assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
dikkejos
Berichten: 74
Lid geworden op: 30 mar 2014, 20:21
Woonplaats: zingem

assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door dikkejos »

hallo

situatie : stokoude 1150 GSA 15 jaar oud, 2 relatief nieuwe auto's.... Ik ben op zoek naar een assistance die zeer volledig is, in gans europa, voor zowel de moto, de auto van mijn vrouw en mijn auto... Assistance bij pech en bij ongeval.... Meestal kan je 2 voertuigen wel combineren maar welke assistance biedt het beste pakket prijs/kwaliteit aan voor 3 voertuigen ? Ik zie door het bos de bomen niet meer..
Ik wil sowieso ook vervangwagen, en ook de beste assistance niet enkel voor de voertuigen, maar ook voor de reizigers in het voertuig (ook niet-gezinsleden)

wie heeft ervaring met welke assistance ?

dank je !
RopaS
Berichten: 154
Lid geworden op: 28 sep 2007, 09:20
Woonplaats: Kalken
Locatie: Kalkense Meersen

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door RopaS »

Probeer eens bij Ethias ! ?
BMW,
eens rij je er mee.....
en nu ook lid.......
op mijn R1100RS - R1200 R CLASSIC
'UNITED WE CONQUER'
RC30
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 jul 2009, 19:28
Woonplaats: Turnhout

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door RC30 »

Waarschijnlijk gaan ze hier allemaal wel genoemd worden.
Ik denk dat het het verstandigst is om er zelf eens wat tijd in te steken, wat afspraken te maken met verschillende maatschappijen, duidelijk maken wat je wil en dan alles eens naast mekaar leggen en een besluit nemen.
En de ene agent is de andere niet.

En euh, dat "stokoude" mag er wel tussenuit geknipt worden.
JohanH
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 apr 2014, 08:36
Woonplaats: Nieuwpoort
Locatie: Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door JohanH »

Wij waren het ook wat beu om bij elke polis bijstand en rechtsbijstand te betalen.

Overgestapt naar 1 polis Global Alliance Assistance World Protection voor ons voertuigen (3 auto+2 motors) + reizen + annulatie en een DAS polis voor alle rechtsbijstand
Kwam op jaarbasis ietke duurder uit maar als we op reis gaan moeten we ten minste geen aparte annulatieverzekeringen meer nemen per reis, en dan wordt het goedkoper...
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door alfa »

2 motoren en een auto "gratis" als je tankt bij Total.
http://www.total.be/nl/total-club/total ... lping.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is geen hoogvlieger maar basic van Touring
Ben er zeer tevreden over na 3X gebruikt te hebben op 5 jaar.
BMW R1100R zonder KFR
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door WernerVS »

alfa schreef:2 motoren en een auto "gratis" als je tankt bij Total.
http://www.total.be/nl/total-club/total ... lping.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is geen hoogvlieger maar basic van Touring
Ben er zeer tevreden over na 3X gebruikt te hebben op 5 jaar.
Ik heb mij daar een paar jaar geleden ook door laten "vangen"
Motor in panne in La Roche. Kon worden gesleept naar de dichtstbijzijnde garage. Om naar mijn garagist in Hoevenen (bij Antwerpen) te slepen was het kostenplaatje.........450 euro :-?
Niks gratis dus.
R1150GSA
JohanH
Berichten: 112
Lid geworden op: 03 apr 2014, 08:36
Woonplaats: Nieuwpoort
Locatie: Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door JohanH »

alfa schreef:2 motoren en een auto "gratis" als je tankt bij Total.
http://www.total.be/nl/total-club/total ... lping.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is geen hoogvlieger maar basic van Touring
Ben er zeer tevreden over na 3X gebruikt te hebben op 5 jaar.
En ondertussen betaald je uw nafte wel stukken duurder bij de meeste Total stations.... :grin:
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door alfa »

Hemelvaart 2012 kapotte achterdemper in Cochem motor en wij netjes afgeleverd thuis op zondag middag.
Sedan 2011 kapotte achterband gat van 7 cm wij en motor netjes afgeleverd op zondag namiddag.
2010 kapotte motorbatterij in Spanje , nieuwe batterij geleverd 2 uur nadien (kostprijs 95 euro voor batterij)
Auto band vervangen voor ons madam in Luik.
Ik heb de meer prijs van tanken (auto en motor) eens uitgerekend +- 73 euro jaarlijks
Voor auto en 2 motoren is dit niet slecht , zelfs van thuis en heel Europa

Om naar mijn garagist in Hoevenen (bij Antwerpen) te slepen was het kostenplaatje.........450 euro
Uw pechdienst was vervallen doordat u niet tijdig hebt getankt een andere reden is er niet.
Is van Touring.
5 dagen voor verval tank datum laten zij iets weten via mail of sms.

