Tja, een mens neemt al eens de snelweg.
Ik rij sinds een tijdje rond met xenonlicht en op snelwegen heb ik de indruk dat ik de voorliggers stoor.
Bij traag rijden schijnt m'n licht niet bepaald ver, staat zeker onder de afstelling voorgesteld door BMW in het boekje. Maar bij +110 (en meer ) lijkt het alsof m'n licht horizontaal schijnt, dus héél ver. Bovendien staat m'n gs nogal soepel afgeveerd waardoor de lichtbundel vrij vaak (lof voor de Belgische wegen) serieus naar boven gaat.
Zou de winddruk niet eerder de voorkant moeten naar beneden drukken?
ik rij rond met een vario van MRA op hoogste stand, zonder zijkoffer maar met de topkoffer op de buddy.
Licht schijnt hoger (te hoog?) op snelwegen
Moderator: GVN
Licht schijnt hoger (te hoog?) op snelwegen
GSven
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Wel...
M'n licht stond afgesteld op duo, dus als ik het op solo zette kwam het nóg hoger te staan.
Is bij deze rechtgezet.
Bedankt voor de tip ivm de duo-stand op snelwegen.
M'n licht stond afgesteld op duo, dus als ik het op solo zette kwam het nóg hoger te staan.
Is bij deze rechtgezet.
Bedankt voor de tip ivm de duo-stand op snelwegen.
GSven
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT