mat zwart

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

brit

Bericht door brit »

Stoffel schreef:...but live like you would die tomorrow
met een zwarte motor kan dat geen probleem zijn...

(waarmee we terug bij de kern van het topic zijn :lol: )
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO
de witten schreef:
Dirk Pauwels schreef: Hou er ook rekening mee dat alle BMW's die niet in de originele kleur staan voor potentiele kopers en bij inruil per definitie ongeval moto's worden, want welke BMW rijder gaat nu zijne moto in een andere kleur zetten als er niets mee gebeurd is.....
:twisted: ge zijt nen zeveraar :evil: :evil: :evil:

IKKE
heb je daar een probleem mee of wat?
Ik vind het 100000000 x mooier als hem zo gespoten is en wil hem in geen andere kleur. en omdat BMW die kleur niet origineel heeft spuit je hem daar toch in niet? Denk je dat een bmw rijder meer is als een andere motar? Koop jij een moto omdat het een inverstering is of wa? laat je hart eens spreken man. Ik hoop dat je niet altijd zo door het leven gaat.

Als ik nen adventure koop zal dat ook direkt in het zwart zijn..
KIjk eens naar de derde lijn onder mijn naam of deze boven de lijn met lid van dan de bmw club hé notabene. Zo gaaan der ook mensen door het leven hé
Sorry Witten, maar ik kan u geen gelijk geven, dat gij uwen GS veel mooier vind in 't zwart is uw goed recht, 't is uiteindelijk diene van u, en daar doet ge mee wat ge wilt (binnen de wetgeving), maar als ge diene binnen enkele jaren zou verkopen gaat ge er gewoon minder van krijgen, en zo is 't nu éénmaal.
Gij zit blijkbaar gewoon in de luxepositie dat ge u daar geen zorgen moet over maken, maar ik zou binnen enkele jaren, als ik mijne GS inruil, er zoveel mogelijk van willen krijgen, daarom laat ik 'm in de originele kleur staan (en eigenlijk ook omdat ik 't mooi vind, anders had ik wel nen anonieme blauwen genomen). :wink:

Ieder zijn smaak, en keuze, maar je leuze mag niet vergeten dat je niet alleen op de wereld bent. Ik koop m'n moto omdat ik 't een steengoeie moto vind, en omdat ik hoop er binnen enkele jaren nog een redelijk bedrag hoop van terug te krijgen, m'n hart laten spreken kan ik nu eenmaal niet, daarvoor heb ik geen geld genoeg, anders stonder er hier al 10 moto's, en een Skyline, een Integrale Evo, een WRX Sti, en zo kan ik nog even doorgaan :lol:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
LOMAX
Berichten: 1238
Lid geworden op: 26 dec 2005, 20:47
Locatie: Kortessem

Bericht door LOMAX »

En mat rood :?: :wink:
MM GS
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 feb 2005, 14:02

Bericht door MM GS »

amai ! dat mat zwart werkt precies als n rode lap op ne stier ...

k moet toegeven dat zwart soms wel uitdaagt en bij sommige mensen irritatie opwekt : ik werd zo enkele jaren geleden tegengehouden aan de zwitserse douane, zwarte rat bike - zwart leren pak - ongeschoren en lange haren !! :wink: als k toen met n mooie witte bmw met evo helm en dito goretex pak aankomen rijden was ... had k misschien niet 2 uur op t bureautje doorgebracht !?
maar dan had k dit verhaal nooit kunnen schrijven ...

soit, wat k wil zeggen is : iedereen zn meug ! respect :!:

@ stoffel : "Dream like you would live for years, but live like you would die tomorrow"
die quote is origineel eigenlijk "learn like you would live forever, but live like you would die tomorrow " (Ghandi)
maar met DREAM gaat het ook hoor :wink:
de witten
Berichten: 467
Lid geworden op: 01 okt 2004, 12:50
Locatie: Galmaarden
Contacteer:

Bericht door de witten »

Wat mij soms erg ergert op dit forum is dat sommige Bmw rijders denken en vinden dat ze veel “beter“ zijn dan andere motorrijders.
Ik heb het lastig met mensen die vinden dat ze veel meer zijn als het gewonen volk dat met “kleine mototjes rijden” Dat is wat mij erg ergerde aan de topic.
We zitten hier allemaal te spreken over het groeten van motorrijders .
Moeten de Bmw rijders dit doen vanop een hoogte? Naar het voetvolk?
Jezus, dit is wat mij erg stoort

Laat iedereen eens doen met wat hij graag ziet en doet.
Ik heb een paar passies in mijn leven en daar geef ik mij voor, zonder te luisteren naar mijn verstand, anders was ik trouwens nooit begonnen met motorrijden. (op 17 zwaar ongeluk gehad met mijnen Brommer)

@ brit en stoffel : sorry maar probeer toch een paar van mijn dromen te verwezenlijken.

@ bob Als ik over passie spreek heb ik een Latijns temperament, vol passie en waar ik niet naar de gevolgen kijk.

