Geluidssignaal alarm 1200GS

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
kine
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 jan 2006, 21:45
Locatie: Herzele

Geluidssignaal alarm 1200GS

Bericht door kine »

In mijn handleiding van mijn BMW alarm staat de mogelijkheid om geluidssignaal te programeren.
Hiermee bedoel ik de begeleidende pieptonen bij het aan en uitzetten.
Dit lukt bij mij niet.
Kan er iemand raad geven?
kine
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 jan 2006, 21:45
Locatie: Herzele

Bericht door kine »

Niemand raad??
brit

Bericht door brit »

bij mij lukte het wel.

dealer opzoeken en hem laten programmeren?
Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Bericht door Dirk Pauwels »

Heb geen alarm, moet die sleuren nie hebben. Meer miserie dan wat anders. Contact sleutel is transponder, dus jatten wordt al zogoed als onmogelijk zonder de sleutel en voor de rest goe vastleggen. Van een afgaand alarm trekt niemand zich nog iets aan.
Beep-beep
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
kine
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 jan 2006, 21:45
Locatie: Herzele

Bericht door kine »

Kzal wel verplicht zijn zeker om de daeler aan het werk te zetten ?
johanfrans
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mei 2005, 21:21

Bericht door johanfrans »

Deze week alarm anders ingesteld en gisteren terug naar fabrieksinstelling overgeschakeld. Om in het programma te geraken is niet zo moeilijk. De uitleg in de handleiding om de veranderingen vond ik wat ingewikkelder : je moet namelijk kijken aan de hand van het pinken van het rode lampje aan welk item je bezig bent te veranderen en daarbij eventuele aanpassingen doen. Je hoort het wel aan de bevestigingstoon als je goed bezig bent en op het laatst bevestigt hij uw succesvolle aanpassingen aan de hand van vier tonen. Ik heb het zelf enkele malen moeten herdoen : waarschijnlijk omdat ik soms niet korrekt afdrukte op de toetsen.
De reden dat ik terug overgeschakeld ben op de fabrieksinstellingen is dat ik als ik op mijn werk aankom, het kontakt eerst afzet om dan de magnetische poort open te doen met mijn kaart. Als ik dan de moto handmatig binnenduw begint het alarm al te werken. Bij de fabrieksinstelling moet je het alarm zelf aanzetten.
kine
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 jan 2006, 21:45
Locatie: Herzele

Bericht door kine »

de mijne geeft bij mijn pogingen om in het programma te komen geen bevestigingstonen.
Plaats reactie