Uclear, Sena, of Nolan B-com ???

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
BéRTke
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 feb 2013, 21:05
Locatie: Kempen

Uclear, Sena, of Nolan B-com ???

Bericht door BéRTke »

Iemand enige ervaring met de bluetooth kits van uclear, met ingewerkte microfoons ter hoogte van de speakers ?
Kan er hier op het forum niet zo direct iets over vinden.

Ben aan het rondkijken voor een setje en dacht te gaan voor de sena smh 10, maar zie de uclear hbc 100 plus nu ook op bv. De waypoint site staan aan een interessante prijs.
Laatst gewijzigd door BéRTke op 25 jan 2016, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
R 1150 RT - 2004 - Biarritz Blue / R 1200 RT - 2011 - Ostra Grey / R 1200 RT - 2017 - Platina Bronze
BéRTke
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 feb 2013, 21:05
Locatie: Kempen

Re: Uclear

Bericht door BéRTke »

.... totnogtoe 125 views en geen enkele reactie... laten we stellen dat uclear hier bij ons op zijn zachtst gezegd niet echt bekend is... :grin:
Twijfel ondertussen tussen :
Goedkoopst : De uclear 200 Force (maar geen 'locale' recencies dus beetje 'tricky')
Zekere kwaliteit : De nieuwe Sena 10 s (of de "oudere" smh 10)
Makkelijke inbouw : De Nolan n-com B5

Voor gebruik met mijn Nolan N44 is de n-com B5 misschien voor de hand liggend, maar ik wil niet absoluut met Nolan 'getrouwd' zijn ivbm. volgende helm(en)..

Benny
R 1150 RT - 2004 - Biarritz Blue / R 1200 RT - 2011 - Ostra Grey / R 1200 RT - 2017 - Platina Bronze
k12s
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2006, 18:55
Woonplaats: 9620
Locatie: Zottegem

Re: Uclear, Sena, of Nolan B-com ???

Bericht door k12s »

hallo,

ik heb de Uclear pas aangeschaft. Nog niet uitgebreid kunnen testen maar telefoon/gps/muziek werkt prima. De duo had last van windlawaai in de speakers, ik helemaal niet dus ik moet nog wat experimenteren met de plaats van de luidsprekers/micro's . Ik rij met Schubert C3 en duo met open systeem4 helm.
Hoofdreden van aanschaf was het ontbreken van een beugel met micro.
Ik vermoed wel dat er een nieuwe reeks op komst is.
groeten, Jo
pat__
Berichten: 94
Lid geworden op: 01 sep 2010, 14:37
Woonplaats: 1ste terril links
Locatie: Genk R1200GSLC

Re: Uclear, Sena, of Nolan B-com ???

Bericht door pat__ »

Sena SMH-5, hier. Simpel in gebruik, duidelijk verstaan van motormaat met een SMH5R(adio) en reikt tot 400m in open veld soms meer. Raak je elkaar een tijdje kwijt maakt het onmiddellijk terug contact zonder dat je er iets moet voor doen.Kan een ganse dag op intercom staan. Ben je de ander zijn gefluit en vals zingen beu zet je hem met één klikje af. Wil je je maatje waarschuwen heb je dadelijk terug contact. Kan tot 4 maten verbinden, echter niet met alle 4 tegelijk. Audio van gps heeft altijd voorrang. Heb je behoefte aan muziek kan je via bluettooth en je gsm je favoriete songs afspelen. Is nu goedkoper bij Waypoint als Uclear.
noek
Berichten: 398
Lid geworden op: 11 okt 2004, 21:00
Woonplaats: Mortsel
Locatie: Antwerpen

Re: Uclear, Sena, of Nolan B-com ???

Bericht door noek »

Sena SMH 5 Duo nu bij Louis in promo,194 €. Had kortingbon via mail van 30€ + de 15% extra korting van Louis.
inbouw in de Nolan N100 05 gaat prima.
Plaats reactie