Ik dacht dat ze overal hadden gestrooid deze morgen...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

LTpaul
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 dec 2005, 13:25
Locatie: weert nl

Bericht door LTpaul »

wanneer je een woordenboek kan vinden moet je eens zoeken naar het woord: RESPEKT

zie ook mijn voetnoot

snap het trouwens toch niet, de zo (over de landsgrenzen bekend staande) aardige menen hier, die elkaar in de haren zitten om iets wat nu wel of niet is :roll: tis wel boeiend :?
met RESPEKT is het voor iedereen leuker
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Een woordenboek is alleen maar nuttig als m'n zijpikkel dreigt weg te glijden/zakken in de ondergrond.
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Bericht door demito »

brit schreef:
Mijn vrouw was weg met de 4x4 (haar vervoermiddel)
daar ze een 4x4 nodig heeft, intrigeert het me wel te weten waar je vrouw werkt.

ergens in "einde beschaving"?
heeft niks te maken met waar zij werkt, wel met waar wij wonen :wink:

Ik begrijp je ondertoon en geef je volledig gelijk, maar is niet op mij van toepassing... Je kan je redenering evengoed doortrekken naar de GS. Remember gelande/strasse, en jij was toch zo een fan van dat eerste? :oops: :oops: :oops:

Sorry, the evil side of me kon het niet laten. :mrgreen:

En veel succes met je profiling oefening van demito!
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Gele
Berichten: 432
Lid geworden op: 23 jan 2006, 00:04
Locatie: sint kruis - Brugge
Contacteer:

Bericht door Gele »

Wie straffe uitspraken doet mag serieuze reactie verwachten.
Een discussie mag al eens wat heviger zijn.
Moest dat niet mogen 't lezen zou saai zijn.

:mrgreen:
Gele: wel snel , niet rap
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Bericht door demito »

Danny schreef:ik kan me geen tweede auto permiteren maar wel een 4x4 :lol: :lol:
1. lees: ik kan/wil...
2. de natuurkrachten dwingen mij zo een voertuig te kiezen. Zie ook vorige post. Toch bedankt voor de leuke poging.

Even de situatie toelichten:

Omgeving: sterk hellend, met de nadruk op sterk.

Probleem met een berline:

-bij het afrijden van de oprit komt de achterkant tegen de grond. Doet de wederverkoopwaarde van de auto geen goed.
-bij sneeuw kom je met een gewone auto de straat niet in, no way, temeer omdat die straat gemerkt staat als very low priority bij de strooidiensten, althans dat vermoed ik.


Voor de geavanceerde analytici/profilers:

met de moto strooi ik bij sneeuw met de hand een strook van 20 cm breedte over de hele lengte van de oprit en over een afstand van 200 meter naar de eerste "higher priority strooidienst" straat. Net daar ben ik het veld in gegaan. Ik sta hiervoor een half uur vroeger op en ik vind dat niet erg. Om heel de straat te strooien ben ik niet idealistisch genoeg :D . In mij garage staat idd een voorraad zout om u tegen te zeggen.

De auto beneden parkeren...? Ik heb twee kindjes, 8 maand en 2 jaar. Als je boodschapjes doet met de kindjes ga je niet te voet die helling op, zeker niet als er sneeuw ligt.

Verder ben ik 1m90, heb schoenmaat 43 en eet ik graag frieten met stoofvlees. Ik heb geen sexueel afwijkende voorkeuren. Op zijn hondjes is ok. 8)
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

incognito (Mo) schreef:Wie dezenmorgen met de moto onderweg was ,is ni goe wijs, zelfs ik ben thuis gebleven en dat wil al wa zeggen dus ...respect ??? No Way
Dat verwacht ook niemand van jou, Maurice...


Ikzelf heb zowel gister als vandaag gewoon gereden, zelfs met leerlingen. Maar goed, da`s in Nederland waar ze een overschot aan pekel hebben dus het stelt niets voor.
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

demito schreef:blablabla
AfbeeldingAfbeelding
....

Re: Ik dacht dat ze overal hadden gestrooid deze morgen...

