helmset voor radio/gsm

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Motomarc
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 dec 2004, 15:38
Locatie: Langdorp

Bericht door Motomarc »

Heb ook zo'n setje HS 400 aangekocht bij Neuner in Duitsland. Als ik echter discman of walkman aansluit en ik krijg een oproep op mijn GSM, dan stopt de muziek niet! :x :x Is dit te verhelpen :?:
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Door je walkman af te zetten :D
Het klinkt cru maar het is niet anders. Je headset heeft enkel twee aansluitingen, het is geen intercomsysteem! De simpelste oplossing is dus een schakeling te plaatsen tussen de ingang van je muziekbron.
brit

Bericht door brit »

...of door je gsm niet aan te sluiten. en als je het nog veiliger wil dan is het beter dat je je walkman ook niet aansluit en gewoon netjes op de weg let...

vorig jaar bijna van de sokken gereden door een gsm'ende blikkenrijder (was toch zo a/h gesticuleren in het microfoontje van zijn handsfree phone dat de man vergat dat het licht rood was voor hem...).

hoelang gaat het duren tot er iemand onderste boven wordt gereden door een gsm'ende motorrijder?
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Rutger, we zijn hier om elkaar te helpen. NIET om sarcastische praat te verkopen. Enheu... wat jou visie ivm dat bellen op de motor betreft. Laat dan ook je GPS, radio, walkman, portofoon,roadbookhouder of zelfs je vriendin thuis want anders ben je verkeert bezig :wink:
brit

Bericht door brit »

John schreef:Rutger, we zijn hier om elkaar te helpen. NIET om sarcastische praat te verkopen. Enheu... wat jou visie ivm dat bellen op de motor betreft. Laat dan ook je GPS, radio, walkman, portofoon,roadbookhouder of zelfs je vriendin thuis want anders ben je verkeert bezig :wink:
verkeerde interpretatie. en wat je opnoemt om thuis te laten, laat ik ook thuis (behalve de gps. maar die dient gewoon om de track op te slaan, niet om een route te volgen).
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Ik vind het volledig onodig om met al deze atributen op te trekken.
reden:
1 voor je vertrekt alles aansluiten, 1/2uurtje werk
2 je hoort niets meer van aankomende voertuigen
3 ambulances en andere interventie voertuigen hoor je ook niet
4 als je een tuimelpert zet wordt je opgehangen door uw eigen kabels
5 bij panne van 1 of ander toestel is uw rit om zeep want je hebt weeral zorgen
6 met het geld van deze investering had je veel meer kunnen tanken en rijden
7 het echte gevoel van het motorrijden is compleet weg.(wind en motorgeluiden)
enz...
Nu gaan er reacties komen zeker :D :D
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Neeje! :lol:
Plaats reactie