Tanktas GSA LC 1200

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
gdh
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jun 2006, 21:11
Woonplaats: Asse
Locatie: Asse

Tanktas GSA LC 1200

Bericht door gdh »

Denk eraan om een tanktas op GSA LC te plaatsen.
Bij RAD al eens naar GIVI gaan kijken, maar door sterk afhellende tank op GSA is het systeem met tankring niet erg fraai .
Iemand ervaring met de BMW tanktas ?
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: Tanktas GSA LC 1200

Bericht door roadster »

Geen ervaring met de BMW tanktas maar kijk eens naar de tanktassen van SW Motech
ook met een tankring, superhandig.
Ik heb de City bag en de daypack op mijn GSA.
De city bag loopt mee af samen met de tank.

http://shop.sw-motech.com/en/by+product ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

onder meer te verkrijgen bij EKO.
R1200GS LC
Prince
Berichten: 129
Lid geworden op: 26 mar 2012, 09:18
Woonplaats: Calmwood
Locatie: Calmwood

Re: Tanktas GSA LC 1200

Bericht door Prince »

Ik heb de BMW tanktas, deze is eind 2014 aangekocht. Stevige en waterdichte binnentas.Zeer tevreden over.

Waar ik niet tevreden over ben : kaartcompartiment. Volgens de docu spatwaterdicht... de mijne is zo lek als een zeef. Indien ik er een kaart in steek, dan doe ik die nog in een extra plastic zakje... en dat zou voor zo'n prijzige tanktas toch niet mogen.
A Saint has a past... a Sinner has a future...
Johan V
Berichten: 102
Lid geworden op: 30 apr 2008, 17:20
Woonplaats: Brèninge
Locatie: Brèninge

Re: Tanktas GSA LC 1200

Bericht door Johan V »

De tanktas van SW Motech type QUICK-LOCK EVO GS is best wel ok voor zijn prijs, lekker ruim met extra zijvakken. Ik had die op mijn R1200GSA LC staan en gebruik ze nu op mijn R1200RT LC. Kom net terug van van 12 daagse reis naar Gardameer, heb er geen problemen mee gehad. Er zit een waterdichte cover bij om over de tanktas te trekken bij regen. Wel te gebruiken met de tankring, let op dat je de juiste besteld.
K1600 GT
Plaats reactie