Geluid Starcom Digital

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Geluid Starcom Digital

Bericht door KeeS16 »

Een vraagje betreffende Starcom Digital Kid B.
Bij de Autocom is er een microfoontje dat het geluid regelt naar gelang de snelheid stiller of luider.
Hoe is dat bij de Starcom? Ik kan op de info-site niets van vinden, zelfs op Google niets.
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Geluid Starcom Digital

Bericht door jakke »

Ik kon dit bij de Starcom Advance via de knopjes die op het toestel stonden (drie zwarte regelknopjes) regelen.
Ik weet echter niet of dit hetzelfde is.
Kan je het niet terug vinden, neem dan gerust eens contact op met Lex van Starcom. Zijn gegevens kan je gerust op zijn site vinden.
Ik ben er 500% gerust in dat deze mens u met veel plezier de uitleg zal doen. Anders zoeken bij "leden" rechtsboven de site hier en "Lex" zoeken.

Suc6, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Geluid Starcom Digital

Bericht door jakke »

STARCOM BIKE COMMUNICATIONS
http://www.starcom1.eu/
Kruisstraat 8
B-3980 Tessenderlo
Belgium
Tel: +32 473 38 10 91

Misschien is dees ook nuttig http://www.starcom1.com/brochures/DigitalManual.pdf.
Het is wel wat scheef en in het Engels, maar ik vrees dat je van Starcom niet veel Nederlandstalige handleidingen gaat vinden.
Als je de PDF opent dan kan je hem draaien, dat leest makkelijker. :-P

Just gevonden se. :grin:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Jewel
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2011, 19:50
Woonplaats: Aarschot

Re: Geluid Starcom Digital

Bericht door Jewel »

Heb een dikke 4 jaar, naar volle tevredenheid, een starcom 1 digital. De volumeregeling gebeurt idd automatisch. Kan, dacht ik, on - off gezet worden in de instellingen. :wink:
Auto volume HS 1 en HS2, página 21.
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Re: Geluid Starcom Digital

Bericht door KeeS16 »

Jewel schreef:Heb een dikke 4 jaar, naar volle tevredenheid, een starcom 1 digital. De volumeregeling gebeurt idd automatisch. Kan, dacht ik, on - off gezet worden in de instellingen. :wink:
Auto volume HS 1 en HS2, página 21.

Dit was het antwoord wat ik zocht, alvast bedankt. :thumbright:
Plaats reactie