Niemand is verplicht dit te nemen , ik ben tevreden :-)
BMW R1100R zonder KFR
SarahB
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 apr 2015, 21:15
Woonplaats: Dendermonde

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door SarahB »

Hey,

Toevallig juist zelf bijstand afgesloten, dus zelf de laatste weken heel wat opzoekwerk gedaan...

Ik heb uiteindelijk gekozen voor Assudis - Axa assistance:
https://www.assudis.be/nl/products.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
dit vooral omdat ik als enige bestuurder gezien wordt voor auto & moto, dus zo geen 2 voertuigen apart moest laten verzekeren.
Hierbij krijg ik personenbijstand, bijstand voor 2 voertuigen in België en Europa, zonder kilometer beperking.
Indien je wil kan je nog vervangwagen bijnemen en annulatieverzekering, deze heb ik zelf niet nodig, dus niet bij genomen.
Hiervoor betaal ik nu jaarlijks 135€.

europ assistance - "jaarlijkse met voertuig" kwam er ook heel goed uit, maar die hebben dan weer een kilometer beperking van 10km, wat ik toch iets minder interessant vond.
Ze hebben ook een hogere plus formule, zonder die beperking, maar dan moet je weer 2 voertuigen apart verzekeren.

depannage.be leek mij ook heel interessant, zeker prijs/kwaliteit, maar daar moet je per voertuig een verzekering afsluiten, dus dan kwam het ook weer duur uit.

Veel succes alleszins, hopelijk heeft dit een beetje kunnen helpen.

vriendelijke groeten,

Sarah
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door WernerVS »

alfa schreef: Uw pechdienst was vervallen doordat u niet tijdig hebt getankt een andere reden is er niet.
Is van Touring.
5 dagen voor verval tank datum laten zij iets weten via mail of sms.

Niemand is verplicht dit te nemen , ik ben tevreden :-)
Mijn pechdienst was NIET vervallen.
Lees artikel 2.5 Van de voorwaarden er eens op na. Tot op 20km van de plaats van immobilisatie wordt er gratis gesleept. Alles wat buiten die zone ligt is op kosten van de eigenaar van het voertuig. En net dat kost veel ,heel veel, geld in dit geval.
R1150GSA
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door alfa »

WernerVS schreef:
Mijn pechdienst was NIET vervallen.
Lees artikel 2.5 Van de voorwaarden er eens op na. Tot op 20km van de plaats van immobilisatie wordt er gratis gesleept. Alles wat buiten die zone ligt is op kosten van de eigenaar van het voertuig. En net dat kost veel ,heel veel, geld in dit geval.
Verschiet ik zelf van, nooit iets betaald.
Zal onze vriendin Total uitbaatster er eens voor aanspreken.
Mss. zijn de voorwaarden ondertussen veranderd?
Als Belgisch pechdienst zou dit nog kunnen, platte batterij of voor madam de platte band.
Maar als de sleepdienst er afvalt???
Met een ongeval zit dit nog in mijn verzekering maar bij panne :-?
Waarschijnlijk zijn wij onder artikel 2.7 geholpen.
BMW R1100R zonder KFR
Supermario
Berichten: 306
Lid geworden op: 21 dec 2004, 16:47
Locatie: Lede

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door Supermario »

Als je veel buitenlandse reizen doet zorg maar voor iets waar je goed mee geholpen bent zonder dat het prijskaartje oploopt.
Ben vorige week in Italie op een kleine bergpas in panne gevallen, dan ben je blij dat je geholpen bent. Denk nooit dat het niet kan gebeuren.
K1600GTL 2011 + R1200GSA 2016 LC
Bartd
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 aug 2013, 00:59
Woonplaats: Aalter
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door Bartd »

Ik gebruik de polis van ADAC (‹ €100/jaar). In tegenstelling tot de Belgische verzekeraars verzeker je niet op nummerplaat. Als houder van de lidkaart ben je gedekt, met om het even welk voertuig je rijdt (auto van buur, moto van kennis, ...).

