Motorbroek jeans

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Stef scooterke
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2010, 14:41
Woonplaats: Ninove
Locatie: Oost-Vlaanderen

Motorbroek jeans

Bericht door Stef scooterke »

Graag wat tips!

Ik overweeg om mij zo'n motorbroek Jeans aan te schaffen voor het tussenseizoen. Mijn motorbroek Spirit is dan te zwaar en te warm en de zomer motorbroek iets te optimistisch.

Wat is jullie mening/ervaring met zo'n broek? Is dat veel lichter dan een spirit? Veilig? Welk merk is het beste?
st1100
Berichten: 930
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: Motorbroek jeans

Bericht door st1100 »

https://m.youtube.com/watch?v=OEuGFez7bxg" onclick="window.open(this.href);return false;

Getest door de mannen van motome. Ik doe
Woon werk met een richa kevlar jeans , die hebben ze in 3 pijplengtes kort , normaal en lang. Want een knieprotector halverwege uw scheenbeen daar heb je ook niets aan :-)
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Motorbroek jeans

Bericht door aantzeetje »

zie dat je van Liedekerker bent. google even op JOMA motorkleding. Ze staan er in de aanbieding.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Motorbroek jeans

Bericht door Relax »

Erg fijn om bij warmer weer met jeans te rijden.
Er zijn al redelijk wat vergelijkende tests verschenen op het www.

Ik heb zelf Draggin'jeans, maar weet niet waar je die in België kan kopen. Ik kocht ze in Praag. Goed kwaliteit (google voor het filmpje), maar prijzig en zonder beschermstukken, dus bij te kopen.

KLIM komt net met een mooie jeans op de markt. Reputatie van KLIM is goed en de beschrijving ziet er goed uit. Kan je kopen bij Koppel!! in zijn webshop.
I respect your opinion. But I don't give shit.
JoeGS
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 mar 2014, 11:28
Woonplaats: Asse

Re: Motorbroek jeans

Bericht door JoeGS »

In de Motoplus nr 7 ( laatste nr ) staat er een test van 17 verschillende motorjeans ! komen er allemaal goed uit ! zit wel behoorlijk wat prijsverschil in de verschillende merken
heb zelf een Held van rad ,bevalt goed :-)
No Risk.....No Fun.......
ZWIEP 01
Berichten: 204
Lid geworden op: 20 okt 2013, 14:01
Woonplaats: deurne
Locatie: ANTWERPEN
Contacteer:

Re: Motorbroek jeans

Bericht door ZWIEP 01 »

motorjeans heb ik onlangs ook aangeschaft bij rad, goed als je je niet wenst om te kleden op het werk, voor de rest verkies ik mijn gewone motorjeans, zonder voering zeker niet warmer dan de jeans
Plaats reactie