@ koppel kan je je moto nadien niet in rood herspuiten? kost niet veel hoor en als je daarmee een paar jaar gelukkig gevoeld heb kost het zeker niets.
Moeten wij altijd cijferen over wat onze hobby kost. Tja, als ik mijn werkdagen beëindig na 16 uur werken 6/7 en ik mag mij dan de “luxe” van een zwart verflaagje op mijn motoke niet betalen tja dan hang ik mij liever op hoor.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Bericht door Dirk Pauwels »

de witten schreef:
Dirk Pauwels schreef: Hou er ook rekening mee dat alle BMW's die niet in de originele kleur staan voor potentiele kopers en bij inruil per definitie ongeval moto's worden, want welke BMW rijder gaat nu zijne moto in een andere kleur zetten als er niets mee gebeurd is.....
:twisted: ge zijt nen zeveraar :evil: :evil: :evil:

IKKE
heb je daar een probleem mee of wat?
Ik vind het 100000000 x mooier als hem zo gespoten is en wil hem in geen andere kleur. en omdat BMW die kleur niet origineel heeft spuit je hem daar toch in niet? Denk je dat een bmw rijder meer is als een andere motar? Koop jij een moto omdat het een inverstering is of wa? laat je hart eens spreken man. Ik hoop dat je niet altijd zo door het leven gaat.

Als ik nen adventure koop zal dat ook direkt in het zwart zijn..
KIjk eens naar de derde lijn onder mijn naam of deze boven de lijn met lid van dan de bmw club hé notabene. Zo gaaan der ook mensen door het leven hé
Bedankt om mij te verdedigen hé mannen....

seg Witten,

Ik maakte idd enkel maar een goedbedoelde bedenking, ik heb er helemaal niets op tegen als jij je moto in't zwart wil spuiten, iedereen doet met zijne moto wat hij of zij wil hé, al spuit je hem in appelblauwzeegroen :) ik zie mijn moto's ook liever in 't zwart, maar aangezien ik ze elke 3 jaar inruil wegens afgeschreven is de inruilwaarde wel heel belangrijk. Tenzij je natuurlijk stinkend rijk bent, dan maakt het allemaal nie veel uit. :D En geen enkele moto is een investering (Tenzij je ne Vincent black shadow of nen Brough superior in je garage hebt staan) Mijn (ondertussen 4de) BMW is voor de fun en voor woon-werk en ook gekocht omdat je er bij inruil in verhouding tot andere merken nog behoorlijk wat voor terug krijgt. Denk dat dat bij veel BMW rijders meespeelt, zijn die dan allemaal verkeerd bezig volgens U of wat?

Daarmee dat ik hem niet in een niet originele kleur wil spuiten.


En ik zie ook niet goed in waarom ik meer motard zou zijn omdat ik met een BMW rij, voor mij is iedere motard gelijk, al rijdt ie met een MZtje. En trouwens, gij hebt zelfs 2 BMW's...wie is hier dan de rijkaard :D

en zou je jezelf niet beter "de Zwarten" noemen dan 8)

enfin wat een simpele vraag al niet kan losmaken in de mens hé...Back to topic zeker?
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
janneman
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 jan 2006, 10:50
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door janneman »

euh mannekes en meiskes, we wijken af !
ik opende vorige week ne topic over 'mat zwart'.

enfin ...
jan
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Bericht door Jo De Paepe »

Hoi,

al eens de optie overwogen om plastic delen van een BMW te kopen die licht beschadigd zijn door een schuivertje of zo???? Laat die dan spuiten in om het even welke kleur en hou de originele set . Bij terug verkoop monteer je de originele die nieuw gebleven zijn . En eventueel verkoop je de overgebleven stukken :wink: That's the way I did it :wink:
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
janneman
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 jan 2006, 10:50
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door janneman »

hey Jo,
mjah, das ook een idee, maar het betreft wel veel stukken hé dan, snavel (voorspatbord), het nu blauwe stuk bovenaan de tank, de 2 zijpanelen van de tank (nu in het mat zilverachtig, ik bedoel niet de plastieken stukken hé die je kan kiezen bij aankoop, want die zijn matzwart bij mij) ...
maar tis ne goeien tip, merci daarvoor
jan
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Bericht door Jo De Paepe »

Hoi Janneman,


snuffel eens rond op de Duitse Ebay , daar kan je soms wel iets vinden voor een acceptabele prijs
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
de witten
Berichten: 467
Lid geworden op: 01 okt 2004, 12:50
Locatie: Galmaarden
Contacteer:

Bericht door de witten »

worden, want welke BMW rijder gaat nu zijne moto in een andere kleur zetten als er niets mee gebeurd is.....
Moest er hier nu gewoon motorrijder gestaan hebben dan.....
Ik rij geen bmw , ik rij de motor die ik graag zie, die ik denk dat goed is en waarvan ik de prijs aanvaardbaar vind. Of dat dat nu honda was of duc Het waren steeds moto's voor mij.


Maar laat ons stoppen over dit topic en ik betaal je een pint volgende keer
En ik blijf verder dromen hé mannen.