Eenmalige tussenkomst gehad wegens pech met degelijke repatriëring van zowel mezelf als de motor van Duitsland naar België.

Grtz,
Bart

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door Lukas »

Dat vind ik interessant.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door tweecilinderke »

Diene ADAC is da enkel via duitsland of heb je hier ergens een contact (persoon) ?
Als je google raadpleegt kom je enkel in duitsland terecht?
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door alfa »

Iemand die ADAC heeft graag meer info .
Zelf ook geïnteresseerd
Bij voorbaat dank
BMW R1100R zonder KFR
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door edargpu »

Ik heb er eentje afgesloten bij Allianz voor heel europa met vervang(wagen). Kost me 100€ per jaar.
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door WernerVS »

alfa schreef:Iemand die ADAC heeft graag meer info .
Zelf ook geïnteresseerd
Bij voorbaat dank
Hoe?
En uw fantastisch TOTAL pakket dan ? :wink:
R1150GSA
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door alfa »

WernerVS schreef: Hoe?
En uw fantastisch TOTAL pakket dan ? :wink:
Ben daar nog altijd tevreden over hier in Belgie :grin:
BMW R1100R zonder KFR
poestexas
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 sep 2006, 08:41
Locatie: Geraardsbergen

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door poestexas »

Ik heb al verschillende jaren een dergelijke verzekering bij Ethias. Zijn verzekerd 2 wagens + motor + remorque voor een jaarlijkse premie van ongeveer 150 of 160€. Vorig jaar benzine getankt in dieselwagen en onmiddellijk pechverzekering gebeld. De wagen werd afgevoerd naar een garage van mijn keuze een 20-tal km verder. Toen mijn vrouw en ik in de vrachtwagen zaten, kwam het tot een gesprek met de depanneur. Die vertelde mij dat hij depannages doet voor een ganse reeks maatschappijen (was een firma uit Gentbrugge) en dat er nooit moeilijkheden zijn bij Ethias. Gewoon opnemen en voeren naar de plaats waar de klant wenst. Toen ik hem vroeg of hij eventueel -moest ik dat wensen- ook de wagen naar -zeg maar- Arlon wou voeren, zei hij mij dat hij dit niet moest vragen aan Ethias en de wagen direct naar Arlon zou voeren. Bij verschillende andere maatschappij zouden ze steeds liggen discuteren en moest hij eerst, voor aanvang van het transport, toelating vragen.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
MidlifeCruise
Berichten: 270
Lid geworden op: 27 mar 2011, 18:03
Locatie: Hulshout

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door MidlifeCruise »

Gisteren in het terugkomen zijn onze vrienden gaan tanken aan de DATS24 in Meerbeke.
De moto wou niet meer starten… van alles geprobeerd, maar uiteindelijk dapannage.be moet contacteren.
Gelukkig hadden ze een afdruk van hun polis mee (dachten ze).
Contact leggen bleek al niet gemakkelijk maar na een poging of 7 was het dan toch gelukt.
Edoch eerst was er goodwill, dan ergernis/irritatie zodat naar hilarisch ging en dat nog eens 7 keer in een rondeke.
Mijn kameraad begon al heel luid de nummerplaat te spellen/roepen met Alpha, Pappa, Tango… maar alle toeters en bellen bleken niet genoeg om hem terug te vinden in hun bestand.
Ook nog gevraagd of de vrouw liever in Frans te woord werd gestaan, zodoende de vriendin van ons aan het toestel gehaald.
Je kan je niet voorstellen in wat voor een scenario daar gecommuniceerd werd, waarschijnlijk de stomste stomme film scene ever.
De operator bleef dan ook altijd maar terugkomen op een nummerplaat met een 1-xx, maar nee het is oude M-plaat, een MOTOOOO, een BROMMER, broem broem broem…
Wat verder in het gesprek, een benzine of een diesel???
Niets te vinden , oooh soorry computer gecrasht…
Dan alle gegevens moeten dicteren, want anders kwam er geen depannage.
Bij de vraag naar da naam van de operator haakte ze in.
Onze vriend hoopte dan maar dat ze een vrachtwagen voor een moto zouden sturen?
Wij wachten in goede hoop en jawel na 35’ arriveert er een depanneur voor een Suzuki Vitara.
Suzuki Vitara, Ooh my God nee het is een Suzuki Intruder 1500 met een oude M-plaat.
Alle soit de depanneur was van heel goede dienst en de moto werd afgevoerd naar de garage van keuze.
Ook onze vrienden werden netjes thuis afgezet.

Maar de communicatie, jawadde… slagske van de hitte?
Wij hebben het echter niet aan ons hart laten komen en er gezamenlijk nog goed mee gelachen.
Ik zal mijn Fidea APPeke maar vlug in orde brengen voor het een keer onze toer is.
Hoewel met een score van 3.5, bang afwachten?
Just call me Luc
Flat Twin Power

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door Flat Twin Power »

Ik hen nu een Europ assistance voor 2 auto's omdat ik via het werk korting krijg en deze voor mij het goedkoopste is voor de beste dekking. Nog niet nodig gehad. Voor de motor heb ik de bmw service card.
Vroeger heb ik jaren Ethias gehad. Paar keer nodig gehad. Altijd perfecte service.
Jan en Greet
Berichten: 468
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:23
Woonplaats: Antwerpen Borgerhout
Locatie: 't Stad

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door Jan en Greet »

Hier EuropAss., € 232/jaar voor 2 wagens en 1 moto.
Al ne keer nodig gehad voor de GsA in de Pyreneën (achterwiellager)... perfect afgehandeld, wij twee gerepatrieerd met vliegtuig tot Parijs, taxi naar Gare du Nord en Thalys tot in A'pen, moto 10 dagen daarna afgeleverd bij garage Van Mol (= naar keuze )
Jaarlijkse premie is er dus al uit voor een paar jaar :mrgreen:
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550
Lid,natuurlijk !
poestexas
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 sep 2006, 08:41
Locatie: Geraardsbergen

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door poestexas »

MidlifeCruise schreef:Gisteren in het terugkomen zijn onze vrienden gaan tanken aan de DATS24 in Meerbeke.
De moto wou niet meer starten… van alles geprobeerd, maar uiteindelijk dapannage.be moet contacteren.
Gelukkig hadden ze een afdruk van hun polis mee (dachten ze).
Contact leggen bleek al niet gemakkelijk maar na een poging of 7 was het dan toch gelukt.
Edoch eerst was er goodwill, dan ergernis/irritatie zodat naar hilarisch ging en dat nog eens 7 keer in een rondeke.
Mijn kameraad begon al heel luid de nummerplaat te spellen/roepen met Alpha, Pappa, Tango… maar alle toeters en bellen bleken niet genoeg om hem terug te vinden in hun bestand.
Ook nog gevraagd of de vrouw liever in Frans te woord werd gestaan, zodoende de vriendin van ons aan het toestel gehaald.
Je kan je niet voorstellen in wat voor een scenario daar gecommuniceerd werd, waarschijnlijk de stomste stomme film scene ever.
De operator bleef dan ook altijd maar terugkomen op een nummerplaat met een 1-xx, maar nee het is oude M-plaat, een MOTOOOO, een BROMMER, broem broem broem…
Wat verder in het gesprek, een benzine of een diesel???
Niets te vinden , oooh soorry computer gecrasht…
Dan alle gegevens moeten dicteren, want anders kwam er geen depannage.
Bij de vraag naar da naam van de operator haakte ze in.
Onze vriend hoopte dan maar dat ze een vrachtwagen voor een moto zouden sturen?
Wij wachten in goede hoop en jawel na 35’ arriveert er een depanneur voor een Suzuki Vitara.
Suzuki Vitara, Ooh my God nee het is een Suzuki Intruder 1500 met een oude M-plaat.
Alle soit de depanneur was van heel goede dienst en de moto werd afgevoerd naar de garage van keuze.
Ook onze vrienden werden netjes thuis afgezet.

