Luidsprekers om in helm te monteren.

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Rakthi
Berichten: 263
Lid geworden op: 28 sep 2004, 22:22
Locatie: niet hier

Luidsprekers om in helm te monteren.

Bericht door Rakthi »

..
Laatst gewijzigd door Rakthi op 01 sep 2007, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Sherman
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 okt 2004, 17:43
Locatie: Hoeilaart

Bericht door Sherman »

Hallo,

ik heb een oude koptelefoon (zo eentje met van die dikke oorkappen) opengegooid en de luidsprekertjes in mijn helm gemonteerd : een beetje isomo weggesneden (1,5 cm diameter), een beetje silicone in het putje gespoten, luidsprekertjes erin en één nachtje laten drogen. Ze zitten muurvast, zijn ultraplat en ik heb er totaal geen last van. Met mijn walkman of mp3-spelertje alleen maar plezier bij het filefilteren...
Veel knutselgenot!
Rakthi
Berichten: 263
Lid geworden op: 28 sep 2004, 22:22
Locatie: niet hier

Bericht door Rakthi »

..
Laatst gewijzigd door Rakthi op 01 sep 2007, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
peterb
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 sep 2004, 23:00
Locatie: Rijmenam

Bericht door peterb »

Ik heb zopas een setje van twee met mouse omhulde losse walkmanluidsprekers gekocht ( VandenBorre / panasonic ) en met velcro ( verwijderbaar ) in mijn helm geplakt. de kabeltjes via de voering weggewerkt en de plug kan zo naam mijn pda ( navigatie ) . Werkt perfect , maar ik zoek alleen nog twee losse plugs om de kabel tuseen helm en pda te onderbreken ter hoogte van mijn helm
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

ze apart verkrijgbaar en in verschillende kwaliteiten, van baehr bv... enneh niet duur maar wel goed
Rakthi
Berichten: 263
Lid geworden op: 28 sep 2004, 22:22
Locatie: niet hier

Bericht door Rakthi »

..
Plaats reactie