De witten zwarten
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
D@@n
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2005, 19:10
Locatie: Juinen
Contacteer:

Bericht door D@@n »

janneman schreef:euh mannekes en meiskes, we wijken af !
ik opende vorige week ne topic over 'mat zwart'.
enfin ...
jan
Op ons NL Gsforum heeft Reprobate een ongelukje gehad en is nu zijn GS aan het "bedlineren" over mat zwart gesproken!
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?p=178734
D@@n,
R1200GSA ´06 Zwart
janneman
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 jan 2006, 10:50
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door janneman »

hey Daan,
bedankt voor het verwijzen naar het 'bedliner' geval ! was hier al eerder naar verwezen en smaken verschillen blijkbaar ;-)
j.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
de witten
Berichten: 467
Lid geworden op: 01 okt 2004, 12:50
Locatie: Galmaarden
Contacteer:

Bericht door de witten »

D@@n schreef:
janneman schreef:euh mannekes en meiskes, we wijken af !
ik opende vorige week ne topic over 'mat zwart'.
enfin ...
jan
Op ons NL Gsforum heeft Reprobate een ongelukje gehad en is nu zijn GS aan het "bedlineren" over mat zwart gesproken!
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?p=178734
Is nog toffer dan de mijnen..
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
janneman
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 jan 2006, 10:50
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door janneman »

hmmm witten, dat zou ik niet zo zeggen
als het licht daarop valt ziet dat daar gelijk ne discobol uit vind ik
maar zoals ik daarnet ook zei, smaken verschillen
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
LucVH
Berichten: 276
Lid geworden op: 04 jun 2005, 19:56
Locatie: Stekene

Bericht door LucVH »

de witten schreef:Wat mij soms erg ergert op dit forum is dat sommige Bmw rijders denken en vinden dat ze veel “beter“ zijn dan andere motorrijders.
Ik heb het lastig met mensen die vinden dat ze veel meer zijn als het gewonen volk dat met “kleine mototjes rijden” Dat is wat mij erg ergerde aan de topic.
We zitten hier allemaal te spreken over het groeten van motorrijders .
Moeten de Bmw rijders dit doen vanop een hoogte? Naar het voetvolk?
Jezus, dit is wat mij erg stoort
Volgens mijn bescheiden mening moete gij in therapie :!:
ONE LIFE.....LIVE IT!!

Luc,

BMW R1200GSA LC - R100RT
brit

Bericht door brit »

Volgens mijn bescheiden mening moete gij in therapie :!:
volgens mijn beschijte mening moet 90% van de actieve forumgebruikers in therapie.

gelieve mij nu te sexcuseren, ik moet om 20h30 bij mijn therapist zijn (volgens hem zie ik het allemaal te zwart).
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

zou ik dan bij de 10% horen :lol: 8)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
de witten
Berichten: 467
Lid geworden op: 01 okt 2004, 12:50
Locatie: Galmaarden
Contacteer:

Bericht door de witten »

LucVH schreef:
de witten schreef:Wat mij soms erg ergert op dit forum is dat sommige Bmw rijders denken en vinden dat ze veel “beter“ zijn dan andere motorrijders.
Ik heb het lastig met mensen die vinden dat ze veel meer zijn als het gewonen volk dat met “kleine mototjes rijden” Dat is wat mij erg ergerde aan de topic.
We zitten hier allemaal te spreken over het groeten van motorrijders .
Moeten de Bmw rijders dit doen vanop een hoogte? Naar het voetvolk?
Jezus, dit is wat mij erg stoort
Volgens mijn bescheiden mening moete gij in therapie :!:
Dat heb ik nog gehoord..
bedankt voor de consultatie

@brit proficiat met je 1000ste hé
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Bruno
Berichten: 335
Lid geworden op: 18 okt 2004, 12:17
Locatie: brussel-halle-vilvoorde

Bericht door Bruno »

Is dit forum dan geen therapie? Dan moet ik dringend mijn psy raadplegen. Oei, volzet tot einde mei, dan zal ik maar een toerke doen met mijn moto. :lol:
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

IRON GONZO schreef:zou ik dan bij de 10% horen :lol: 8)
Bij de 10% waarbij therapie al niet meer helpt...
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Relax schreef:
IRON GONZO schreef:zou ik dan bij de 10% horen :lol: 8)
Bij de 10% waarbij therapie al niet meer helpt...
AfbeeldingAfbeelding
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Oneshark
Berichten: 804
Lid geworden op: 09 jul 2005, 18:10
Locatie: nie ver van de leie

Bericht door Oneshark »

en Brit....... die zei......

gelieve mij nu te sexcuseren, ik moet om 20h30 bij mijn therapist zijn (volgens hem zie ik het allemaal te zwart).

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Witte , trek u al die zever hier niet aan.
Ik laat de mijne ook herspuiten :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
....

Bericht door .... »

de mijne is (was ne rode) nu ne mat zwarte behalve de naftbak en achterste stuk maar dat komt nog, ben ook voor mat zwart.
Plaats reactie