Downloaden Basecamp

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
SMMJ
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 mar 2008, 19:04

Downloaden Basecamp

Bericht door SMMJ »

Beste,

Ik slaag er niet in om basecamp te downloaden.

Opeens krijg ik een scherm 'the feature you are trying to us is on a network resource that is unavailable.

Dan moet je blijkbaar browsen in C/ app data/Local/temp.

Kan er mij iemand helpen hoe dit op te lossen ?

Dank

Stefaan
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Downloaden Basecamp

Bericht door GSrijder »

Heb het speciaal voor jou gedownload en via wetransfer opgeslagen op hun server.

Probeer deze link: https://we.tl/cMNjFPoswb" onclick="window.open(this.href);return false;
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Downloaden Basecamp

Bericht door aantzeetje »

en gedownmoad van de officiële Garmin download site? https://www8.garmin.com/support/downloa ... sp?id=4435
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
SMMJ
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 mar 2008, 19:04

Re: Downloaden Basecamp

Bericht door SMMJ »

Beste,

Dank voor de vlugge respons.

Beide links heb ik uitgeprobeerd maar de computer blijft steeds blokkeren met de melding. Zie mijn vorige mail.

Gezien ik een versie van basecamp op mijn computer had, heb ik via instellingen de computer de opdracht gegeven de oude instellingen te herstellen.

Wat ik wel nog steeds als problemen heb is dat de computer bij updates van Basecamp steeds vastloopt met een melding. Blijkbaar een probleem bij Basecamp.

Verder zie ik dat via Garmin Express de updates dat het scherm ook updaten op uw computer niet meer kan worden aangeklikt.

Indien iemand hiervoor een oplossing kent, graag mailtje terug.

Prettige dag.

Groeten,
Stefaan
Den Dirk
Berichten: 915
Lid geworden op: 08 aug 2007, 13:18
Locatie: brabant

Re: Downloaden Basecamp

Bericht door Den Dirk »

Ik heb ook problemen met basecamp, ik krijg dat ook niet in orde , bij mij blokkeert het, en krijg ik een klein vierkantje met een stuk kaart ... ook krijg ik ook geen ioon op mijn scherm om het te openen later....
grrr :-(
I like my bike!!
Plaats reactie