F650

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Charly Van der Avoort
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2005, 13:49

F650

Bericht door Charly Van der Avoort »

Is er iemand die mij kan helpen:Ik zoek heb een F650 van bwj '95 en wens deze te verlagen liefst zoveel mogelijk staat nu op standaard hoogte 82cm zadelhoogte.Tot hoeveel zou ik deze kunnen laten zakken zodat mijn vrouw er probleemloos mee kan rijden,kan iemand mij een adres geven waar zo'n verlaagset te koop is liefst 2°hands of nieuw voor redelijke prijs.Ook zoek ik het zadel te vernieuwen door een verlaagd model of liefst 2°hands verlaagd zadel.alvast bedankt voor jullie hulp ben lid v/d club,groetjes Charly Gs
KlaasJan
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 nov 2004, 21:31

F650

Bericht door KlaasJan »

Dat verlagen is niet gemakkelijk.
Dat betekent m.i. dat je de "bok" ook moet verlagen en als je er een Jiffy op zou hebben, die dus ook. Mogelijk eerst eens kijken of je de buddy kunt verlagen????
Suc6

K.J.
Jan Hill
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 mar 2005, 21:57
Locatie: Tolbert Noord Nederland

Bericht door Jan Hill »

Plaats vraag op hetGS forum in Nederland. Weet zeker dat er reactie komt. Er zijn zowel verlaagde zitjes als verlagingssets in de handel/ tussen de leden.
Blije heropstapper.
XIII
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:04
Locatie: Wilrijk- Antwerpen
Contacteer:

Bericht door XIII »

Ik heb wel geen tip voor jou maar als je een nieuw zadel mocht gevonden hebben wil ik jou originele wel overnemen (ook voor een redelijke prijs natuurlijk :D ), ik ben daar al lang naar op zoek.

Jan
F650 '95 (geruild)
F650 '04
Dnepr zijspan
lid BMW MC VL
http://www.one-ten.be
Plaats reactie