Bericht door .... »

demito schreef:... maar dat was zonder dat ene T kruispunt gerekend. Ipv te draaien ben ik rechtdoor gegaan in het veld en heb ik de rechtercilinderkop vakkundig in de klei ingegraven. Veel bekijks en een gedeukt imago :lol:

Voor de rest deze morgen geen enkele motard gezien 8)
Het gaat me over deze uitspraak
En ik zei gewoon dat men niet goed wijs is als men in de sneeuw gaat rijden.(Of men moest het voor de lol doen)
J-P moesten ze voor mijn deur gestrooid hebben zou ik ook wel gereden hebben maar de eerste 8 km in de sneeuw rijden (dan kom ik op de wegen waar ze pekel gooien) voor al dan niet op een T kruispunt rechtdoor te rijden en op mijne bek te gaan daarvoor kost het een beetje teveel geld en daar heb ik geen zin in.Ik vind het wel goe dat je lesgeeft in dit weer aan leerlingen want dat zal wel nodig zijn.Dit is gewoon mijn persoonlijke mening ,maar blijkbaar voor de zoveelste keer kan dat niet hier.
Ik heb geen problemen dat sommige mensen met lange tenen dit als aanstootgevend vinden,maar weer eens pesoonlijk gezien vind ik dat wel een beetje overdreven.
Als jullie graag op gladijs en sneeuw rijden is dat jullie zaak dat stoort me helemaal niet, ik vind het gewoon een beetje teveel van het goede.
Dezemorgen verschoten ze op mijn werk dat ik ben toegekomen om 0645 u want het was glad.Was ook glad maar je kan de plekken goed zien en als je oplet was het goed te doen.
zo zonder iemand te willen kwetsen op op zijn tenen te willen gaan staan dit is gewoon een mening van iemand die graag discuties aangaat op het Forum en dat graag zou willen blijven doen.
Have a nice day
and save home.
Mo
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Bericht door demito »

Trouwens rechtuit in de (verse) sneeuw rijden met de nodige voorzichtigheid is perfect te doen, althans bij relatief vlak terrein. Alleen die bochten.
Ik heb overwogen om mij die sneeuwkettingen van Wunderlich te bestellen. Nieuw in hun assortiment... Zo kan ik bij volle sneeuw ook nog eens door de bossen crossen. Woohoo :!:

Wie doet mee aan de eerste SBC (sneeuw bos cross)? Kandidaten? Ik heb al enkele lokaties die in aanmerking komen maar ik vermoed dat e.e.a. voor volgende winter zal zijn...
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Re: Ik dacht dat ze overal hadden gestrooid deze morgen...

Bericht door J-P »

incognito (Mo) schreef: J-P moesten ze voor mijn deur gestrooid hebben zou ik ook wel gereden hebben maar de eerste 8 km in de sneeuw rijden (dan kom ik op de wegen waar ze pekel gooien) voor al dan niet op een T kruispunt rechtdoor te rijden en op mijne bek te gaan daarvoor kost het een beetje teveel geld en daar heb ik geen zin in.Ik vind het wel goe dat je lesgeeft in dit weer aan leerlingen want dat zal wel nodig zijn.Dit is gewoon mijn persoonlijke mening ,maar blijkbaar voor de zoveelste keer kan dat niet hier.
Ik heb geen problemen dat sommige mensen met lange tenen dit als aanstootgevend vinden,maar weer eens pesoonlijk gezien vind ik dat wel een beetje overdreven.
Als jullie graag op gladijs en sneeuw rijden is dat jullie zaak dat stoort me helemaal niet, ik vind het gewoon een beetje teveel van het goede.
Dezemorgen verschoten ze op mijn werk dat ik ben toegekomen om 0645 u want het was glad.Was ook glad maar je kan de plekken goed zien en als je oplet was het goed te doen.
zo zonder iemand te willen kwetsen op op zijn tenen te willen gaan staan dit is gewoon een mening van iemand die graag discuties aangaat op het Forum en dat graag zou willen blijven doen.

Mo
Mo, je hebt een overschot aan gelijk hoor, ik benhet ook niet met je oneens. Als er bij mij 5 cm sneeuw voor de deur ligt bel ik naar m`n werk, vraag hoe het daar is en als er daar ook zoveel ligt dan hoef ik niet eens te werken en blijf ik thuis, ik ben ook niet gek.

Jij hebt alleen last van iets waar ik zelf ook niet onschuldig in ben en dat is dat je je af en toe bot uitdrukt (ik doe dat ook, zeker als het over 1ste motoren en motorles gaat enzo :wink: ) en niet iedereen kan daar mee omgaan :wink:

Nog een kleinigheidje: Have a nice day and saFe home denk ik dat je bedoelt :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Zeg, ga ff chatten ja. Just een verliefd koppel.
....

