Bij het binnenrijden in de garage is een platiek zak opgewaaid en aan de uitlaat blijven plakken.
Ik krijg dat goedje er zomaar niet af.
Heeft er iemand goede raad? Welk produkt gebruik je hiervoor?
Daniel
Plastiek op uitlaat
Moderator: GVN
je hebt een paar mogelijkheden
- moto even starten zodat je pijp terug warm wordt , zodat het plastiek terug malser wordt en dan er snel met een stuk keukenrol eraf halen(oppassen dat je je niet verbrand)
- het plastiek eraf polieren, maar best doe je dan ook de ereste mogelijkheid om jezelf toch al een deel van het werk te besparen
- moto even starten zodat je pijp terug warm wordt , zodat het plastiek terug malser wordt en dan er snel met een stuk keukenrol eraf halen(oppassen dat je je niet verbrand)
- het plastiek eraf polieren, maar best doe je dan ook de ereste mogelijkheid om jezelf toch al een deel van het werk te besparen
Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar dan was het de mouw van m'n motojas die aan de uitlaatbocht was blijven plakken... Had de raad gekregen om de bochten met thinner en co te bewerken, maar veel bracht dat niet op. Uiteindelijk heb ik er gewoon mee doorgereden, en de plastiek was na één rit volledig verkoold, en kon je dat van de buizen afwrijven met een vod. Nadien was er nog altijd wel een doffere plek te zien, maar dat kan je misschien met polieren of zo wegwerken. Succes!
Groeten - Wouter
Groeten - Wouter