Op reis met aftief of met motour?

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
ivoGS

Op reis met aftief of met motour?

Bericht door ivoGS »

Hallo
Ik wil in het verlengde WE van eind mei er graag enkele dagen op uit met mijn GS. Na wat zoeken heb ik twee organisaties gevonden die in die periode iets organiseren. 'Aktief' uit Schellebelle gaat naar de Eifel (260 euro pp voor 3 overnachtingen) en motour (Gent) trekt naar het zwarte woud(ook 260euro pp). Heeft iemand van julie ervaring met dergelijke uitstappen en met die twee organisaties ?
Bedankt voor jullie reacties en ik zal aan jullie denken als het zover is. :wink:
Doei.
ivoGS

Bericht door ivoGS »

Hallo
Echt niemand ervaring met de begeleide reizen van aktief of motour ?
:(
GSven

Bericht door GSven »

Ikke met Aktief
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=5896

geen ervaring met Motour

En anderen zullen zeggen, gewoon je neus achterna en zien waar je uitkomt.
Maar dat doe ik eigelijk ook niet echt graag. Ben al het hele jaar alleen op de baan, ik wil eens een klapke kunnen doen.
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Johny

Bericht door Johny »

Hallo

Wij zijn verleden jaar met EM motorreizen uit Ekeren naar zuid Spanje geweest en onze motoren met de vrachtwagen van motour zij zijn zeer modern uitgerust voor het vervoer en alles was perfekt op tijd,een aanrader.

Groeten.

R1200CL
brit

Bericht door brit »

met de vrachtwagen van motour zij zijn zeer modern uitgerust
een kennis maakt ieder jaar de brug naar zuid-frankrijk met de auto (zijn vrouw heeft geen zin om achterop de motor te zitten) en zijn motor wordt door motour in de buurt van zijn woning afgeleverd. tot op heden is hij zeer tevreden van hun service.
R&m

Bericht door R&m »

Hoi Ivo,

Ik heb met Actief en Horizon motorreizen de beste ervaring, ieder krijgt een apart roadbook, duidelijke en goede afspraken, correcte verzekeringen, goede hotels, toffe mensen....enz.
Een collega van mij heeft het één keer gedaan met motour en om het met zijn woorden te zeggen "nooit meer" , onduidelijke road books, kudde rijden met 30 personen, ....enz.
Transport van je motor.....daar heb ik mijn vragen bij.....wat als de vrachtwagen een ongeluk krijgt :?: verzekering ja, maar voor hoeveel ben je verzekerd :?: wat bij diefstal :?: wat als mijn motor wordt beschadigd :?: het lijkt allemaal mooi, en nu ben ik mss aan het muggenziften maar ik geef mijn motor (waar ik lang voor moeten sparen heb) niet zomaar aan iemand mee. Mijn broer ging enkele jaren geleden met bike to beatch op reis, en ja hoor motor beschadigd tijdens het transport. Toen begon het....."ja maar die deuk was er al".....en het heeft enige maanden gekost van heen en weer geloop voor hij een euro heeft gezien.

succes met je keuze
den boete

Zwarte Woud

Bericht door den boete »

Ivo (en anderen), probeer hier eens :

http://www.touring-relaxing.de/

Vorig jaar ben ik daar geweest, eind mei ga ik waarschijnlijk terug.
Misschien kunnen we met wat mensen van 't forum iets opzetten.
Echt een aanrader :D :D
Plaats reactie