Mosselrit Yerseke met Meeusen Motoren en Boxerpower

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
vak m rat
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 feb 2009, 16:42

Mosselrit Yerseke met Meeusen Motoren en Boxerpower

Bericht door vak m rat »

Mosselritje van Meeussen Motoren en Boxerpower naar Yerseke


Zaterdagmorgen , 15 augustus , zwaar bewolkt .

Zou ik de rit gaan rijden of niet ?

Shulty er niet bij want die moet weeral werken :grin:

Ik ga toch.

Ik vertrek vol goede moed richting Wijnegem. Daar aangekomen weet ik het wel , goe gedaan.

Afbeelding

Koffiekoeken , koffie en DEN BOXER lachen me toe .

Afbeelding

Het mag vermeld worden . De ontvangst van Meeussen Motoren mag er zijn . Prachtig gedaan en van harte bedankt.

Tijdens de koffie kom ik via Luc Boxer in contact met Inge en Dirk . Voila , mijn reisgezelschap voor vandaag is bekend.

Afbeelding

Er is , mijn gedacht heel wat volk komen opdagen, aangezien er regen voorspeld is vandaag.

Afbeelding

Omstreeks 09.30 beslissen we te vertrekken richting Yerseke.

Dirk is de kopman en Inge sluit de rangen .

Aan het eerste licht is het al prijs , Dirk rijdt verkeerd , gps niet goed ingesteld . :roll: :lol: :lol:

Afbeelding

Via ’s Gravenwezel , St – Job , Essen rijden we richting Huybergen om daar de slingerwegen te gaan trotseren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een stop ergens aan de Oosterschelde en dan rechtstreeks naar Yerseke.

Afbeelding

Afbeelding

Lars heeft niet gedaan wat moet gedaan worden .

Olie niet nagekeken en ff stoppen aan het eerste beste tankstation . Inge ziet dat het goed is . :thumbright:

Afbeelding

Het dient gezegd , Boxer , het eerste deel naar Yerseke is een prachtige rit . Voor ieder wat wils .

Op de terreinen van De Meulemeester is er plek om de motoren te parkeren en is Boxerpower ook aanwezig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Vermits we één van de eersten zijn , zijn de heerlijke kreeftensoep , de gegratineerde oesterkes of oesterkes natuur en de mosselen friet snel aan ons opgediend . 2 drankjes in de prijs van 20 euro ook nog inbegrepen .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Thx aan de organisatoren en Boxer , gij aanschuiven makker !

Afbeelding

We zien het wolkendek veranderen en besluiten snel te vertrekken om het 2de deel van de rit af te haspelen .

Jammer genoeg is het na 5 minuten al prijs .



Regen op onze kop en regenpakken aan.

Afbeelding

Het tempo gaat naar beneden vermits we graag heelhuids arriveren in De Landing , what’s in a name .

Volgens ons heeft den Boxer deel 2 ineengestoken met een bakske cola :lol: naast hem .

De gps en wijzelf draaien zot van de rondekes die we op gegeven ogenblik aan ’t rijden zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naar hier ? Nee, naar daar . Wie heeft gelijk ?

Afbeelding

Terug op de route stoppen we in het pittoreske dorpje Nisse bij een bakkerij annex koffiehuis . Dit etablissement blijkt uitgebaat te worden door gehandicapte personen onder toezicht .

Een heerlijk kopje koffie en lekkere huisbereide appeltaart wordt ons geserveerd door Dirk Jan . Top man !!

Afbeelding

Afbeelding

De regen blijft uit de hemel vallen maar we geven niet op en rijden de rit uit tot de Landing .

Afbeelding

Daar hangt onze vriend Boxer al aan den toog met Platte Vis en Yves GSA .

Het vervolg is voer voor de vissen maar het was weeral de moeite , dat kan ik wel zeggen.

enkele plaatjes zonder woorden :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Dirk en Inge rijden huiswaarts , Lars – den boxer en platte vis eten nog een kleinigheidje.

Afbeelding

Voldaan trotseer ik alleen , yep alleen ,want den Boxer had geen goesting om de autostrade te volgen :mrgreen: , de regenbuien op de A 58 richting Antwerpen.

Voldaan en supercontent dat ik deze rit gereden heb en ook nog wat sympathieke mensen heb leren kennen arriveer ik home sweet home .

Grtz

Vak m rat

Meer foto’s op

https://larstravelpics.smugmug.com/Moss ... /i-6xgKJWP" onclick="window.open(this.href);return false;
every day a new GS moment

my travelpics at smug mug - larstravelpics -

R1200GS 2009
R1200GSA 2012
R1200GSA Rally 2018
flecha
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 dec 2012, 17:19

Re: Mosselrit Yerseke met Meeusen Motoren en Boxerpower

Bericht door flecha »

mooi verslag van een mooie rit.
:thumbright: :thumbleft:
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Re: Mosselrit Yerseke met Meeusen Motoren en Boxerpower

Bericht door Shulty »

En ikke maar werken :roll:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Kris adv
Berichten: 560
Lid geworden op: 14 aug 2006, 08:50
Locatie: Westkerke

Re: Mosselrit Yerseke met Meeusen Motoren en Boxerpower

Bericht door Kris adv »

Het was een prachtige dag. Een mooie rit en de boterkoeken, mosselen, kreeftensoep en oesters waren zeer lekker. Het geheel zat goed in elkaar. Proficiat aan de organisatoren :thumbleft: De volgende keer ben ik er terug bij :-)
Kris adv
Berichten: 560
Lid geworden op: 14 aug 2006, 08:50
Locatie: Westkerke

Re: Mosselrit Yerseke met Meeusen Motoren en Boxerpower

Bericht door Kris adv »

vak m rat schreef: Afbeelding
Den Boxer was zijn sleutel kwijt en ik moest hem toch een beetje troosten hé :wink:
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Mosselrit Yerseke met Meeusen Motoren en Boxerpower

Bericht door RBee »

Uitleggen ja. :lol:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie