ff voorstellen...

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
jacco...
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 jan 2006, 13:53

ff voorstellen...

Bericht door jacco... »

hallo,ik ben jacco en kom hier vrij regelmatig en heb nu maar eens de moeite genomen om te registreren...ik zag hieronder ook een hele mooie restauratie site over een r 100 en ook een vraag van dakke om meer van dit soort sites en projecten...nou,mijn site is niet te vergelijken maar het project misschien wel...ik noem het dan ook liever een homepage... :oops:
ik hoop hier nog veel meer bruikbaars te lezen en hier de link naar mijn (simpele)homepage...
http://members.home.nl/hierisjacco/
Raketman
Berichten: 905
Lid geworden op: 15 sep 2005, 20:10
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Raketman »

Misschien kleine tip die je site veel leuker zou maken : voorzie op elke pagina een button waardoor je direct kan terugkeren naar de hoofdpagina.
Zeker op de "links"-pagina : stel dat je nu gaat klikken op de site van de Hobbyist en je surft daar wat rond, dan is jouw site compleet verdwenen...tenzij je 30x op de "back"-knop gaat duwen om terug te geraken of de URL opnieuw moet intikken of selecteren uit de favorieten. Links dus laten openen in een aparte pagina, dan blijft de jouwe tenminste instant bereikbaar :wink:

Verder wel een leuke site.

Inhoudelijk vraagje : vanwaar komen die 1700€ aan uurloon van de Knalpot vandaan ? Heb je het blok door hen terug in elkaar laten zetten ofzo ?
Nil volentibus arduum
jacco...
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 jan 2006, 13:53

Bericht door jacco... »

ach.die site...ik vind het al niet tegenvallen...:)maar ik neem je tips ter harte en ga het prberen...
en idd blok is door hun gereviseerd...dat is (nog)niet echt mijn ding...ga ik wel proberen bij mijn r80/7 als de 60/6 klaar is...
jacco...
Raketman
Berichten: 905
Lid geworden op: 15 sep 2005, 20:10
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Raketman »

jacco... schreef:en idd blok is door hun gereviseerd...dat is (nog)niet echt mijn ding...ga ik wel proberen bij mijn r80/7 als de 60/6 klaar is...
Moet je zeker doen. Een 2-kleps R-blok is zowat het eenvoudigste wat er is. Met een goed werkplaatsboek en een momentsleutel bij de hand kan je eigenlijk niks mis doen.
Nil volentibus arduum
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

welkom jacco :D
eindelijk wordt het oldtimer forum terug nieuw leven ingeblazen. :D
WAAR BLIJFT DE REST :?: :?:
nog een goed jaar en veel Km gewenst
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Plaats reactie