bericht door demito »

Nepal in de zomer? Ik heb het ook ooit bekeken, maar de moesson gooit roet in het eten die tijd van het jaar. Als je niet in de modder wil ploeteren kies je best een andere bestemming me dunkt. En eerlijk gezegd: twee maand is wat aan de korte kant. Je zal heel veel missen onderweg. Het kan wel hoor. Ik ben ooit van BE langs Turkije, Syrië tot het zuiden van Jordanië gereden en terug in 4 weken, maar nu zou ik het langzamer doen.

Ben je van plan je motor terug te sturen uit Nepal? Je zal lachen als je de 'finale' prijs daarvoor ziet.

Iran was wel goed te doen. Heb er in 2013 een maandje rondgebold en dat mocht net iets meer geweest zijn. Het was er bij momenten wel heel erg heet, tot tegen de 50°, maar liever dat dan landslides en onderbroken wegen. Noord India (Ladakh) is dan weer wel een ideaal seizoen, maar heel erg druk.

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
red
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2008, 15:15

Re: Belgie-Nepal juli augustus

Bericht door red »

noord pakistan zou in mijn ogen een mooi alternatief vormen.ivm met reistijd ben ik flexibel, 2 of 3 maanden kan ik van huis blijven.
Plaats reactie