Maar de communicatie, jawadde… slagske van de hitte?
Wij hebben het echter niet aan ons hart laten komen en er gezamenlijk nog goed mee gelachen.
Ik zal mijn Fidea APPeke maar vlug in orde brengen voor het een keer onze toer is.
Hoewel met een score van 3.5, bang afwachten?
ik kan niet uitmaken over welke pechverzekering je verhaal gaat? Fidea?
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
MidlifeCruise
Berichten: 270
Lid geworden op: 27 mar 2011, 18:03
Locatie: Hulshout

Re: assistance / bijstand.... beste aanbieder ?

Bericht door MidlifeCruise »

poestexas schreef:
MidlifeCruise schreef:Gisteren in het terugkomen zijn onze vrienden gaan tanken aan de DATS24 in Meerbeke.
De moto wou niet meer starten… van alles geprobeerd, maar uiteindelijk dapannage.be moet contacteren.
Gelukkig hadden ze een afdruk van hun polis mee (dachten ze).
Contact leggen bleek al niet gemakkelijk maar na een poging of 7 was het dan toch gelukt.
Edoch eerst was er goodwill, dan ergernis/irritatie zodat naar hilarisch ging en dat nog eens 7 keer in een rondeke.
Mijn kameraad begon al heel luid de nummerplaat te spellen/roepen met Alpha, Pappa, Tango… maar alle toeters en bellen bleken niet genoeg om hem terug te vinden in hun bestand.
Ook nog gevraagd of de vrouw liever in Frans te woord werd gestaan, zodoende de vriendin van ons aan het toestel gehaald.
Je kan je niet voorstellen in wat voor een scenario daar gecommuniceerd werd, waarschijnlijk de stomste stomme film scene ever.
De operator bleef dan ook altijd maar terugkomen op een nummerplaat met een 1-xx, maar nee het is oude M-plaat, een MOTOOOO, een BROMMER, broem broem broem…
Wat verder in het gesprek, een benzine of een diesel???
Niets te vinden , oooh soorry computer gecrasht…
Dan alle gegevens moeten dicteren, want anders kwam er geen depannage.
Bij de vraag naar da naam van de operator haakte ze in.
Onze vriend hoopte dan maar dat ze een vrachtwagen voor een moto zouden sturen?
Wij wachten in goede hoop en jawel na 35’ arriveert er een depanneur voor een Suzuki Vitara.
Suzuki Vitara, Ooh my God nee het is een Suzuki Intruder 1500 met een oude M-plaat.
Alle soit de depanneur was van heel goede dienst en de moto werd afgevoerd naar de garage van keuze.
Ook onze vrienden werden netjes thuis afgezet.

Maar de communicatie, jawadde… slagske van de hitte?
Wij hebben het echter niet aan ons hart laten komen en er gezamenlijk nog goed mee gelachen.
Ik zal mijn Fidea APPeke maar vlug in orde brengen voor het een keer onze toer is.
Hoewel met een score van 3.5, bang afwachten?
ik kan niet uitmaken over welke pechverzekering je verhaal gaat? Fidea?
Nee, het gaat over de verzekering van onze vrienden depannage.be, op zich dus zeer OK, na 35' was de vrachtwagen ter plekke, buiten de zeer gebrekkige en langdurige communicatie met de operator dan.
Wijzelf hebben Fidea Assistance (VAB), nog nooit nodig gehad...
Wel gisteren de Fidea APP geïnstalleerd, zo kan je in geval van pech met 1 druk op de knop een oproep doen, alle gegevens, je polisnummer, nummer plaat, chassisnummer, merk, type en zelfs kleur van het voertuig als ook de locatie wordt doorgegeven. Wel natuurlijk GSM locatie opzetten en mobiel internet hebben.
Detail, je kan je wagen en moto dus ingeven in de APP, maar voor de moto is er geen voorgedefinieerde keuze, je kan dus je moto enkel als wagen registreren... :-?
We zien wel wat het wordt als het zich stelt, zo gaat dat toch met verzekeringen, niet?
Just call me Luc
Plaats reactie