Bericht door .... »

:lol: yep saFe Home inderdaad :lol:
zal er op letten,over dat Bot zijn he maar ja ben van A'pen ben zo grootgebracht :wink: beloofd :wink:
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Hou op!! Afbeelding
LOMAX
Berichten: 1238
Lid geworden op: 26 dec 2005, 20:47
Locatie: Kortessem

Bericht door LOMAX »

demito schreef: Verder ben ik 1m90, heb schoenmaat 43 en eet ik graag frieten met stoofvlees. Ik heb geen sexueel afwijkende voorkeuren. Op zijn hondjes is ok. 8)
Wel kleine voeten voor iemand van 1m90 hè :roll: Van gasten met een grote neus doet een bepaald gezegde de ronde. Is dit ook zo met kleine voeten :wink: :P
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

LOMAX schreef:
demito schreef: Verder ben ik 1m90, heb schoenmaat 43 en eet ik graag frieten met stoofvlees. Ik heb geen sexueel afwijkende voorkeuren. Op zijn hondjes is ok. 8)
Wel kleine voeten voor iemand van 1m90 hè :roll: Van gasten met een grote neus doet een bepaald gezegde de ronde. Is dit ook zo met kleine voeten :wink: :P
Afbeelding
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Gonzo, met zo'n neus moet jij nogal een lul zijn?
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

de meeste vrouwen zijn er gek op 8)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Bericht door demito »

LOMAX schreef:
demito schreef: Verder ben ik 1m90, heb schoenmaat 43 en eet ik graag frieten met stoofvlees. Ik heb geen sexueel afwijkende voorkeuren. Op zijn hondjes is ok. 8)
Wel kleine voeten voor iemand van 1m90 hè :roll: Van gasten met een grote neus doet een bepaald gezegde de ronde. Is dit ook zo met kleine voeten :wink: :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


hmmhmm, hoe red ik mij hieruit

Ik heb kleine voeten maar ze zijn heel breed! Bovendien loop ik halve marathons :mrgreen:
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Hans
Berichten: 376
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:01
Locatie: het Brusselse

Bericht door Hans »

Relax schreef:Gonzo, met zo'n neus moet jij nogal een lul zijn?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding De twee gasten krijgen van mij zondag 12/03, als ze erbij zijn, een dikke pint. :lol: :lol: :lol:

mvg
Hans
Afbeelding
Synchro Bob
Berichten: 1511
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:37
Locatie: Meise (vl-Brabant)
Contacteer:

Bericht door Synchro Bob »

demito schreef:Het weer en de ongemakken wegen mijns inziens niet op tegen de fun die ik dagelijks beleef op mijn machien en dat door weer en wind....
Deze morgen toch maar lekker van Overijse naar Mechelen in een half uurtje (spitsuur). Welke blikken doos doet me dit na 8) 8) 8)
Je bent een held! Zo eentje waar je kinderen nog fier zullen op zijn.

"In den tijd hadden we niet genoeg geld voor n'een tweeden auto. Hij reed met een gammele BMW moto. Ja nog zo n'een ouwe met uitstekende cilinders. Zo ene hoog op poten en maar half afgewerkt. Ja, meer centen had hij niet. Mijne pa moest met zijne moto naar het werk, zelfs als het sneeuwde. Om de twee weken lag hij op zijn gezicht. Ja 't was n'een echten held"

:wink:
Synchro Bob

"Vive somnia, non somniare vitam"

R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

Relax schreef:Hou op!! Afbeelding
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Leuke topic Afbeelding spannend en vooral heeeeeeeeeeeeeeeeeel leerzaam, dit moet ik blijven volgen. :wink:

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Bericht door demito »

bdemeyer schreef:
demito schreef:Het weer en de ongemakken wegen mijns inziens niet op tegen de fun die ik dagelijks beleef op mijn machien en dat door weer en wind....
Deze morgen toch maar lekker van Overijse naar Mechelen in een half uurtje (spitsuur). Welke blikken doos doet me dit na 8) 8) 8)
Je bent een held! Zo eentje waar je kinderen nog fier zullen op zijn.

"In den tijd hadden we niet genoeg geld voor n'een tweeden auto. Hij reed met een gammele BMW moto. Ja nog zo n'een ouwe met uitstekende cilinders. Zo ene hoog op poten en maar half afgewerkt. Ja, meer centen had hij niet. Mijne pa moest met zijne moto naar het werk, zelfs als het sneeuwde. Om de twee weken lag hij op zijn gezicht. Ja 't was n'een echten held"

:wink:

Afbeelding

grandioos!Afbeelding
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
desertfreak
Berichten: 213
Lid geworden op: 05 okt 2005, 21:05
Locatie: Bottelland
Contacteer:

Bericht door desertfreak »

heu....jongens?? mag ik nu morgen naar mijn werk rijden van jullie(met de motor) of nie
ik kan even niet meer mee :roll:
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

jij mag alles 8)
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Plaats reactie