Rallye De France 05/07/2015

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
EagleEyes
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2015, 14:36
Woonplaats: Kuurne

Rallye De France 05/07/2015

Bericht door EagleEyes »

Aaaah.. La douce france, met zijn zonovergoten wegen. We zijn hier echter niet voor de kaas en wijn, wel voor de kronkelende wegen tussen bossen en weilanden. Waar we slingerend van de natuur kunnen genieten.

Afstand: ±280km

Rit beschikbaar op ledenzone!
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: Rallye De France 05/07/2015

Bericht door GStephen »

Tof ritje

'k heb de indruk dat we maar met 5 waren die de rit volledig hebben uitgereden, door de geregeld wel pittige buitjes
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Rallye De France 05/07/2015

Bericht door RBee »

En, moer al kwijt :?: :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: Rallye De France 05/07/2015

Bericht door GStephen »

Da zal wel zeker
Kzie toch niks meer liggen
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Johan V
Berichten: 102
Lid geworden op: 30 apr 2008, 17:20
Woonplaats: Brèninge
Locatie: Brèninge

Re: Rallye De France 05/07/2015

Bericht door Johan V »

Mooie rit, jammer van de plensbuien, daardoor vroeger gestopt, we rijden ze zeker later nog eens opnieuw.
Zalig z'n een motorrit met weinig verkeersdrempels
K1600 GT
gTa9000
Berichten: 176
Lid geworden op: 11 aug 2015, 23:53
Woonplaats: Gent

Re: Rallye De France 05/07/2015

Bericht door gTa9000 »

Vandaag het ambitieuze plan opgevat om 'm helemaal te rijden, gestart net voor 7u in Gent (moest nog tanken ook) en ik moest koste wat het kost terug zijn om 13u. Een beetje té ambitieus, halverwege de rondrit afgebroken en via RN en Autoroute terug langs de Belgische kust naar huis gekacheld.

Toffe route! Soms een beetje "te" kleine baantjes voor mijn smaak (kiezels, stof, aarde, slecht zicht, snelheid 20-30 per uur aangewezen soms), ik heb 't graag wat vloeiender (maar ik klaag niet). Zéér mooie zichten. Toffe streek. Wel gekke Fransen daar op die kleine baantjes, die rijden daar precies allemaal rallye. Komt daar de naam van de rondrit van? :D (heb een paar keer goed in m'n broek geprot van 't verschieten van die lefgozers die aan 100 de bochten afsnijden en zo danig op je vak komen knallen, brrrrr)

Bedankt voor de route, ik doe 'm zeker nog eens helemaal (vermoedelijk met duo, dan gaat 't sowieso een pakje rustiger en is de route perfect, denk ik).
2011 BMW K43 K1300R acid green Afbeelding
2017 BMW F20 M140i Afbeelding
Koen V.
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2015, 09:03
Woonplaats: hooglede

Re: Rallye De France 05/07/2015

Bericht door Koen V. »

Bedankt voor deze prachtige rit.
Vandaag gereden in zonnige omstandigheden, 22° en geen regen.
Het wegdek droog, en de twee gs'en hadden er zin in. Wij ook...
Jullie hebben er echt werk van gemaakt om dit in elkaar te puzzelen, zodat we 285km konden bollen en slechts 5x onze voetjes aan de grond moesten zetten. Op maandag wel geen drank of eettentjes tegengekomen die open waren! Voor diegene die hem nog rijden, voorzie u van spijzen en drank.
Volgend jaar proberen we er zeker bij te zijn.
Thanks.
Koen & Nathalie.
Plaats reactie