1200 RT trillende spiegel
Moderator: GVN
1200 RT trillende spiegel
Linker spiegel trilt bij bepaalde snelheden waardoor troebel zicht, re spiegel staat muurvast. Dealer zegt dat het normaal is want een boxer geeft altijd trillingen. Wat is jullie ervaring en graag advies
Bij mijn RT is de rechterspiegel ook geheel trillings vrij en de Linker spiegel heeft bij bepaalde toerentallen ook last van trillingen en een iets wazig beeld.
Mijn dealer heeft er een nieuwe Linker spiegel opgezet en de trillingen zijn een stuk minder, niet helemaal weg maar dat hoort denk ik toch bij de boxer.
Mijn dealer heeft er een nieuwe Linker spiegel opgezet en de trillingen zijn een stuk minder, niet helemaal weg maar dat hoort denk ik toch bij de boxer.
-
brit
ze zijn vaak niet te doorgronden...
op een moto van die prijs moet dat op te lossen zijn, met zin of tegenzin...
dealers maken er zich te makkelijk vanaf met die praatjes.
misschien kunnen ze voor de koop is afgesloten ook een lijst bijvoegen met prullaria die zij als normaal beschouwen en waarover je na aankoop niet meer hoeft komen te zeuren
begin dat gezeik zo'n beetje beu te worden...veel hebben een hoog "kontgaatje" gehalte
Als je een goeie service van je dealer wil moet je met hem gaan tennissen

op een moto van die prijs moet dat op te lossen zijn, met zin of tegenzin...
dealers maken er zich te makkelijk vanaf met die praatjes.
misschien kunnen ze voor de koop is afgesloten ook een lijst bijvoegen met prullaria die zij als normaal beschouwen en waarover je na aankoop niet meer hoeft komen te zeuren
Als je een goeie service van je dealer wil moet je met hem gaan tennissen
-
brit